23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מליחי פתח במירוץ לראשות עיריית עפולה

מאות אורחים כיבדו את הזמנתו של שלמה מליחי  והגיעו לסוכה הפתוחה: בראשם שר התחבורה ישראל כץ, ח"כ אופיר אקוניס, ח"כ מירי רגב, ח"כ ציון פיניאן, סגן השר איוב קרא, יו"ר הסתדרות הלאומית יואב שימחי, ראשי רשויות, ראש העיר לשעבר של עפולה יצחק מירון, מנכ"ל משרד רוה"מ בצפון, רמי טייב יו"ר הנהלת סניף הליכוד בעפולה, אברהם איזון יו"ר מועצת הסניף, חברי מועצת הסניף, חברי מרכז, וחברי ליכוד רבים שהגיעו לתת כבוד.

ברחבת הדשא של משפחת מליחי התארחו מאות סביב שולחנות עמוסים בכל טוב ארצנו, פירות העונה, פיצוחים, עוגות ושתייה. הרעיה מיכל הסתובבה בין האורחים הרבים, חייכה הצטלמה והגישה עוד ועוד. רבים מהאורחים שלא הספיקו לאכול ארוחת ערב התכבדו במרק תימני,  פיתות מהטאבון, סחוג וחילבה  יציר כפיה של רעייתו הבשלנית מיכל.

 

שלמה קיבל את האורחים בחום ועם כל הכבוד הראוי, פתח את הערב בברכה לאורחים והכריז על התמודדותו לראשות העיר עפולה מטעם הליכוד ,הוסיף ואמר:" אנו מצויים בשנת בחירות, מבלי להיכנס לפרטים אני חש כי זוהי שעת כושר  והזדמנות נדירה להשיב עטרה ליושנה ולתפוס את כסא ראש העיר ולהשיבו לידי הליכוד" דברים אלה זכו לתשואות ממושכות שהרי מטבע הדברים  רוב האורחים הנמנים על חברי הליכוד והזדהו עם דבריו של שלמה .

ראשון הדוברים מבן האורחים היה ח"כ אקוניס שאמר: "מליחי בראשות העיר יחזק את הליכוד!

וללא ספק אנחנו ההרכב שינהיג את המדינה, לא שלי יחימוביץ ולא יאיר לפיד".

ח"כ מירי רגב בירכה את הנוכחים ואיחלה לשלמה מליחי וביקשה להיות פעילה במטה של שלמה, שלמה בתגובה ביקש מח"כ רגב, כדוברת צה"ל לשעבר ,  לרכז את ההסברה עבורו.

ראש עיריית נצרת עלית מר שמעון גבסו, העלה על נס את החברות ארוכת השנים עם שלמה ואף הוא ביקש להירתם לבחירות של שלמה והבטיח להתייצב ככל שיידרש.

שר התחבורה ישראל כץ כיבד את האורחים ומשפחת מליחי בנוכחותו והבטיח לבוא לכנסים ולעזור ככל שיידרש לשלמה בהתמודדות לראשות העיר.

סגן השר איוב קרא, ח"כ ציון פיניאן, יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שימחי הצטרפו לחגיגת המברכים והביעו את תמיכתם ונכונותם לסייע בכל דרך להצלחתו של מליחי בבחירות.

המכובדים  ציינו בדבריהם את הקשר החם וההדוק שלהם עם הנהלת סניף הליכוד בעפולה ובעיקר את הקשר עם רמי טייבי  יו"ר הנהלת הסניף שהודה למשפחת מליחי על האירוח והביע את תמיכתו ואמונו בשלמה מליחי בהתמודדותו לראשות העיר עפולה.

אווירת חג ליוותה את כל הערב מתחילתו ועד לסיומו, האירוע נמשך עד השעות הקטנות של הלילה, כאשר הזמר ציון גולן, גדול זמרי העדה התימנית,  הפתיע ובא במיוחד לכבד את שלמה מליחי.

מליחי הבטיח לאורחיו להפוך את מצוות האושפיזין למסורת במשפחת מליחי בכל שנה .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התרוממות רוח בהרמת כוסית לחג במושב זיתן

אריק זיו ויזר

אירוע ענק של הרמת כוסית לחג עם בכירי שרי הליכוד וחברי הכנסת בעיר רעננה

אלי חזן

השר שטייניץ : "יש חשיבות לתכנון ולעומק"

אלי חזן

רמון תמורת גל און,

אריק זיו ויזר

עוזי דיין בט"ו בשבט:

אריק זיו ויזר

ח"כ אופיר אקוניס לפלשתינים:"אל תאיימו עלינו, כי תוכו שוק על ירך!"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן