19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מירי רגב: "קחו את הדו"ח בפרופרציות"

ח"כ מירי רגב התראיינה בערוץ 1 והתייחסה בדבריה לתשדיר האחרון שיצא ממטה הליכוד ולדו"ח כפי שהוצג על ידי מבקר המדינה




ח"כ מירי רגב הייתה אורחת תכנית "הבחירות" בערוץ הראשון בהנחייתם של מירב מילר ואמיר איבגי. ח"כ מירי רגב התבקשה לנושא הביטחוני וסרטון "הליכוד" שהוצג במוצאי שבת ובו נראה טנדר ובו חברי ארגון "דעאש" יוצאים בדרכם לעבר עיר הבירה, ירושלים.


בדבריה אמרה רגב: "ממי אתם מצפים שישמור על ביטחון אזרחי ישראל? מציפי לבני שלא היו שום הישגים בזמנה בממשלות ישראל או בוז'י שהיה שר רווחה כושל. עם שני אלה לא יהיה ניתן לשמור על ביטחון ישראל. רק נתניהו שומר בבטחה על ביטחון ישראל ועושה זאת על הצד הטוב ביותר".


ח"כ רגב נשאלה על דו"ח מבקר המדינה שיפורסם ביום ג' הקרוב בנושא הוצאות בית ראש הממשלה ואמרה: "טרם ראיתי את הדו"ח ואני מבטיחה לעיין בו אבל חייבים לומר את האמת,אין למי להשוות את הדו"ח הזה. זה דו"ח ראשון של מבקר המדינה בעניין הוצאות מעון ראש הממשלה וראוי לומר את האמת, כדו"ח ראשון שמופק בנושא זה, אין למי להשוות את הדו"ח לראשי ממשלה בעבר. אני מציעה לקחת את הדברים בפרופורציה ולא להתלהב יתר על המידה"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הונחה אבן הפינה לפרוייקט המגורים על שמו של עוזי כהן ז"ל

אלי חזן

מסבירה את ישראל בעיר דוד בבוקר

אריק זיו ויזר

רשימת המתמודדים לבחירות המקדימות בליכוד

אריק זיו ויזר

איוב קרא בכינוס בביתו : שחרורם של מרצחים הוא כניעה לטרור

אלי חזן

"ההסכם עם יהדות התורה היא פשרה קואליציונית רעה"

זאב בן יוסף חוגג יום הולדת. ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן
דילוג לתוכן