20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מירי מזיזה את הגבינה

שרת התרבות והספורט מירי רגב בערב אינטימי  ברמת גן: “יש מקום גם לאביהו מדינה וגם לאביב גפן.”

 

ערב יום שלישי אינטימי בחצר ביתו קיים תומר שמש יחד עם עורך ליכודניק אריק זיו,  מפגש עם חברים אישיים מהליכוד ומחוצה לו : אנשי ספורט כמו שחקן הכדורגל שוער נבחרת ישראל לשעבר ושחקנה של מכבי תל אביב לירן שטראובר.   באירוע מרשים של קרוב למאה איש, מעבר ללחיצות הידיים והמפגש הבלתי אמצעי בין האנשים, היה גם בופה איכותי כיד המלך.

 

את דברי הפתיחה פתח משה רווח מ”מ ראש העיר רמת-גן. רווח שיבח והציג את התרומה והסיוע של השרה רגב לתרבות ולספורט ולתכניות בעיר רמת-גן.  יחיאל טוהמי מ”מ ראש עיריית אריאל שהגיע המשיך גם הוא בדברי ברכה לפעילותה של השרה רגב.  .

 

תומר שמש קרא לאריק זיו לומר כמה דברי ברכה כמי שסייע לו לארגן את האירוע.  אריק שלף את סיפור המפגש הראשון  כעורך ליכודניק בתקופה קשה כשלמפלגת הליכוד היה רק 12 מנדטים בסך הכול! באותם ימים השרה מירי רגב עוד הייתה עוד דוברת צה”ל והוא חיפש מועמדת חזקה לליכוד.  מדובר היה בפעולה נועזת ושיווקית אך אריק העמיד באנר באתר לבחור למירי רגב בבחירות הבאות.  הדבר תפס את העיתונים והכתבים הפוליטיים. אריק נלחץ מכך שהיא עוד במדים ולא עברה תקופת צינון .  אך לא רק הכתבים הפוליטיים התקשרו.  מהיר מאוד הגיע הטלפון ממירי עצמה שצעקה עליו : “למה הורדת את הבאנר? “

 

 

כשמירי רגב. עלתה לבמה לא חסכה בעצמה מחמאות על אריק זיו ולא חסכה בפני הבאים צד אחר ולא מוכר באריק זיו שכל שישי יורד לטרמפיאדות החיילים ודואג לחיילים הבודדים,  ואיך רתם אותה לעניין החיילים הבודדים. מירי הודתה  לתומר שמש על הסיוע האישי, עד כמה שהבנתו את  עולם הספורט בארץ מסייעת לה מאוד.

 

אחרי התודות לאנשים שהגיעו הודתה גם ליאיר דוידי שכיבד בנוכחותו למרות תקופת האבל בה נמצא על פטירת אבי.

 

השרה מירי רגב נכנסה לנאומה ואלה עיקריו:

 

●        לא סוד שהייתה זאת  שנה קשה בעבורי,  בעקבות האתגרים של המשרד.  האמת שבהתחלה לא רציתי לקבל את תפקיד השרה האחראית על התרבות והספורט והיום אני מודה לבורא עולם.

 

●          אין אדם בארץ שנושא התרבות והספורט לא קשור בו.  לא האמנתי עד כמה התפקיד נוגע בעצביה של החברה הישראלית.  לכאורה  יכולתי לקחת את התפקיד לעבור מאירוע לאירוע מהשקה אחת לשנייה, לתעדף את האירועים.  וכך להעביר את תפקידי הראשון כשרת התרבות והספורט של ישראל.

 

●        אך אני באתי לעשות שינויים!  אחרי 25 שנות שירות בצבא.  והאמת שהכול קיבלתי תמיד אחרי  עבודה קשה.  שום דבר לא בא בקלות.  גם כדוברת ראשית בצה”ל באתי ועשיתי שינויים.  מיחידת צהל בעלת אופי אליטיסטי. ליחידה שכל אחד יכול להגיע ולהיות חלק ממנה.

