19 באפריל 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

מירב מיכאלי והטעות

ח”כ מרב מיכאלי התבטאה על נושא עבודת נשים, וכך טענה: “למרות שנשים הן חצי מאוכלוסיית העולם, הן אחראיות לשני שליש משעות העבודה – בשכר ושלא בשכר”.

 

 

ע”פ נתונים רשמיים של האו”ם נראה שח”כ מיכאלי הפריזה בנתונים והתאימה אותם על-מנת לקדם את האג’נדה שלה.



ח”כ מיכאלי הצהירה לא אחת שאחד הנושאים שהיא תפעל לקדם הוא שוויון מעמד האישה ונראה שהיא חשה שלשם כך אפשר גם לשנות את העובדות.

עם זאת, עמותת PolitiWatch העניקה למרב מיכאלי את הציון 3 מתוך 5 במדד האמינות ולא פחות משום שהנתון לגבי עבודה שאינה בשכר אכן נכון ורוח הדברים הכללית של הדו”ח תואמת את המסר שח”כ מיכאלי ביקשה להעביר.



תחקיר זה של עמותת פוליטיווטש, אשר נבחרה לאחד מן האתרים הטובים בישראל עפ”י mako, לתחקירים רבים שפורסמו על שורה של פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית. נראה שלצד מספר תחקירים רבים שקיבלו ציון נמוך במדד האמינות ישנם גם כמה שקיבלו ציון טוב.



הנגשת המידע לציבור – השר מיכאל איתן מעביר את השרביט

לאחרונה התקיים כנס שהוביל השר היוצא, מיכאל איתן, אשר העלה על נס במהלך כהונתו את הנגשת המידע לציבר וביקש להעביר את הובלת “המהלך החשוב” כדבריו למחוקק טרי. במהלך הכנס מיקי ברקוביץ’ הביע נכונות להוביל את המהלך ואף הקים שדולה שתעסוק בנושא.



לסיכום אומרים בעמותה כי “המטרה של פוליטיווטש היא לשנות את השיח שמתנהל היום אצל נבחרי הציבור, אשר לפעמים בהצהרותיהם מציגים נתונים לא נכונים או נתונים שעשויים להעניק לציבור מצג שווא. אנו רוצים להחזיר את האמת לשיח הציבורי. לכן, העבודה שלנו לא מתחילה ונגמרת בתקופת הבחירות או בתקופת הרכבת הקואליציה אלא נמשכת כל העת וכבר בתקופה הקרובה נוציא תחקירים חשובים נוספים”.




אתר האינטרנט : http://politiwatch.co.il/

עמוד הפייסבוק : http://www.facebook.com/politiwatch



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התקשורת מפוחלצת מהאיש

מופז לחברי סיעתו: “לא נקיים מו”מ עם נתניהו”

אריק זיו ויזר

תזכורת: לשמאלנים מותר לקרוא למתנחלים סרטן

אלי חזן

ועכשיו : כשריאל ניצב מול נתניהו

אלי חזן

דף הפייסבוק של רה”מ בנימין נתניהו קיבל למעלה מ-200,000 לייקים

אלי חזן

לוחם החמוש בעט

אלי חזן
דילוג לתוכן