28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מי ממשיך את ז’בוטינסקי היום?

נאומו של נריה מאיר, מנכ”ל ההנהגה העולמית של בית”ר

 

בשבוע שעבר חגגנו 134 שנים להולדת זאב ז’בוטינסקי.

 בכל ישיבה של מרכז הליכוד תמונתו הגדולה מתנוססת וצופה על הליכותיה והחלטותיה של התנועה הרביזיוניסטית, הליכוד.

 

אבל הגיע הזמן, חברי, חברי מרכז הליכוד, לשאול באומץ: “האם אנו מייצגים את דרכו של ז’בוטינסקי”?

נפתח בנושא הכלכלי-חברתי, שבשבילו נתכנסנו היום ועל כך הברכה ליו”ר מרכז הליכוד דני דנון שבאומץ בוחר להעלות לסדר היום את הנושאים העקרוניים ביותר.

רבים יודעים לצטט את המשנה הדמוקרטית ליברלית הכל כך חשובה של ז’בוטינסקי,

רבים יודעים גם לצטט גם את כלכלת השוק החופשי של ז’בוטינסקי שהיוותה את מנוע הצמיחה של ישראל בעשרים השנים האחרונות.

אבל השאלה היא, האם שכחנו את הצלע השלישית בפירמידה החברתית ?

מה עם מדיניות הרווחה והצדק החברתי של ז’בוטינסקי?

ראש בית”ר קבע כי אחריות המדינה לדאוג לחמשת הממי”ם: מזון, מעון, מלבוש, מורה ,ומרפא. דווקא ז’בוטינסקי שתמך בכלכלה חופשית ידע שהיא יכולה להפוך להיות אכזרית ולכן קבע מדיניות חברתית שתרפד בדשא רך את הקפיטליזם.

 מי ידאג היום לצמצום העוני בישראל, מי ידאג היום להעלות את שכר המינימום, מי ידאג היום להעלות את המס על בעלי ההון ולחזק את המעמד החלש? מי ידאג ? המיליונרים יאיר לפיד, נפתלי בנט ובוז’י הרצוג? או הסוציאליסטים הקיצוניים  יחימוביץ וגלאון? חברים יקרים, רק הליכוד יכול ! אבל האם הליכוד רוצה? אדוני ראש הממשלה, אל תפקיר את כלכלת ישראל בידי המיליונרים לפיד ובנט, כי הליכוד הוא הבית החברתי האמיתי. הגיע הזמן שהליכוד יחזור לשלוט.

 לא רק בתחום החברתי אל גם בתחום הביטחוני. אמרת לי, ראש הממשלה,  שאתה ממשיך את תורת הלחץ של ז’בוטינסקי, אבל האם אתה ממשיך את תפיסת הביטחון של ראש בית”ר? “כל עוד יש לערבים אפילו זיק של תקווה להיפטר מאיתנו, הם לא ימכרו את תקוותם זו”. הגיע הזמן לגדוע את התקוות הלאומיות של הפלשתינים, הגיע הזמן לגדוע את התקוות הפלשתיניות שניתן לשבור אותנו באמצעות טרור. חברים, מי ידאג לריבונות בירושלים ובהר הבית? ציפי לבני או אהרונוביץ? רק הליכוד יכול! אבל האם הליכוד רוצה? אדוני שר הביטחון –  צעירי הליכוד, נבחרי הליכוד כולם עולים להר הבית. אתה בתנועתו של ז’בוטינסקי מר יעלון, ז’בוטינסקי כבר התנבא: “כיצד מתחילה הסתלקות הא-לוהים מקרב עם? כאשר אותו עם מעיז לחלל ביד זדונית את קודשי זולתו. ולכן נשמור בכבוד רב על הקדשים”. אנו שומרים על זכויות המוסלמים, האם אנו שומרים על זכויות היהודים? זהו מבחן הריבונות שלנו, זהו מבחנו של הליכוד להוביל לביטחון תעסוקתי ולביטחון אזרחי. אנו מוכנים לכך, הגיע הזמן שמנהיגינו יצטרפו!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחירות בזק לסיעת הליכוד

אריק זיו ויזר

לאחר נתניהו : האם בוגי ינהיג את הליכוד ואת הימין ?

אלי חזן

תל חי ביסמוט

אריק זיו ויזר

אתרי הצבעה פריימריז בליכוד 2022

הרויזיוניסט

ח”כ החדשים חגגו בבושאייף

אריק זיו ויזר

שר החוץ ישראל כץ הוא ראש מטה הבחירות של הליכוד לכנסת

עינר אביב
דילוג לתוכן