 

מכאן התחילה לספר על הוריה:

 

●        הורי עלו ממרוקו. גדלתי בקריית גת.

 

היה מהקהל מי שהעיר על כך  שבהיותה בת 17 זכתה בתואר “צברית השנה” של השבועון “מעריב לנוער”.

 

בצעירותי התנדבתי במד”א, קיבלתי חינוכו הנוקשה של אבי שרצה שתלמד אך אותה באותם שנים עניין הפעילות במד”א ולא בלימודים כפי שרצה אביה. רק יותר מאוחר הלכה בדרכו ולמדה קשה.

 

●                 אני מסתובבת בארץ ורואה דברים שאי אפשר להתעלם מהם בחברה.  באנו לעשות משהו אמיתי. אין הזדמנות שנייה,  לא הייתי צריכה ללמוד שנה את התפקיד.  ראיתי את זה שהחזקים מקבלים וחלשים לא!

 

●         השיטה עקומה יש בעיה!  48 אחוזי שומן גבינה  תראו אי  אפשר לעשות חצי עבודה ודרוש אומץ עם אמירה!

 

●        יש מקום לתרבות מזרחית ולתרבות מערבית במדינה שלנו.  יש אמת שצריך לשים אותה על השולחן.  יש מקום לכל התרבויות.  יש מקום גם לאביהו מדינה וגם לאביב גפן אנחנו לא יכולים  להישאר עם הקיפוח ולהסתיר שיש בעיות?  לא יכול להיות שישתיקו אותנו!   זה הזמן לשים את הדברים ולתקן כי הילדים שלנו כולם ישראלים.  כשזמר מזרחי עם שירים מצליחים  שולח שיר לגלגלצ ומחזירים לו רק כי הוא מזרחי זה אומר שיש בעיה ?!

 

●        אנחנו דואגים לכולם.  חופש הביטוי צריך להיות נכון לכולם ימני ושמלני,  דתי וחילוני, אשכנזי ומזרחי.   לכן אנחנו עושים צעדים לתקן.   לא נח לשמוע בוז בזמן שאתה מדבר על טרור.  יש חוקי מדינה אם אתה לא מקיים את חוקי המדינה,  החוק קבע! אנחנו לא כספומט שמחלק כספים. ראיתם פעם את האמריקאים נותנים כספים למי שיוצא נגד המדינה שלהם?

 

●        השנה תהיה בסימן היובל לירושלים וההתיישבות.  אני מאוד רוצה לראות את כל מי שחי כאן יהודי וערבי  כשותף למדינה.

 

●        חזרתי  מסיור היסטורי באפריקה יחד עם ראש הממשלה. הייתי  בארגנטינה באירוע השבעת הנשיא מאוריסיו מאקרי,  יום למחרת הופיעה בעיתונות הראשית של בבואנוס איירס התמונה הראשית שלנו יחד עם הנשיא הנבחר מאוריסיו מאקרי.

 

●        אין שום בידוד מדיני בדיוק להפך.  ישראל היא וילה בג’ונגל במזרח תיכון כול העמים יודעים ומבינים זאת.  כולם מבקשים ללמוד מאיתנו ומעוניינים להיות שותפים להצלחה שלנו כמדינה יהודית ודמוקרטית. עם הצבא הכי מוסרי שיש ועם המוחות הטובים ביותר שיש בעולם.

 

בכך סיכמה שרת התרבות והספורט מירי רגב את הערב!

 

 

 




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כרוניקה של מאחר

אריק זיו ויזר

חיים סרצ’וק הוא זוכה חידת ליכודניק לשבוע הזה

אריק זיו ויזר

שאלון ז’בוטינסקי של אמיתי שיף

אריק זיו ויזר

הנגבי מתחדש ביועצים אפקטיביים : עוז ויצחקוב

אריק זיו ויזר

על הסכנה לשלטון הליכוד

אריק זיו ויזר

איש השנה של ליכודניק : ח”כ אביגדור ליברמן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן