25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

מכתב תודה לראש הממשלה

מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא-תודה לראש הממשלה על תמיכה בעדה הדרוזית והצ’רקסית

   במרץ 2010 ,כתבתי בשם כל הדרוזים מכתב זועק ורוגז על קיפוח העדה הדרוזית והצ’רקסית בתקציבים , אפילו ביחס למגזר הערבי בישראל , עת החליטה הממשלה להקצות 800 מליון ₪ מבלי להכליל את הכפרים הדרוזים והצ’רקסים. כתבתי שלא אוכל לסכור את פי נוכח העיוות וחוסר הצדק שנעשה לעדה הדרוזית.אי אפשר היה להצהיל פנים ולהתנהג בשובה ונחת כאילו שפר חלקנו והעדה קבלה את כל מבוקשיה ולא חסר לנו כלום.אז תהיתי על קנקנו של משרד רוה”מ שנתן יד להוציא לפועל תוכנית סיוע ומבלי לעשות צדק עם עדה שתרמה ותורמת הכל למען בטחונה הלאומי של ישראל.

  למרות זעקותינו הכנות , לנו אמרו: “תבן אין ניתן ולבנים אומרים לנו עשו”.הרי הדרוזים מונים כ-1/3 מגודלה של העיר ת”א. תהיתי אם זה בלתי אפשרי להקצות תקציבים לתמיכה בישובים הדרוזים והצ’רקסים, מיעוטי היכולת , בגליל ובכרמל!! האם קשה למדינה להכליל את כל יישובי הדרוזים והצ’רקסים בתוכנית הממשלתית של עדיפות א’ ?!!!!

כולי היה תקווה אז שהממשלה תפעל לתקן את העוול שנגרם לעדה ולייחד אותנו מבלי לפגוע במגזרים אחרים.בקשתי לקחת את לפיד הצדק ולהאיר אותו בפני המחנה ולהפוך לממשלת בשורה לכל הדרוזים   והצ’רקסים בישראל.

אכן קולנו נשמע ומוטב מאוחר מאשר אף פעם לא , והחלטת הממשלה מאתמול(13) להקצות 680 מליון ₪ למגזר הדרוזי והצ’רקסי מוכיחה זאת וכצעד ראשון לדרך ארוכה לשוויון זכויות מלא.חשוב מאוד ,אדוני ראש הממשלה, להמשיך ל”צבוע” תקציבים לאזרחים המיוחדים האלה שתורמים הכל למען שגשוגה של מדינתנו היקרה.

   ההמשכיות של סגירת הפערים חיונית מאוד ובתך כך יש לפעול למפות את כל החסר ולהמשיך להקצות את התקציבים הדרושים לכך.לדברים הללו,אדוני ראש הממשלה, תהיה השפעה מכרעת ומשקל סגולי שלא יסולא בפז ביחס לתפיסתם של שאר המגזרים את אושיות המדינה והיחס לשירות האזרחי שיש להטמיעו בם.

בשם כל הצ’רקסים והדרוזים ,ישר כח.

 

 

מוניר דאהר(סא”ל במיל’)



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“אנחנו מוכנים לשבת מיד לשולחן כדי לדון בכל הנושאים”

אריק זיו ויזר

זוכרים את אריה (לובה) אליאב

אריק זיו ויזר

בוגי על טורקיה : המשט היה פרובוקציה

אריק זיו ויזר

אביטל סיים תפקידו כמדען הראשי של משרד החינוך

אריק זיו ויזר

השר כץ: טיוטת הפתח – הכרזת מלחמה על ישראל

אריק זיו ויזר

סער : “ירושלים לא תחולק לעולם”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן