24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

מלוכדים בשטח: בוריס אפליצ׳וק על הפגנות הליכוד בדרום ת״א

ראיון עם בוריס אפליצ׳וק, ממובילי הפגנות הליכודניקים בדרום תל אביב ומי שעומד מאחורי אוכלוסייה מכובדת ומוכחת בציבור הליכודי: העולים מרוסיה וברה״מ לשעבר. מחאת הליכודניקים בצמתים ובגשרים מרכזיים בדרום תל אביב:

איך ידעתם לבחור איפה להתמקם ברקע להגבלות ההתקהלות ומגבלת הקילומטר שנועדו להתמודד עם התחלואה הגוברת?
״מבין הגשרים המרכזיים שחוצים את הכבישים, נבחר זה שמתרומם מעל כביש הטייסים בין פרק וולפסון ובית ספר אורט סינגלובסקי. במיקום אסטרטגי זה יכלו להצטרף כחוק כמה אחינו למאבק מערים הסמוכות ר”ג וגבעתיים״.

מי הרכיבו את קבוצת המפגינים שהגיעו לגשר במוצאי השבת האחרונה, ב-10 באוקטובר?
״מדובר בכמה עשרות ליכודניקים תומכי נתניהו, בהם אנשים מכל העדות, מכל הגילאים – הן צברים, הן ותיקים, הן עולים חדשים, בני מגוון עדות, כנהוג בליכוד – מפלגת העם.

ספר לנו קצת על עצמך, ועל שותפתך לפרוייקט הזה – נוה צענני?
שמי בוריס, עולה ממוסקבה, 30 שנה בארץ, חבר המפלגה משנת 2006. אני פעיל שטח שמארגן ושותף לרוב ההפגנות שמתקיימות כיום כנגד ההפיכה השלטונית״. נוסיף ונציין, כי בוריס הוא אחד מעמודי התווך של מטה דוברי הרוסית בליכוד שזה זמן רב נלחם ללא פשרות במפלגתו של ליברמן ובבחירות האחרונות הביא לליכוד 6 מנדטים “רוסיים”.

נוה צענני – פעילה מרכזית של המפלגה בשכונת כפר שלם, שותפה גם היא להרבה הפגנות. גם הפעם הביאה הרבה פעילים מהשכונה וסייעה רבות בהכנת העצרת.

איך אתה מגדיר הצלחה של הפגנה?
״אם אתה שואל ספציפית על ההפגנה ממוצ״ש האחרון אז ברור שהיא הייתה מוצלחת. ראייה לכך אני תולה בכך שמכוניות חולפות ועוברי אורח הבחינו בנו ונופפו, צפרו והביעו תמיכה בקול רם. עוברים ושבים עזרו ברצון להחזיק דגלים וכרזות.

אז במוצ״ש האחרון חזרת הביתה עם סיפוק אחרי ההפגנה?
״הנה עובדה אחת שמספרת את הסיפור כולן: עם סיום ההפגנה והתארגנות הצוותים להתקפלות, גילינו שחסרים הרבה דגלים וכרזות של הליכוד. אם הם נלקחו על ידי החברים לנשק החדשים שהצטרפו אלינו – דיינו״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תופעות הלוואי של החיסונים

חיים פוזן

הליכוד וגל הירש – חייבים יחד

עומר אריכא

נחתם הסכם בין ישראל לבחריין ומזכר הבנות לשיתופי פעולה

דניאל נחמיה

פנייה אל חברי הכנסת : טוהר ילדיכם נמצא בידיכם

עינר אביב

ממארקרת את הליכוד בשלטון

זה סופי : דורון אביטן יתמודד במחוז גליל ועמקים

אריק זיו
דילוג לתוכן