20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי רבעים

מי יציל את המוסד לביטוח לאומי מעצמו?

נראה לכאורה שהמוסד לביטוח לאומי נכנס לתסבוכת שממנה הוא הולך להתקשות מלצאת.  האם לא הגיע הזמן לרפורמה ולהתייעלות באחד הגופים המסורבלים במדינת ישראל?

לאחרונה יצאה לשכת עורכי הדין בקמפיין מסיבי עם שלטי חוצות שקורא לכל מי שנמצא בהליך ברור כזה או אחר מול ביטוח לאומי לפנות לעו"ד שיטפל בשבילו מול נציגי הביטוח הלאומי.  תגובת הנגד של הביטוח הלאומי הגיעה באי שיתוף פעולה.  מה שהוביל להגשת תלונה מצד לשכת עורכי הדין כנגד הביטוח הלאומי.

תפקידו של המוסד לביטוח לאומי הוא להעניק ביטחון סוציאלי למבוטחים דרכו.  ייעודו זה של הביטוח מעוגן בחוק כגוף סטטורי הפועל מכוח חוק והוא  חוק הביטוח הלאומי תשנ"ה 1995.

את הרקע להגשת התלונה מצד לשכת עורכי הדין אפשר למצוא מתוכן הדברים שכותב עו"ד אפי נווה – יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל.  לשכת עורכי הדין הגישה תלונה חריפה ליועץ המשפטי לממשלה כנגד התנהלותו הבלתי חוקית של הביטוח לאומי.
כך הוא כותב :

"חברות וחברים בוקר טוב. בהמשך למאבקנו מול הביטוח הלאומי וניסיונותיו להקשות ולהכביד על ציבור עורכי הדין בעקבות הקמפיין שלנו ועוד קודם לקמפיין,הגשנו אתמול אל היועץ המשפטי לממשלה תלונה חריפה ומפורטת כנגד הביטוח הלאומי אשר מתנהל מולנו בדרך בלתי חוקית.  למען הסר ספק אני מבקש להבהיר כי אין לנו שום כוונה להרפות מהמאבק או להפסיק את הקמפיין וההליכים המשפטיים כנגד הביטוח הלאומי עד אשר יושגו במלואן כל המטרות שהצבנו לעצמנו, דהיינו הפסקה מוחלטת של הפגיעה בציבור עורכי הדין המייצגים מבוטחים מול הביטוח הלאומי. לשכת עורכי הדין נחושה לעשות סדר אחת ולתמיד בהתנהלות מול הביטוח הלאומי. רצ"ב קישור לעיון בתלונה שהגשנו אתמול.
שבת שלום ל

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יקנעם מעניקה אזרחות כבוד לשר לשעבר יואב גלנט

דניאל נחמיה

כיצד הם יבקרו את השר הפעם?

דניאל נחמיה

מקור הפלגנות בעם ע"פ יוסי חביב

יוסי חביב

האיש שלנו במעלות

דניאל נחמיה

אקוניס מונה לקונסול בניו יורק

רועי אזולאי

אין מנוס מבחירות!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן