24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מירי הביסה את רג’וב.

ארדן לא זז, שפי פז בעד מורשת רבין, אלישע פלג בגד בליכוד, קשר ברקת סער ואלקין, שאפו למרים אדלסון ,מפלגת העבודה וקורבין

פלג שבור
אלישע פלג עבר השבוע את הגבול, כאשר האשים את אלקין בהאשמות שרק אלישע יודע מה מקורן : אלקין בעד חלוקת ירושלים, אלקין בכלל שמאלני וכל מיני אמירות שהקשר בינן לבין המציאות מופרך, או לפחות לא נאמר בהקשר הנכון. על ידו ישב מי שהודיע כי הוא תומך באלקין : דודו אמסלם.
עכשיו נשאלת השאלה : האם חברי הליכוד תומכים באלקין כשם שרוב מוחלט של סיעת הליכוד וראש הממשלה תומכים בו, או שיש חברי ליכוד שתומכים במשה ליאון?
לא זו אף זו: אני נדהם כל פעם מחדש מהחוצפה של אלישע פלג. לא רק שהוא גווייה פוליטית בעיר ירושלים, אלא שהוא גם צבוע ומתחסד. פתאום הסניף חשוב לו, אך בואו לא נשכח שהוא היה הראשון מאנשי הליכוד שלא קיבל תמיכה בסניף והלך להתמודד מול ראש עיר מכהן מהליכוד : אולמרט. ורשימת הליכוד למועצת העיר שם הוכח שלמרות ההוצאות האדירות שלו, הוא לא שווה דבר מבחינה אלקטורלית.
מתברר כי כוחו בדיבור ולא בקלפי. הוא התרסק ואחרי שנים חזר למועצת העיר כמריונטה של הקבוצה הירושלמית. בקלפי, פלג מעולם לא היה אטרקטיבי ולא ידע לקבל קולות. בפועל הוא וחבריו מסתמכים על המצביע הליכודניק שיבוא ויצביע אוטומטית מח”ל, זאת למרות שכבר שנים הבוחר הליכודניק לא בוחר לפי הליכוד אלא לפי המועמדים שהליכוד מציב. לכן זעקת הקוזאק הנגזל והאשמות של אלקין לא ליכודניק מגיעות מראשון הבוגדים.
מה שכן, אלקין עושה טעות כאשר הוא מסתמך על ניר ברקת שיצר לו קרע עם אנשי הליכוד בירושלים. אלקין אפילו לא השכיל לקחת את הקבוצה של אנשי הליכוד שתמכו בניר ברקת כנגד הסניף לפני חמש שנים. אלקין בונה על החברה שלו בירושלים, בראשם בניטה ולרנר.
לרנר שעבד עם ברקת ובמשך שנים מלווה אותו חבר לפרסום גל שקשור לגדעון סער [לפי חרדים 10]. ובכך נוצר ציר חזק של אלקין, ניר ברקת וגדעון סער. עליהם יש להוסיף את התפקדות הליכודניקים החדשים. בעבר ברק הרשקוביץ הגיב לליכודניק ואמר שהוא לא קשור אליהם, אך מתברר כי עכשיו הוא רץ בתל אביב עם אסף זמיר ונגד הליכוד. אותו הרשקוביץ’ עבד עם ברקת.

ארדן לא זז
פגשתי ביום שישי את השר גלעד ארדן ומתברר כי למרות הפרסומים הוא השר לביטחון הפנים. ללא ספק, זה היה השבוע של ארדן, במיוחד התיקון לחוק של נשיאת נשק על ידי יוצאי יחידות מובחרות ומוסדות הביטחון. אמנם משמאל מנגחים אותו, אבל ברור שמדובר במהלך מבורך שימנע קורבנות של טרור .
כאשר פורסם כי תיק גל הירש עומד להיסגר נכנסו במשטרה ללחץ, כשהשר ארדן הודיע שתוקם ועדת חקירה ממלכתית לבדוק את התהליכים של קבלת ההחלטות בפרשה הזאת. היום כבר ברור כי ועדת חקירה כזאת חייבת לקום. במשטרה מבינים שהם נחשפו ולכן הם מנסים למשוך את חקירת התיק. טוב עשה גל הירש, שפנה ליועץ המשפטי לממשלה שישים סוף לסאגה הזאת.
בנוסף, מתברר כי בחומרים שהגיעו מה FBI היו עוד גורמים חשודים ורק כאשר התפרסם כי גל הירש מועמד לתפקיד המפכ”ל הוצא החומר נגדו. בכל תהליך החקירה ובמשך שלוש שנים המשטרה לא בדקה את החומרים הנוספים. למה? כי לא היה שם מועמד למפכ”לות?
מבחינתי, תיקון המצב זה החלטה שגל הירש הוא המפכ”ל הבא. במידה והירש יבוא לליכוד נריץ אותן וניאבק שיהיה השר הבא לביטחון הפנים. מי שלא רצה אותו כמפכ”ל יקבל אותו כשר האחראי על המשטרה.

