30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מי להקפאה אלי

האם נתניהו יאמץ את האימרה ההבלגה זה כוח, מדוע נתניהו רץ ביום שני לתקשורת בבעית מחירי הדירות,פורום מפצלים מהשטח, האם נמחקת הלאומיות מהליכוד,שבוע רע לנתניהו, לובשי המדים דוגמה רעה.

נתניהו – חלושס
בוקר יום שישי. במהלך כתיבת היומן הפוליטי נורה עוד טיל קאסם בדרום הארץ אך מי שתקוע בהקפאה בודאי לא מסוגל להחליט על תגובה. לפני שנעמוד מול מטר של קסאמים בדרום בואו נקווה שלא נשמע את נתניהו מטיף לנו שההבלגה היא כוח. יש לזכור כי אחרי עופרת יצוקה נשמר השקט נקווה שלא נגיע לשבירת השקט בשיטה של ממטרים קטנים ועד למבול הקסאמים
מחיר למשתכן
מחירי הדיור מאמירים ונתניהו שוב החל להיות מכבי אש. שהרי מירי רגב תכננה כבר לפני מספר שבועות את התוכנית שלה לנושא הבנייה. אבל נתניהו החליט כנראה שהוא חותך אותה מתוך נקמנות. ואולם, מירי נהגה באצילות כאשר בירכה על ההצעה של ביבי אך לי ברור כי אולי ההצעה של ביבי תהווה תשובה טובה לקבלנים ולא לצרכנים זאת מכיוון שכאשר נתניהו מדבר על הפחתה של 15 אחוז לקבלן שיגמור בניה מהר ממחיר הקרקע הוא יגלה כי המחיר עלה בעשרים ושלושים אחוז כך שעדיף לקבלנים לקבל רווח של שלושים אחוז ולא 15 אחוז נתניהו לא צריך להמציא את הגלגל צריך מחיר למשתכן.
מה שברור היום כי במידה והליכוד יגיע לבחירות עם בועת נדל״ן מנופחת הוא ישלם את המחיר בקלפי. יש נוסחה אחת בנושא : ככל שבועת הנדל״ן תגדל כך המנדטים של הליכוד ירדו.
פורום מתפצלים בשטח
בתחילת הקדנציה הוקם פורום "מדברים מהשטח". כמה חודשים אחרי כן פרסמנו כי חל פילוג כאשר בין שתי הקבוצות הייתה מלחמה מי ישתמש בשם. הפלג של גוזלן נלחם על השם מול הפלג של דבוש וגבאי שטענו כי השם שלהם. עכשיו מתברר כי בין דבוש וגבאי עבר חתול שחור ויש שם ניצנים של עוד פילוג. דבוש אמר לליכודניק : "אין פילוג כל אחד הולך לדרכו. גבאי חבר וכן יש מתיחות בינינו ואני מאמין כי גבאי ואני עוד נשתף פעולה". גבאי אמר לליכודניק כי אינו רוצה להגיב. מקורב לגבאי אמר אין פילוג פשוט גבאי הוא המנהיג והוא החליט כי דבוש בחוץ וזהו.
מתברר כי לא שקט בהנהגה אך גם בשטח אין אחדות
לאומיות – נמחק
יריב לוין אמר השבוע כי הליכוד היא תנועה לאומית ליבראלית. עכשיו ירד הלאומי ונשאר ליברלי".
יריב הודיע כי אינו מוכן להיות שותף לקואליציה שמחריבה את מפעל ההתיישבות ולקראת צהרי היום עולה מחנה שומרי מצע הליכוד.
לקראת סוף השבוע יצא מכתב בליכוד נגד ההקפאה. חתמו עליו : השרים אדלשטיין, בוגי, סילבן ובגין. סגני השרים גילה גמליאל, לאה נס ואיוב קרא. כמו כן, חתמו רוב חברי הכנסת : אלקין, דנון, יריב לוין, חוטובלי, מירי רגב, פיניאן ציון וחיים כץ.

בסביבת נתניהו מתחילים להקצין תגובות  והספינים רצים. יוסי פלד מיועד לבונדס, ארדן לאו״ם, אקוניס מחמדו של נתניהו כיו״ר סיעה.

