24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מי בצעירי הליכוד משתף פעולה עם יוסי ביילין?

יוזמת ז’נבה של יוסי ביילין והאיחוד האירופי היא אחת ההצעות ההזויות ביותר שהגיעה מכיוון השמאל הקיצוני. יוזמה זו קוראת לחלוקת ירושלים, זכות שיבה לתחומי ה”קו הירוק” והקמת מדינת טרור פלשתינית לצד ישראל. מכיוון שיוסי ביילין ואנשיו כה תלושים מהמציאות של השנים האחרונות, אפילו התקשורת הישראלית ממעטת לסקר אותם, ואת הלגיטימציה שלהם הם מחפשים באמצעות שיתופי פעולה עם תנועות מרכז, ואירוח של פעילים מרכזיים בבתי מלון בחו”ל על חשבון האיחוד האירופי.

השבוע קיבלו צעירי ליכוד רבים הזמנה להשתתף ב”וועידה המדינית של צעירי ישראל”.

למרות השם המפוצץ, מדובר בעוד מפגש שמאורגן על ידי יוסי ביילין ואנשיו. להפתעתנו, על ההזמנה מתנוסס הלוגו של “צעירי הליכוד” ואף נכתב ש”ראש הוועידה של צעירי הליכוד” דוידי הרמלין נואם בכנס!

מהיכרות אישית עם ידידנו דוידי הרמלין, אין אנו יכולים לחשוד שהוא שותף לדעות השמאל. על כן, אנו מתקשים להבין כיצד נפלו חכמים למלכודת של השמאל הקיצוני, שהרי כל מטרת הליכוד בכנס היא להכשיר את השרץ וליצור מצג כאילו הליכוד ויוזמת ז’נבה משתפים פעולה!

לאור האמור, מבקשת קבוצת ליכוד1 מהגורמים הרלבנטיים לבצע בדיקה יסודית ולחקור מי אישר במצודת זאב את שיתוף הפעולה של צעירי הליכוד עם תנועת השמאל הקיצוני, ומי נתן את הסכמתו לתרום את הלוגו של תנועתנו המכובדת שיתנוסס על ההזמנות שמחלקת יוזמת ז’נבה.

הקישור לעמוד ההזמנה של יוזמת ז’נבה עליה חתומים גם “צעירי הליכוד”:
http://www.heskem.org.il/newsletters/political_conference/index.html

מקור הכתבה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המתנה של הליכוד

אלי חזן

שאין לדרך צעירה חדשה ?

אלי חזן

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא לביא באוניברסיטה הפתוחה

אריק זיו ויזר

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

סטודנטים ערבים חגגו בזמן החזרת הגופות

אריק זיו ויזר

“יחד – נחזיר את הכוח לצעירים !”

אלי חזן
דילוג לתוכן