גשר המריבה
ללא ספק מדובר בספין של חולדאי. האם על גשר הולכי הרגל הזה צריך לריב? אני בעד שיעבדו בשבתות, אך באמת על זה המריבה או שהתקשורת לוקחת את הספין של חולדאי למקום לא טוב ולא נכון?
לראות כיצד הפכו בתקשורת את הסיפור לסיפור מלחמה ולראות את פריצקי קורה למלחמה על הנושא הזה, זה מביש. המלחמה הזאת היא מיותרת ודחיית בניית הגשר היא רק לטובה..

למען ציון – להניף את דגל הלאום
מתנה יפה העניקה לעצמה מדינת ישראל בשנת ה־70 להקמתה: חוק הלאום • מעתה הדגל הלאומי יופיע בגאון, באותו מקום, בכל מהדורה של “ישראל היום”
“לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה, וּלְמַעַן יְרוּשָׁלַ‍יִם לֹֹא אֶשְׁקוֹט; עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ, וִישׁוּעָתָהּ – כְּלַפִּיד יִבְעָר” (ישעיהו ס”ב).
ד”ר מרים אדלסון היא המו”ל של קבוצת ישראל היום
אפשר לומר היום שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, שיש מו”ל לעיתון שהיא ציונית ואוהבת את המדינה.

שפי פז
אני מאמינה במורשת רבין, בלי בג”ץ ובלי בצלם, כן צריך לגרש את המסתננים.
היא צודקת.

 

קורבין
תנועות השמאל פשטו את הרגל. קורבין, שהוא מנהיג מפלגת העבודה הבריטית, נמצא משתף פעולה עם תנועות מאוד בעייתיות בבריטניה והכל בשל האנטישמיות שטבועה בו. מפלגת העבודה הבריטית היא אחות למפלגת העבודה הישראלית, שאיבדה את דרכה וחיה רק משנאה של יהודים ומדינת ישראל. קורבין בעד הטרור האיסלאמי הקיצוני והוא תומך בכל אירגון טרור איסלאמי, מחיזבאללה ועד החמאס.
צריך לזכור כי בעת הבחירות היו בבריטניה נציגים ממפלגת העבודה כדי לעזור לחבר קורבין. כאשר אתם מביעים את זעקתכם כשאנשי הליכוד תומכים במועמדים מהימין, תזכרו שלפחות כיום הם לפחות מיצגים קו פרו מדינת ישראל.
גואטה
אין ספק כי חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה הוא אחד משדרני הרדיו הטובים שיש. כאשר אני שומע אותו אני לא תמיד מסכים איתו אך הוא אחלה שדרן, ואם יצא משהו טוב מהתאגיד זה יגאל גואטה.
גם כיהודי מאמין וחרדי אנחנו מוצאים אותו מדבר לעניין בכל התחומים.

מירי רגב
זוכרים את הסיפור של מסי? אז רג’וב היה גיבור התקשורת ששונאת את מירי. ומה מתברר? כי הגיבור של אז הוא מי שמשלם על הטרור כנגד מדינת ישראל. בשל הקריאה לשרוף את חולצות מסי: פיפ”א השעתה את רג’וב. עוד נראה את אנשי השמאל קוראים לפיפ”א לחון את חביבם.
מירי הביסה את רג’וב.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפלג הצפוני והדרומי בליכוד

אריק זיו ויזר

נתן אשל אתה נטו מיותר

אריק זיו ויזר

הרוזן והקצב

ממשלת החרבות השלופות

אריק זיו ויזר

לליכודניקים נשאר רק תיקיות בממשלה – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

מכת מצרים לשלום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן