22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מי יותר ימין, השכל או חזן

כינוס פעילי המרכז הליכוד לאן, ישראל צריכה לתת לאבו מאזן ליפול, במועצת צעירי הליכוד השכל נגד חזן, אלנבי 40 בושה

בצל הטרור 
גל הטרור שהגיע היה רק שאלה של זמן. אך מצד שני הפלסטינים כבר לא מעניינים את העולם. יש אירועים אחרים שנוצרו ויצרו עניין אחר וכך כבר בחודשי הקיץ אבו מאזן מחמם את האווירה. כך היה לקראת הנאום באו"ם וכך היה לקראת האירועים האחרונים בהר הבית.
ההסתה היא דרכם של הפלסטינים. הרי מאום לא השתנה בהר הבית ואם היה שינוי הוא נגד היהודים, אך ממתי זה עניין את הנהגת הפלסטינית?
מה שברור שהגיע הזמן שהנהגת אש"ף תשלם את מחיר הטרור. הרי אבו מאזן מאיים שלא ישתף פעולה עם מדינת ישראל  אז מדינת ישראל צריכה לקבל את קריאתו של אבו מאזן גם במחיר עליית החמאס ואז פשוט כאשר יפתחו במאבק, ישלמו את המחיר ותיווצר מציאות חדשה. כל אלה שהגיעו אחרי אוסלו מתוניס אין פניהם להסדר. הם דורשים מחוות אך לא נותנים תמורה. עריקאת הוא הדוגמה המוחשית : הוא הממונה על תהליך השלום וכל תפקידו שהכול יישאר בגדר תהליך. רק אצלנו יש כאלה שבאים לנגן בתזמורת. מממ, הם רק שכחו את התווים. בוז'י הרצוג במופע איומים מיד אחר הפיגוע בירושלים מזכיר לנו את מערכת הבחירות. רק שכח להזכיר כיצד אץ רץ לאבו מאזן ערב הבחירות לאחר שזה פיצץ את התהליך. 

 


יוסי דגן
בדרך לראשות המועצה בשומרון משהו קרה לו. רק לפני מספר שבועות נבחר לתפקיד לאחר שפטרונו גרשון מסיקה הפך להיות עד מדינה בפרשת ישראל ביתנו. יוסי דגן, שלפי הפרסומים הוא מתואם עם ידיעות אחרונות, צריך להבין שכל הדינאמיקה הזאת פסולה. יוסי דגן הוא חבר מרכז ליכוד ומחזיק מפקד בידו. עם זה החליט להביך את נתניהו והקים מאהל מחאה מול ביתו. מי המצטרפים אליו?  ליברמן.  והשמאל וצוחק כיצד ממחנה נתניהו יוצאים נגדו. כך נוהגת חברת מרכז שרה העצני שעומדת בראש הארגון של איילת שקד – ישראל שלי. העצני הוציאה סרטון השמצה נגד נתניהו.
רק לאט לאט מתברר כי דגן נכשל. אומנם הגיעו שרים וחברי כנסת ל"תמוך בו" שרים רק בגלל הפריימריז אך אחד שהיה שם אמר בלעג על דגן : "הוא רץ מהר מידי ונפל, הרי הוא בא במגמה לכפות על נתניהו שיבטיח עוד בניה ועכשיו נתניהו לא מתייחס אליו אלא להפך – מה שמעניין את נתניהו הוא למגר את הטרור. 
משה איפרגן הגדיר את חבורת דגן,העצני ועמית הלוי כ"חפרפרות בליכוד".


כינוס מרכז 

 

בקבוצות הוואטסאפ רץ  כינוס של חברי מרכז שאל הכינוס צריכים רישום מוקדם. זה כינוס של מהפכנים או צעקנים. מי שמארגנים את הכינוס הם לב הליכוד. השאלה שנשאלת : האם זהו עוד כינוס של קיטורים ובכיינות או כינוס שממנו תוקם שדרת הכוח של המרכז? 
העתיד יוכיח.

יש במרכיב התארגנות יכולת של עמידה כנגד ההשתלטות של המתנחלים כמו שבח שטרן ויוסי דגן כאשר המטרה של חלק מהחברים ליצור קבוצת לחץ נגדית ללחץ של המתנחלים. המבחן  האמיתי הוא האם יצליחו אותם חברים להפוך להיות חוד החנית של הליכוד .


צעירי הליכוד 

 

הישיבה נפתחה בדברי תודה של יו"ר הצעירים דוד שאין לשותפים ולהחלטות הבוגרות והאמיצות שעשו מי שהסירו את מועמדותם ובכך הביאו להסכמה כללית בין חברי הועד.

חברי הועד הוצגו ולאחר מכן ניתן למי שהיו מעוניינים לשאת דברים. לקח שנלמד מועידת הצעירים שם מנעו מנבחרי  הליכוד לדבר.
ראשון הנואמים היה חבר הכנסת מיקי זוהר שהביע את נכונותו לתמוך ולקדם את צעירי הליכוד ואת תקוותו שהועד יהיה גוף חשוב. לאחר ח"כ זוהר חברת הכנסת החדשה שרן השכל נשאה דברים ברוח דומה והביעה גם היא את החשיבות של הצעירים כנדבך תומך בתנועת הליכוד.

ה"הצגה" החלה כאשר חבר הכנסת אורן חזן הביע את תמיכתו בראש הממשלה וקרא לכולם להגיע לאוהל המחאה (פרדוקס לכשעצמו) – אז קטע אותו אריאל אילוז ואמר ש"אין שום היגיון במחאת אנשי ליכוד מול בית ראש הממשלה והפעולה של ישיבה מול בית רה"מ פסולה ולא שונה מ'שלום עכשיו' שהפגינו מול בית רה"מ בתקופת בגין".

צעירים דיווחו כי הדברים של אילוז הציתו ויכוח סוער בוועד המנהל במהלכו קראה חברת הכנסת שרן השכל לאורן לחדול מהקריאות נגד מדיניות הממשלה וחזן חזר ואמר שהוא תומך בראש הממשלה אך לא תומך במדיניות עקב המצב הביטחוני אותה מוביל שר הביטחון. חזן אף ניסה לעקוץ בתגובתו ואמר לחברת הכנסת "אני רק מזכיר לחברת הכנסת החדשה שאנחנו נמצאים במפלגת ימין" וחברת הכנסת מנגד הסבירה שמחאה נגד שר הביטחון מתפרשת גם כמחאה נגד ראש הממשלה. לאחר דקות ארוכות של התנצחויות קולניות הרגיע יו"ר הצעירים דוד שאין את הרוחות.


אלנבי 40 

 

פרשה מבחילה בכל המשתמע ממנה. משקים בחורה ובמשך שעתיים מקיימים יחסי מין מול הקהל הצופה, ועוד מישהו מצלם ומעלה ליו טוב ובכל הזמן אין אחד בכל המועדון אלנבי 40 שניגש ומפסיק .
צריך לקחת את צילומי האבטחה של המועדון לפרסם את כל המשתתפים ביו טוב שכל עם ישראל ידע מי היה באותו לילה באלנבי 40.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לפיד התעתוע

שחמט על פי לפיד

אריק זיו ויזר

ברק רוצה פירוק הליכוד

אריק זיו ויזר

נתניהו הלולין

אריק זיו ויזר

חיבוק הדוב של אובמה

אריק זיו ויזר

פרס,ברק אנטומיה של אי חקירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן