19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מיקי ידע לריב

רוח חדשה בליכוד, סער סחטן, האופוזיציה על פי לוין, מינויים במצודה, 
חוק איחוד משפחות
ביום חמישי התקיימה ישיבת סיעת הליכוד במצודה המתעוררת. הדבר הכי חשוב שקרה בה הוא שנבחר יו”ר סיעה שקול, חכם וצנוע. גבירותי ורבותי, ח”כ  יריב לוין.  קודמו בתפקיד “הצטיין” כיו”ר סיעה וקואליציה גרוע ביותר.
רק נזכיר את כניסתו לוועדת הקורונה כאשר צעק ליפעת שאשא ביטון “אני אפטר אותך”. ברור שמיקי הצעקן לא הצליח לפטר אותה. אפשר היה. פשוט מיקי ידע לריב ולא לעשות מהלכים.
 
יריב הוא ללא ספק רוח חדשה וחיובית.
 
חוק איחוד משפחות
ללא ספק חוק חשוב. אבל אני לא מבין למה צריך את הליכוד כדי להעביר אותו? סער ובנט אמרו לנו שזאת ממשלה ימנית. אז בבקשה. שיוכיחו לנו שאין לנו ראש ממשלה מריונטה של האחים המוסלמים.
הליכוד לא צריך לתת רשת ביטחון לממשלה הארורה הזאת.
הליכוד צריך להציג לכנסת חוק חדש ולא איזה תקנה שמאריכים אותה בכל שנה.
ועכשיו יש רוב ימני להעברת החוק ואם זה נושא חשוב שסער,אלקין ובנט יצטרפו. 
 
סער הסחטן
בראש עומד נוכל – בנט ועוזר הנוכל שהוא הסחטן גדעון סער. כאשר סער פרש מהליכוד כל טענתו הייתה אני רוצה להחליף את נתניהו. תוצאות הבחירות הראו שהציבור לא נתן בו אמון וכך נולדה המסחטה הגדולה,  סער תמך בממשלת שנאה תמורת אתנן, מפלגה של 6 מנדטים קיבלה 4 שרים בכירים, 3 מקומות בקבינט, עוד חברי כנסת דרך החוק הנורבגי.  
 
אמר לי חבר : “מה אתה רוצה, הוא יודע לנהל משא ומתן”.  התגובה שלי הייתה פרץ צחוק, החבר של אותי “למה אתה צוחק”? עניתי לו : “תראה, גדעון מדקלם את ז’בוטינסקי ובגין בכל נאום שלו, אבל בגין שנכנס לממשלת אחדות נכנס בצניעות לתפקיד שר בלי תיק. אז איפה סער ואיפה בגין?
 
 
ובכלל, פעם הייתה לי הערכה לבגין ג’וניור אבל במעקב אחריו אנו רואים אחד שקונים אותו בכל פעם בכיסא בכנסת ולא משנה מי. פעם זה נתניהו ופעם זה סער נגד נתניהו. נניח לכיסאיולוגיה של בני אבל שינוי הדעה שלו בהתאם למי שהכניס אותו לכנסת זה מדהים.
 
בגין כמו אלקין החליפו שלוש מפלגות וכאשר היו בליכוד היו נגד הגבלת כהונת ראש ממשלה ובגין לעג ללפיד שהסביר לו שזאת שיטה פרלמנטרית ולא נשיאותית. 
עכשיו מגישים משרתיו של האדון החדש הצעת חוק פשיסטית : ראש ממשלה שכיהן 8 שנים לא יכול להיבחר לכנסת ( מי שרוצה יותר פרטים שיקרא את הטור של עמית סגל) 
 
מינויים במצודה 
יובל קרני השבוע בחשיפה , מינוי אב הבית למנהל אגף בליכוד. האם המינוי יעבור?  לא יודע אך מקורב לנתניהו אומר : ההדלפה הגיעה מבית, ויש מי שמנסה לשמור על שליטה.
 
מסימני האופוזיציה
אחרי שיצאו לספסלי האופוזיציה חברי הכנסת נאבקים על תפקידים. המאבק הכי מדובר : מי יגיע לוועדת החוץ וביטחון. מי יהיה סגן יו”ר הכנסת. בשאר הוועדות – מלחמה. יש את הגרעין החזק בקרב חברי הסיעה ויש את מי שמפחד מהצבעה. בין אלה המפחדים נמצא יו”ר הסיעה היוצא שמבין שחברי הסיעה יסגרו חשבון איתו. 
 
ועדת חקירה ראויה 
וועדת חקירה בנושא מירון ראויה ונכונה. טעות הייתה של הקואליציה היוצאת שהנושא לא נחקר לעומק, במשך שנים הייתה הזנחה בנושא ולכן צריך לבדוק לעומק את הנושא.
במקביל הממשלה חייבת לא לחכות לוועדת חקירה אלה לבצע כבר היום את הבנייה במירון לאתר מסודר שיכול לקלוט כמויות מסודרות של הציבור.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ללבני האיום האירני הוא מופז

אריק זיו ויזר

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר

אין זוהר במיקי !

אריק זיו ויזר

ירושלים נכנסת לישורת האחרונה.

אריק זיו ויזר

אלקין וסער – מבשרי הרודנות הפרלמנטרית בכנסת

אריק זיו ויזר

הטובים לליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן