32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

מטה הבחירות הפך למטה לחיזוק העורף

משה בן-זקן (27), תושב אשדוד, המתמודד בפריימריז של הליכוד במשבצת הצעירים, הקפיא את הקמפיין הפוליטי וגייס את אנשי המטה שלו לטובת תושבי הדרום   

 

 

משה בן-זקן (27), תושב אשדוד, המתמודד בפריימריז של הליכוד במשבצת הצעירים, שמוביל בסקרים וזוכה לתמיכה רחבה מסניפים מרכזים ומובילים בארץ,  הקפיא את הקמפיין הפוליטי שלו ביום רביעי שעבר, מיד עם חיסולו של בכיר החמאס אחמד ג'עברי. מאז, הוא מרכז את כוחותיו ואת אנשי המטה שלו לטובת תושבי הדרום וחיילי המילואים שגויסו בצו 8.  

זמן קצר לאחר שהתחיל מבצע "עמוד ענן", בן-זקן הפך את מטה הבחירות שלו  למטה חירום, משם יוצאים צוותים ליישובי הדרום, במסגרת מה שהוא מכנה: "מבצע לב". "אני משמש אוזן קשבת 24 שעות ביממה לכל בקשה", הוא אומר, "ואני עושה זאת באהבה רבה ומתוך תחושה של שליחות. הנתינה מחזקת אותי".  

היום (ב') אנשי המטה של בן-זקן, גייסו תרומות מתושבי העיר אשדוד כשהיעד שנקבע היה לרכוש מאה מגשי פיצה ועשרות ארגזי שתייה קלה לחיילי המילואים בעוטף עזה, שטענו שקיים מחסור במזון.    

במהלך סוף השבוע האחרון ועד היום, הסתובבו בין המקלטים ביישובי הדרום צוותי בידור שהפיגו את המתח, חילקו סופגניות, שרו שירים והעלו את מורל השוהים במרחבים המוגנים. 

זמן קצר לאחר נפילות של טילים, אנשי מבצע "לב" יוצאים לשטח ומטפלים בשיתוף עם הרשויות המקומיות בנפגעי החרדה ונותנים מענה לפי הצורך. כך למשל, ביום שישי האחרון אחד הצוותים העביר קשישים ערירים מבתיהם למרחבים מוגנים.

זה לא מתסכל לראות אותך אחרים שעובדים במלוא המרץ על הפריימריז בזמן שאתה החלטת להקפיא את הקמפיין שלך?

"כרגע זה ממש לא מעסיק אותי. כולם צריכים להתרכז עכשיו בחיזוק העורף והחוסן הלאומי. קשה לי להאמין שאחרים עוסקים בימים אלה בלקדם את עצמם, ואם ישנם כאלה שעושים זאת – זה חמור מאוד בעיניי". 

 




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מספיק עם הפצת השמועות

אלי חזן

מקומון בחדרה: פעילי הליכוד תמכו בצדוק!!

אריק זיו ויזר

ליכודניקים בשדולה הפלורליסטית

אלי חזן

פוקס: "האש בדרום היא תוצאת ההתנתקות"

אלי חזן

פורסם ב-nrg: ראש החוג למדע המדינה שמתמודד בליכוד

אלי חזן

תמונת מצב : מחוז הנגב

אלי חזן
דילוג לתוכן