אין ספק כי השבוע היה רע לנתניהו. נתניהו סיפר לנו כי האמריקאים יתנו חבילת מתנות תמורת ההקפאה. בהתחלה טען כי אין הקפאה בירושלים. במהלך השבוע מתברר כי לו דובים ולא יער. נקבל מטוסי חמקן תמורת גם הקפאה בירושלים. לא מאמינים . תשאלו את קלינטון – אובמה.  מתברר כי קרה נס גדול. במהלך השבוע המטוסים חמקו כפי שחמק מכתב ההתחייבות של אובמה. לגבי המכתב מי באמת מאמין לאובמה שלא מקיים מכתבי התחייבות של קודמיו ?נתניהו ? גם נתניהו לא!
נתניהו נמצא בתקופה הכי גרועה מבחינתו. המערכת מסביבו מתפרקת במהירות. בלשכתו נמצאים מספר פרסונות שלא מתפקדים בפול ווליום. יועצו הפוליטי נראה בזמן האחרון כמרחף ללא תפוקה בעבודה, דוברו ניר חפץ יותר ממתין לשחרור אך בלי טבלת ייאוש והייאוש רב.
בממשלתו, שריו מהליכוד החלו לחתום על מכתב נגד ההקפאה. שרים אחרים החלו השבוע לשדר כי בעקבות סיפור "המפץ בדרך" חלומו הרטוב לעשות מעשה שרון. אך יש לזכור כי מסביבו של נתניהו אין מי שיכול להוביל מהלך מנצח .
אך ברקע יש לרבים במחנה הלאומי ניסיון לא טוב בניהול המאבקים והתוצאות שבאו בעקבותיהם. בעבר האמינו כי הפלת ראש ממשלה מהליכוד יעזור למנוע תהליך מדיני אך בכל פעם שהצליחו המחנה הלאומי הם קיבלו ממשלה גרועה יותר.
אז גם השרים שרוצים תהליך יודעים כי הם הולכים על קרח דק במחשבה כי יבצעו מפץ עכשיו. מה שכולם מסכימים כי הישרדות הקואליציה קיימת רק בצורה אחת : פילוג בקדימה, הבאת 9 חברים, הוצאת העבודה מהממשלה ורק כך יכולה הממשלה לשרוד. במידה ולא יבוצע מהלך של פילוג בקדימה נקום יום אחד כאשר נתניהו יגיד איני יכול יותר וכולם ימצאו את עצמם מול המציאות.
כואב לראות את נתניהו הולך בפרוזדור ללא מוצא שבסופו יש תהום ללא תחתית

טובלים ושרצים בידם
אחר פרשת מסמך גלנט שבסופו של יום אמור להיות מסמך אשכנזי אך גם כאן יש מעיין איתרוג. מדוע אני אומר זאת ? כי כפי שהיה בהתנתקות שגורמים בתקשורת איתרגו את שרון וחבורת המושחתים שמסביבו, אז שרון בנו מקורביו אולמרט הירשזון בר און ולבני היו מחמדי התקשורת. נכון שלבני לא הייתה תחת חשדות אך אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה ויש לזכור כי ליבני הפמיניסטית לכאורה צמודה לחברה המטריד חיים רמון.
אך נחזור לעניינינו : אשכנזי היום הוא המאותרג מספר אחד זאת מכיוון שלאחר שהתברר כי רעייתו הייתה מעורבת במסמך, לשכתו מעורבת עד הצוואר והוא האתרוג החדש לא ידע, אז אשכנזי וגם המאתרגים די זה מוגזם יש מחיר לקומבינה.

עכשיו מתברר כי המדים הכחולים של המשטרה לא נופלים מהירוקים בצבא כך כפי שפרשת גלנט-אשכנזי הייתה על מינוי הרמטכ״ל מתברר כי גם כחולי המדים לא נופלים בקומבינות וכך מתברר כי גם פרשת ההטרדות במשטרה. המנכ״ל חשוד בהטרדה ועכשיו גם ניצב בר לב חשוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הנה בא יו"ר המרכז הבא

אריק זיו ויזר

סער מסתער על הליכוד

אריק זיו ויזר

אשכנזי לאן

אריק זיו ויזר

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר

פרס,ברק אנטומיה של אי חקירות

אריק זיו ויזר

אובמה בבואה רעה של קרטר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן