23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מירי רגב חייבת להיבחר ליו״ר המרכז

דני דנון יוצא לשליחות חשובה באו״ם ואת תרומתו למרכז הליכוד לא ניתן להכיל בטור אחד. בחיים, להמשכיות יש תפקיד חשוב. דנון מילא את שליחותו על הצד הטוב ביותר ובהגה אחריו, חייבת לאחוז מירי רגב.
אנחנו לא סתם אוהבים אותה ומעריצים אותה. מעבר ללב ולנשמה, יש כאן אישיות עם רזומה מדהים, ממש מירוץ כנגד כל הסיכויים – מלמטה למעלה קלאסי.
מירי רגב היא מופת לכולנו: סימון מטרות ענק – ועמידה בהן. בלי תירוצים, בלי סיפורים; קיום מה שבלב ומה שבראש – בלי להתנצל ובלי להתייפייף; להיות אמיתית ואנושיות – בלי להתנתק מהקרקע ובלי גרם אחד של התנשאות.
כולם מדברים על דוברת צה״ל, אך מעטים זוכרים שמירי רגב הייתה הצנזורית הראשית- תפקיד מאתגר ורם מעלה בהרבה, גם אם רחוק מעין המצלמות. לא בת אצולה ולא פרוטקציות – נטו אישה מוכשרת שלעולם לא מפחדת ויוצקת תכנים חדשים לתפקידיה.
חיילים ששירתו תחתיה, חלקם אנשי שמאל מובהקים, מעריצים אותה ומודים בפה מלא שמדובר ב ״תותחית, מקצוענית והמפקדת שהוציאה הכי הרבה מהחיילים שלה״. איש צנזורה ותיק אמר לי: ״עזוב את השטויות שמקשקשים, אם מירי הייתה שרת ביטחון – הייתי ישן הרבה יותר בשקט בלילה״.
מרכז הליכוד זקוק למנהיגות של מירי רגב, מה גם שיש לה הכישורים להשיג הרבה – וגם תוך תיאום עם ראש הממשלה – מה שיביא לסוג של עידן חדש.
מי שטובת המפלגה ומורשתה בראשו ומי שרוצה להאיץ בתהליך שבו המרכז חוזר לליכוד והברק חוזר למרכז, חייב לבחור במירי רגב ליו״ר המרכז!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דמוקרטיה ללא מנהיג – הפקרות

אריק זיו ויזר

שלושה מסרים לתקופת הקורונה

עזריאל צפר

דמוקרטיה שפה קשה

אריק זיו ויזר

לבנון תחילה

אריק זיו ויזר

רק לא אורז פרסי

אלי חזן

למה אני בעד פלישה קרקעית לעזה

אלי חזן
דילוג לתוכן