19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

מכללת SID מציגה: השתלמות בניו מדיה לעוזרים ודוברים פרלמנטריים

לאחר ההצלחה של מכללת SID בקורס המעשי לעוזרים ודוברים פרלמנטריים יוצאת המכללה עם בשורה חדשה: השתלמות מעשית בפלטפורמות הניו מדיה לעוזרים ודוברים מכהנים בקונספט מושקע הכולל שהות בבית מלון. ההרשמה כבר החלה!

מה שהתחיל כקורס צנוע לצעירים אקטיביסטיים הפך לאחרונה לאוטוריטה בז’אנר לימודי הפוליטיקה והתקשורת.

שילת בנאבו, מנהלת כפר הסטודנטים באלמוג ופעילה בולטת בתנועת הליכוד השיקה אז יחד עם איציק הלל שמשרדו מטפל בתקציבי פרסום של חברות נדל”ן וארגונים גדולים – מסלול לימודים ארוך מהרגיל לצעירים המעוניינים להשתלב בפוליטיקה ובתקשורת הארצית והמקומית.
בנובמבר האחרון החלו שישה עשר סטודנטים את לימודיהם בקורס עוזרים ודוברים פרלמנטריים במהלכו ייהנו מלימודים מעשיים על חקיקה, רגולציה, דוברות וניו מדיה. בין המרצים במכללה מצאנו את אלי חזן מנהל אגף הסברה וקשרי חוץ בליכוד, העיתונאית טל שניידר, איש התקשורת שמעון ריקלין, חברות כנסת ועוזרים ודוברים מכובדים.

השלב הבא: השתלמות בניו מדיה לעוזרים ודוברים מכהנים

במכללה לא עצרו בקורס המוצלח ומעבר למחזור הבא שההרשמה אליו כבר החלה וקורס עיתונאות ויח”צ שייפתח בקרוב – משיקים בימים אלו קונספט חדש וייחודי לעוזרים ודוברים פרלמנטריים מכהנים.
לעת עתה נראה כי ההשתלמות תתקיים במלון יוקרתי סמוך לירושלים במהלכה ישתלמו המשתתפים בכל פלטפורמות הניו מדיה לרבות ניהול מקצועי של פייסבוק, שימוש בCRM, ניהול מקצועי של טוויטר, יוטיוב, ניוזלטר ומערכות שיווק נוספות.
עד כה נרשמו מספר לא מבוטל של דוברים מכל הקשת הפוליטית בישראל.
להרשמה ניתן לפנות לשילת בנאבו או לאיציק הלל במספר 0723728110



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השכל עבור ההתיישבות בשומרון

אריק זיו

ניגוד העניינים של שופטי העליון – מהומה מוצדקת!

דניאל נחמיה

מוקירים את יקירות הליכוד

יפת צדקה

אז מה יש לנו בשבועות

אלי כהן

סחף הבכירים מימינה אל הליכוד גובר

הרויזיוניסט

רונית טלבי מאחלת לאשת רה”מ מזל טוב

רונית טלבי
דילוג לתוכן