18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מכה לסער : דגן נייטרלי

אם היה נראה בהתחלה שיוסי דגן – ראש מועצה אזורית שומרון – יתמוך בסער, הרי שהוא הוציא הודעה לתומכיו וקרא להם להצביע על פי צו מצפונם

זאת לשון ההודעה :

"חברות וחברים יקרים,
לאחר שפנו אליי רבים מחברי בהתיישבות, בשבועיים האחרונים נפגשתי – יחד עם חברי ושותפי להנהלת הקבוצה יוני הישראלי ויעקב וינברגר – עם ראשי רשויות, שרים, ח"כים ובכירי התנועה, וכן עם ראש הממשלה המוערך והאהוב מר בנימין נתניהו – ועם חברינו היקר, המוערך, הראוי והרציני בפעולותיו השר לשעבר ח"כ גדעון סער.
בהמשך לפוסט הקודם, בו הבאתי את עמדת הקבוצה בנושא קיום הפרימריס,
אני מבקש לחדד שוב את המלצתנו:

1."הליכוד שלי – קבוצת ההתיישבות בליכוד", מטרתה העליונה והיחידה היא לקדם את תנופת הפיתוח והבניה בארצנו בתקופה היסטורית זו.
2.עם ההחלטה לצאת לבחירות, היה זה ראוי ביותר לקיים פריימריס לראשות התנועה, כיאה למפלגה הגדולה הדמוקרטית היחידה היום בכנסת .
3. אנו שמחים כי עמדתנו העקרונית, בקשתנו ובקשת רבים נוספים, נענתה ומתקיימים פריימריס מכובדים אשר מעוררים את הרוח בציבור הרחב באופן מרענן וטוב, שעושה חשק לציבור גדול, לצאת ולממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע בענק למפלגת הליכוד .
4.על הפריימריס להתנהל עד לסיומם באופן מכובד , כפי שראוי בין מנהיגים רציניים וראויים שטובת ארץ ישראל , מדינת ישראל ותנועת הליכוד אל מול עיניהם .
5. עמדתנו היא כי ההתיישבות תישאר מעל התחרות הפוליטית הפנים מפלגתית.
ולכן עמדת הקבוצה היא – חופש הצבעה:
ראוי שכל חברה וחבר בקבוצתנו יצביע לפי נטיית ליבו, לפי השיקולים של ערכי התנועה ויישוב הארץ, וכמובן – לפי החתירה למטרה המרכזית: ניצחון בבחירות הבאות בעזרת ה'.
5. לאחר סיום הפריימריס נתאחד כולנו, כל חברי הליכוד, כאיש אחד למען ניצחון בבחירות לטובת העם והארץ.
בהצלחה לכולנו !!!"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

13 בספטמבר : אור יהודה אצל דדוש

עינר אביב

"חייבים לקבוע סדר עדיפויות ליכודי"

אלי חזן

"פרלמנט בושאייף" יוצא בקמפיין נפרד מהמטה המרכזי

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערה של משפחת יעקב חגואל

אריק זיו

פנייה לסער : פרסם הצבעותיך בוועדת שרים לחקיקה

אלי חזן

"יש לנו גם הזכות להגן על עצמנו בכוחות עצמנו"

אלי חזן
דילוג לתוכן