26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מילה טובה למירי רגב 'מאת:איציק דדוש

סוף סוף לאחר הרבה שנים מאז רבינו ומורינו מנחם בגין יש לנו משהו בכנסת שידאג לנו החלשים וקוראים לה תת אלוף, חברת הכנסת, חברת וועדת הכספים מירי רגב. לפני כחודש פגשתי את הנהדרת חברת הכנסת מירי רגב בחתונת בנה של בת דודתי. לאחר ששאלתי כדרכינו הישראלים, מה לך ולחתונה? ענתה לי, שהחתן והכלה הם קצינים בלשכת דובר צהל ששירתו תחת פיקודה. ובשיחה שנערכה בנינו אמרתי לה ,,, מירי, מה את מתעסקת עם הנושאים החברתיים, את מתאימה יותר להתעסק בנושאי חוץ ובטחון, נושאים מדינים, ראבק את תת אלוף! אמרה לי,,, לא איציק אני באתי לליכוד כדי לסייע בנושאים חברתיים ובמיוחד לאוכלוסיה החלשה ואלחם למענם. אמרתי, טוב כל הכבוד תמשיכי.

לא עבר יום ופצצה גרעינית! מירי רגב תצביע בוועדת הכספים נגד המע"מ על הפירות והירקות . ואללה ג'דעית לא דופקת חשבון! ובהמשך אני רואה שהיא הולכת עד הסוף כשפוגעים בחלשים. ואחר כך מלשכת העובדים הזרים של נתניהו מאיימים עליה שהיא תודח מוועדת הכספים. שמעתם תודח! יעעני אין דמוקרטיה יש דיקטטורה והיא בשלה שידיחו!

צעקתי! מתאימה לי חבל על הזמן! ואין לי מה יותר להגיד סוף סוף לאחר הרבה שנים מאז רבינו ומורינו מנחם בגין יש לנו משהו בכנסת שידאג לנו החלשים באמת וקוראים לה תת אלוף, חברת הכנסת, חברת וועדת הכספים מירי רגב. ובכיף ואושר אני רוצה להגיד לך בשמי ושם רבבות של אזרחים חלשים תודה רבה לא נשכח לך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מר זיו היקר, מותר לבקר ואסור להכפיש – נחום זלצר -רמת הגולן – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

חג האורים והתודה של סער / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

השר מיכאל איתן בסניף הליכוד בכפר סבא

אריק זיו ויזר

אללי :"כן זה אפשרי".

אריק זיו ויזר

מפגש חברים עם השר בני בגין

אריק זיו ויזר

שחקן מנצח לליכוד – נרקיס פ. אלפי ניו יורק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן