26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מכתב פתוח לשר שטייניץ

חברי תא לביא גלעד בתל אביב ניסחו מכתב לשטייניץ בעקבות ביטול הכנס שתוכנן באוניברסיטה 

 

לכבוד: השר יובל שטייניץ

מאת: תא 'לביא גלעד' – תא 'הליכוד' הרשמי באוניברסיטת תל אביב

תאריך: 20.11.13

 

אנו מבקשים להביע את צערנו הרב עקב חוסר-יכולתך להשתתף בכנס שאורגן על ידי תא הסטודנטים של מפלגת 'הליכוד' באוניברסיטת תל אביב אשר נקבע לתאריך 19.11.13. ברור לנו כי אתה מתנהל בתוך לוח זמנים עמוס ביותר, כי סדרי העדיפויות שלך כוללים נושאים קריטיים בקנה-מידה מדיני, ביטחוני ובינלאומי וכי עשית את כל המאמצים בכדי להשתתף בכנס.

כתא סטודנטים באוניברסיטת תל אביב, קיווינו לשפר את תדמיתה של תנועת 'הליכוד' בקרב מגוון קהילות הסטודנטים ברחבי הקמפוס. הכנס היה אמור להיות אחד מהאירועים המרכזיים של הסמסטר ובאמצעותו שאפנו להציג את התא כמרכיב מאתגר, פעלתני ועוצמתי באוניברסיטה. חשוב להבין, הגם שרצוננו לערוך כנס בהשתתפותך נבע מתוך בקשה להכיר את השרים המייצגים בממשלה את מפלגת 'הליכוד', אחת ממטרות העל הייתה לנסות לחבר בין המפלגה לבין בוחריה הצעירים.

לאחר שבוטל הכנס שפרסמנו ושיווקנו, החלטנו לזקוף ראש ולהמשיך הלאה בפעילויותנו השגרתיות. אלא שהרוחות בקרב חברי התא סערו וביקשנו לשתף ולהביע את תחושותינו במכתב זה. אנו מקווים שהמכתב יגיע אליך וששיתוף הפעולה בינינו ימשך. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לך שתמשיך להוות דוגמא לצעירי המפלגה ולעשות את עבודתך באופן יסודי, מסור ומרשים.

 

בברכת המשך שנה של עשייה חשובה,

 

תא 'לביא גלעד' – תא 'הליכוד' הרשמי באוניברסיטת תל אביב

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארדן מדליק אתכם נר

אריק זיו ויזר

גם תנועת הריבונות בדרך לליכודיאדה

אריק זיו ויזר

"ניסיון פתטי להחליף את הממשלה"

אריק זיו ויזר

ברקת עם נתניהו

עינר אביב

שרן עם נתניהו

ליכודניק

הזמנה להשקת סניף קופיקס של חיליק אטיאס בהרצליה פיתוח

אלי חזן
דילוג לתוכן