18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מי יוביל את הליכוד בחולון בשנים הקרובות

לקראת הועידה שבפתח אנו מתחילים בסדרת כתבות, על הסניפים ההתמודדות והקרבות שבפתח, התחלנו בסניף שהמלחמה בו היא הקשה ביותר, סניף חולון, הסניף ידוע בפלגנות, שבסופו של דבר משתקת את הפעילות בסניף.

סקירת מבנה הסניף בחולון  לקראת הועידה…

קבוצת חרש וקבוצת ישורון מובילות את הסניף לקראת הבחירות הפנימיות. מולם מתמודדת קבוצת ניסים זאב ושבתאי יוסף. בנוסף יש מס קבוצות שהן לשון המאזניים בתמונה: הקבוצות המסורתיות: הפרסית והגרוזינית
מול ירושלמי,חזן וחלבי. שכוחם אינם ברור.
מה שברור כי סניף חולון הוא אחד מהסניפים הצבעוניים בליכוד. הפלגנות שבו היא סימן דרך לאי עשייה, 2 בכירים בסניף משתי הקבוצות אמרו השבוע כי סניף כזה גדול אינו מסוגל לשלוח צעירים לעשייה המפלגתית, את זה מבינים קברניטי הסניף אך אינם מסוגלים להתאחד למען עתיד הסניף.

אין ספק שהמאבק בסניף החולני וההיסטוריה של הסניף הינם בבועה של תנועת הליכוד. בעת הפילוג בליכוד חלק מהם הלכו לקדימה, אומנם חלק מאלה לא התפקדו לקדימה אך ליבם היה שם בעת הפילוג, ורק כאשר היה ברור כי הליכוד חוזר לשלטון הם חזרו לפעילות בליכוד.
זכורה הכותרת בעת הפילוג: ב2006  16 מראשי הסניף בחולון עברו לקדימה שבראשם יוסף שבתאי, חשוב לציין שמצב זה היה במספר רב של סניפים בארץ. אלו שהיו מקורבים לקדימה נשארו בליכוד והשפיעו בשני המפלגות.

קבוצת חרש וישורון הן הקבוצה המאורגנת ביותר בסניף, הם התמודדו זו בזו בבחירות המקדימות לקראת הבחירות המוניציפאליות.לטענתם, האיחוד מעניק להם את הרוב של 2/3 בסניף,

הקבוצה של שבתאי וניסים זאב טוענת כי החלוקה  מתחלקת בין הקבוצות שלהם, והקבוצות של חרש וישורון , החלוקה היא של חצי- חצי ,מה שברור כי השילוב של התמודדות במבנה הזה והצטרפות הקבוצות של הפרסים והגרוזינים עלול ליצור מצב שהקבוצות של ירושלמי ,חזן וחלבי ימצאו את עצמן מחוץ לסניף.

אתר ליכודניק מאחל דרך צלחה לכל המתמודדים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סלאח שבתי נעצר בחדרה

אריק זיו ויזר

האם מרכז הליכוד יתנגד לנתניהו

אריק זיו ויזר

פרשה אקטואלית:פרשת וירא /מאת:זאב פז

אריק זיו ויזר

דנון,: “ציפי לבני מוזמנת לחזור לקורס מדריכי בית”ר ולהיזכר בערכים “נאמנות לדרך” ו-“זכותינו על ארץ ישראל””

אריק זיו ויזר

טוקבק שהוקפץ: אדמסו אושר כעולה טרם בחירות /מרדכי לוי

אריק זיו ויזר

דוד בונפלד ממשיך את התנופה ופועל לגיוס מתפקדים חדשים לליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן