24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

ממשיך הגידול בתיירות הקתולית לישראל

ממשיך הגידול בתיירות הקתולית לישראל – בחודש ינואר 2010 נרשם גידול של עשרות אחוזים בביקורי תיירים מאיטליה, ספרד וברזיל; למעלה ממיליון גולשים ביקרו באתר הקתולי של משרד התיירות הפועל פחות משנה

שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב: “הפוטנציאל של תיירות קתולית רחוק ממימוש ומשרד התיירות משקיע משאבים רבים בקהל זה, בדגש על האלמנטים הדתיים, ההיסטוריים והתרבותיים”.

 

הצלחה לפעולות השיווק של משרד התיירות מול הקהל הקתולי בעולם: בחודש ינואר 2010 , נרשם גידול של עשרות אחוזים בביקור תיירים ממדינות קתוליות, בהן מבצע משרד התיירות פעולות שיווק אינטנסיביות וממוקדות, זאת בהמשך למגמת ההתאוששות ממדינות אלו בחודשים האחרונים.

 

כ-6,700 תיירים הגיעו לישראל בחודש ינואר מאיטליה – גידול של 81% לעומת שנת 2009 ו-40% לעומת שנת 2008, למעלה מ-3,600 תיירים מברזיל – 171% יותר מ-2009 ו-46% יותר מ-2008, 2,400 תיירים מספרד – 60% יותר מ-2009 ו-22% יותר מ-2008. עוד ביקרו בישראל 6,000 תיירים מפולין ו- 11,500 מצרפת.

 

משרד התיירות השקיע בשנת 2009 למעלה מ-10 מיליון ₪ בקידום התיירות הקתולית לישראל.  הפעילויות השיווקיות התמקדו בהרחבת הקשרים עם משווקים וותיקים ויצירת פעילות מול משווקים חדשים, פעילות מול הקהילות במדינות היעד וביצוע קמפיינים ייעודיים לאחר ביקור האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בישראל, בהם נעשה שימוש בסרט ייעודי ,אשר הופק במהלך ביקור האפיפיור וליווה את מסעו בארץ. במקביל, המשיך המשרד את הפעלת אתר האינטרנט הייעודי שהוקם לצורך הביקור, אשר זוכה להצלחה גדולה מאוד. מאז תחילת הקמפיין נכנסו לאתר למעלה ממיליון גולשים (232,000 כניסות בחודש ינואר – 1300 מהם ביקשו החודש לקבל מידע ועדכונים). המדינות המובילות במספר הכניסות הן ברזיל, ארה”ב, פולין וספרד, המהוות מדינות מקור חשובות לתיירות לישראל.

 

כזכור, בתחילת חודש נובמבר 2009, קיים שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב, ביקור עבודה ראשון של שר תיירות ישראלי, בעשור האחרון, במדינות דרום אמריקה, בברזיל וארגנטינה ובחודש ינואר השנה ביקר בספרד ובפורטוגל.  במהלך סיוריו  נפגש השר עם מעצבי דעת קהל וראשי הקהילות הנוצריות, חתם על הסכמי התיירות בברזיל ובפורטוגל, במטרה לחזק את תנועת התיירות הנוצרית לישראל. זאת תוך הדגשת מיצובה של ישראל כארץ קודש שמרכזה ירושלים והיותה יעד תיירות מועדף.

 

שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב: “לתיירות הקתולית לישראל פוטנציאל גדול שטרם מומש ובשנים הקרובות ימשיך המשרד בחשיפת המוצר התיירותי של ישראל, בדגש על האלמנטים הדתיים, ההיסטוריים, והארכיאולוגיים, בפני קהל זה. ביקור האפיפיור בישראל בחודש מאי 2009 ומינופו באמצעות ביצוע פעילות שיווקית ממוקדת במדינות אלו, הוכיח כי למוצר התיירותי של ישראל ישנו ביקוש גבוה בקרב הקהילה הקתולית בעולם, ואנו נמשיך לפעול לממשו”.

 

יש לציין כי בשנת 2008, בה ביקרו בישראל 3 מיליון תיירים, 35% מהם היו תיירים קתולים. בשנת 2009, מתוך 2.7 מיליון תיירים, כ-29% מהם היו קתולים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי : “מו”מ מייד, ללא תנאים מוקדמים”

אלי חזן

חזית איתן מול ראש הממשלה בנושא הועידה

אלי חזן

ומה חושב בוגי על המפגינים בדרום תל אביב?

אלי חזן

נחנכה אנדרטה לזכר ניצולי השואה בחיפה

אלי חזן

בוגי : ההסתה ברשות הפלשתינית מעידה על מצב עגום

אלי חזן

בוגי בשירות האומה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן