26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מי יהיה השגריר הבא

בצל סאגת הגז מתחילה לה סערה לא קטנה סביב מינוי השגריר באו”ם

אם הייתם שואלים חודש לפני הבחירות לכנסת, כנראה שכולם היו בטוחים שח”כ אופיר אקוניס יהיה השגריר הבא של מדינת ישראל באו”ם. אקוניס שכבר הריח את ניו יורק לא מזמן בעת שהגיע לצעדה התמיכה המסורתית בארה”ב, כנראה יצטרך להמתין לסבב הבא. לא מעט מים עכורים עברו בנהר וייתכן שכעת שם אחר ודומיננטי לא פחות נכנס לתמונה: השר דני דנון. הזירה מתחממת וכעת נדרש ראש הממשלה להחלטה.

נתניהו יודע שאם ימנה את דנון לשגריר משמעות הדבר היא כי תיק המדע הטנולוגיה והחלל מתפנה – מצרך מבוקש עבור מי שמבקש להגדיל את הממשלה. אך למינוי דנון תהיה משמעות נוספת עבור נתניהו: השר דנון מכהן כיו”ר מרכז הליכוד ובמצב של מעבר מתפקיד שר לשגריר, נתניהו מקבל את תפקידו ויוכל למנות ממלא מקום מטעמו. יכולת המשילות של נתניהו בתוך תנועת הליכוד עמדה למבחן לא פעם ע”י מרכז הליכוד ואילו עתה יוכל נתניהו לקדם מהלכים דרך אחד הגופים המשמעותיים בליכוד.

בכיר בליכוד אמר ל’ליכודניק’ שאם יצטרך נתניהו להחליט מי מבין חברי הכנסת ימונה לשגריר, יעדיף נתניהו את מינוי דנון ולאחר מכן ימנה את בני בגין כמחליפו. 
DANI 

ברקע יש מועמדים נוספים וקיימת גם אפשרות נוספת וסבירה לא פחות כי נתניהו יחליט למנות לשגריר מועמד שאינו חבר כנסת ובמצב כזה המועמד המוביל הוא בכיר לשכת נתניהו: דוד שרן שכבר היה היה מועמד בעבר לתפקיד.
שם נוסף שהועלה הוא שמה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי אך ככל הנראה את כסא השגריר היא תראה רק בטלויזיה. 

 

 

(צילום: תומר אפלבאום)

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוסי שלי לאן ?

אריק זיו ויזר

צחי הנגבי: “התשדיר אינו מסית, הוא משקף מציאות אפשרית”

אריק זיו ויזר

הליכוד מצטרף לליגה של הגדולות

אריק זיו

ליכודניק משתתף בצערו של משה פייגלין על מות אביו

אלי חזן

דנון : מתמודד על ראשות התנועה תוך הטחת ביקורת בנתניהו

אלי חזן

רשמית: נפתח מטה נשות הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן