18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

מטה החרדים: “פיצול המחנה הלאומי אינה דרך הליכוד”

כך אמרו גורמים במטה החרדי נוכח דברי חה”כ ציפי חוטובלי

 

“..צר לנו שחברת מפלגתנו חברת הכנסת ציפי חוטובלי בחרה להתקוטט עם חבר הכנסת אורי אורבך מי יהיה יותר יעיל לגירוש החרדים מהממשלה”, אמרו, “כתנועה שסבלה מכך כה רבות, אין זה מדרכה של הליכוד להחרים אחים, אין זה דרכה להתלהם כלפי שותפים לדרך, אין זה מדרכה של הליכוד לפצל את הכוחות הלאומיים ולגרום למלחמת אחים ולפירוד הגוש, צר לנו שזאת הדרך שנבחרה, נקווה שתבהיר את דבריה”.

 

באשר לשאלת גיוס החרדים, אמרו במטה: “סוגיית בחורי הישיבות חייבת להיפתר בדרך של הסכמה, בדרך של עידוד נוער שאינו קובע את עיקר משכנו בלימוד התורה בישיבה ליציאה לעבודה ולצבא. התלהמות התרסה ומבט מתנשא מעל, יגרום להתגברות הקיצונים ולתוצאה הפוכה”.

 

 

“המטה החרדי בליכוד יפעל בכל הכוח להצלחת הליכוד בבחירות”, הצהירו הגורמים, “כי הסכמה תוכל להיעשות רק כשהליכוד בשלטון ובממשלה לאומית רחבה. בדרך להשגת המטרה החשובה של גושים גדולים ולא חלקיקי ורסיסי מפלגות מפוצלות..”

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניצחון סוחף לליכוד בקריית שרת בחולון

אלי חזן

אדלשטיין: “מעודד מאוד מהשטח”

אלי חזן

ריבלין: “הכנסת הבאה תידרש להכרעות הרות גורל”

אלי חזן

סקר TNS: כתב האישום לא מחליש את הימין

אלי חזן

מתנדבים למען הניצחון!

אלי חזן

נתניהו: “הדבק בסרבנות, לא יישב בממשלתי”

אלי חזן
דילוג לתוכן