26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ממשיך המסע של פרי כהן למען צעיריה של טירת כרמל

ממשיך המסע הבלתי מתפשר למען צעיריה של טירת כרמל במסדרונות השלטון המרכזי. את המסע החשוב והאגרסיבי, מנהל פרי כהן המוכשר, מס’ 2 בסניף הליכוד המקומי ואחד מהצעירים המוכשרים ביותר שהנפיקה העיר טירת כרמל.

בביקור מתואם שערך אתמול (14.02) פרי כהן בכנסת ישראל, הועלו בפני מספר גורמים בשלטון המרכזי, הבעיות המעיקות על הצעירים של העיר ושעיקרן: חינוך, בנייה לזוגות צעירים, מקומות בילוי זמינים ולחימה בתופעת ההגירה השלילית שמשפיעה על איכות וגיל התושבים בטירת כרמל.

 

בפגישה אישית בין פרי כהן לח”כ דני דנון, שהוא סגן יו”ר הכנסת ויו”ר הוועדה לזכויות הילד, יו”ר וועדת העליה הקליטה והתפוצות, מ”מ יו”ר הקואליציה ויו”ר הליכוד העולמי, הביע הח”כ הנמרץ נכונות להגיע לטירת כרמל, כדי לשמוע על הבעיות שאיתן מתמודדים הצעירים. מעבר לזאת, הציע ח”כ דני דנון להסיע באוטובוס צעירים מטירת כרמל ליום של למידה על העבודה הפרלמנטרית בכנסת ישראל. “הצעירים הם העתיד של כולנו וכדאי להשקיע בהם היום כדי שנוכל ליהנות מהם מחר” סיכם פרי כהן את הישיבה עם ח”כ דני דנון, שהסכים אגב, עם כל מילה.

 

בהמשך היום המתיש, נפגש פרי כהן עם איציק אשכנזי, היועץ הפוליטי של בוגי יעלון, המשנה לראש הממשלה והשר לאיומים אסטרטגים. בפגישה נדונה האפשרות שהמשנה לראש הממשלה יערוך כבר בשבועות הקרובים ביקור בטירת כרמל. היועץ הפוליטי של השר הבטיח לבדוק את לוח הזמנים של המשנה לראש הממשלה ולתאם ביקור בטירת כרמל בזמן הקרוב. במרתון הפגישות נכלל גם אדי פריימן, היועץ הפוליטי של השר ללא תיק, יוסי פלד. מפאת קוצר הזמן, הפגישה של פרי כהן עם שר החינוך גדעון סער, נערכה בדרך לישיבת סיעת הליכוד ואת המשכה הפרקטי של הפגישה, עשה פרי כהן עם מנהלת הלשכה של שר החינוך, הגב’ קטי שיטרית, שהבטיחה ביקור של השר בטירת כרמל בקרוב. אנחנו כאן בחדשות טירת כרמל, מאחלים המון הצלחה לפרי כהן בפועלו למען הצעירים של טירת כרמל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארנון גלעדי ניצח בתל אביב

אריק זיו ויזר

רעננה : הרשקוביץ’ פרש, אילן כהן בכנס הסברה ראשון

אלי חזן

סחף של ליכודניקים לטובת מרציאנו

אלי חזן

השרון – 531

אלי חזן

מכתב לנתניהו מאפי כהן טירת הכמל

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים הסופית למועצות הערים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן