24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

מטה הבחירות בכפר סבא: אורן כהן מונה ליו”ר

אתמול (רביעי) נבחר מטה הבחירות של סניף הליכוד בכפר סבא

 

ביום רביעי, 12/12/2012, התכנסה מועצת סניף כפר סבא בכדי לבחור את בעלי התפקידים במטה הבחירות של הליכוד. עיניים רבות הופנו לכיוון כדי לראות מי יוביל את הקמפיין, בעיקר לאור המאבקים ביתר המפלגות ובראשם העבודה.בראש מטה הבחירות יעמוד המשנה לראש העיר אורן כהן שאף סקר ועידכן את הנוכחים באשר להכנות לקראת הבחירות.

 

כה אמר כהן: “אני גאה באחדות ובשיתוף הפעולה של החברים ואין לי ספק שאלו יעמדו לצידנו בניהול הקמפיין. בחרנו צוות צוות מנצח שייצבע את העיר בבחירות הקרובות בצבעי כחול ולבן, האנשים שיישאו באחריות הם משכמם ומעלה ויש בהם שלוב מדהים של ניסיון מצד אחד וצעירים שאפתניים בצד שני. אני קורא לציבור בכפר סבא ליטול חלק ולהצטרף לפעילות כי הבחירות הקרובות הם בעלי משמעות מיוחדת והם אשר יכריעו את האתגרים החברתיים הכלכליים הביטחוניים והמדיניים שמונחים על שולחן ראש הממשלה ונוגעים לכולנו. מייד בתום מערכת הבחירות ההארצית נמשיך לפעול גם כדי להביא לשינוי בעיר בבחירות המוניציפאליות ונשנה את סדר העדיפות העירוני”.

ממלא מקום יו”ר המטה ויו”ר מטה העולים הנבחר הוא יונה מייקלר שמשמש כיו”ר מועצת הסניף :” אני שמח על האחריות שניתנה לי להעצמת העולים בכפר סבא. אני מאמין שבכוחות משותפים נצליח להשאיר את הליכוד בשלטון. אני חושב כי החיבור עם ישראל ביתנו היה מאוד טבעי ואני בטוח שיחד נהפוך לגוש גדול ומשפיע גם ברמה הארצית וגם נשמר את שיתוף הפעולה לרמה המקומית” .


מי שמונתה לסגנית מנהל מטה הבחירות ומנהלת מטה ההסברה לילך דרשר פעילה, מרכזית בליכוד בעלת תואר ראשון ושני בתקשורת ניהול ומדעי המדינה. לילך הינה פעילה חברתית התורמת ועוזרת רבות לציבור מול משרדי הממשלה ולאחרונה הייתה מועמדת לרשימת הליכוד לכנסת ה 19 ופרשה לאחר האיחוד עם מפלגת ישראל ביתנו שדחק את המיקום של מחוז השרון למקום לא ראלי ברשימה המאוחדת.
דרשר מסרה לליכודניק: ” כחלק מהפעילות הציבורית החברתית שלי אני שמחה לקחת חלק פעיל בבחירות ושמחה לראות את שיתוף הפעולה המלא בסניף הליכוד בכפר סבא הראוי לשבח ומאוד משמעותי להצלחתנו ביחד להשגת המטרה,הגיע הזמן כי העיר כפר סבא תהיה כחולה עם פעילות של צעירים ופנסיונרים וכל המגזרים על וגוניהם בעיר”.
מנהל יום בחירות הנבחר הינו גיא דרשר- פעיל מרכזי ארצי בליכוד ואיש סודם של לא מעט ח”כים שדורגו גבוה מאד בפריימריז האחרונים,אסטרטג ויזם במקצועו פעיל חברתי נמרץ ומסור הפועל למען הכלל ובהתנדבות. בכל התחומים ומקדם עניינים אל מול משרדי הממשלה ואל מול הנהלת המפלגה ומי שבפועל עמד איתן מאחורי הקמפיין של אשתו לילך ולצידה והיה המוציא והמביא בלא מעט מו”מ בין פעילים מרכזיים לבין המועמדים ולא הכזיב,תלמידו של בועז כבל.דרשר מסר לליכודניק:”מודה על הבחירה לתפקיד,נעשה כמיטב יכולתנו כיחידים וכקולקטיב להשגת הישג משמעותי בבחירות ההלו בכפר סבא שיסמנו משהו גם על הבחירות לראשות העיר בשנה הבאה בה יתמודד יו”ר הסניף שלנו אורן כהן,כחול הוא יופי של צבע והגיע הזמן שכפר סבא תהיה כזו”מנהל מטה הבחירות הנבחר הוא איציק וקשי שנבחר לאחרונה למועצה הדתית בכפ”ס ופעיל מאד במסגרת זו.מנהל מטה האירועים מזון והיסעים יהיה אבי קדוש .

 

אסף מגן ישמש כמנהל מטה צעירים – תפקיד חשוב מאוד בימים אלו בהם צעירים רבים מתפקדים לליכוד ושותפים להצלחות הרבות בעיקר בעיר כפר סבא. מגן:  “אני מבקש למסור כי הצעירים הפעם יהיו גורם משמעותי בפעילות השטח במערכת הבחירות, אני מאמין גדול בכוח הצעיר לתרום ולפעול. אני קורא לצעירי העיר להירתם למאמץ בבחירות”.

בליכוד ייתנו דגש רב על השכונות ואיציק שרעבי שאמור לנהל את המטה באחד ממעוזי הליכוד בעיר – שכונת עליה, ימשיך לעמוד בראש המטה הזה כפי שהיה גם בשנים קודמות.

ברמה הארצית יעבוד הסניף בכפיפות למנהל מטה אזור השרון של הליכוד, ח”כ דני דנון, שזכה להישג בבחירות המקדימות ונבחר למקום החמישי הגבוה ברשימת הליכוד.

 

ח”כ דנון: “הבחירות הקרבות חשובות מאד לעתידה וחוסנה של המדינה ויש לשמר את השגי הליכוד ולהמשיך בעשייה. אני מגבה את הנהגת סניף הליכוד בכפר סבא הנחשב לאחד המובילים והפעילים בכל הארץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אופיר אקוניס : מסע השכנועים ברכבת ישראל

אלי חזן

סקר TNS: כתב האישום לא מחליש את הימין

אלי חזן

ביקורת בליכוד: “כמה משלמים לפינקלשטיין?”

אריק זיו ויזר

הבית היהודי – אין מקום לכולם

אריק זיו ויזר

למה צפויה עלייה דרמטית בהצבעת ערביי ישראל לליכוד?

אלי חזן

ליכודניק מביא: עתירת ועדת הבחירות לבג”ץ בעניין זועבי

אלי חזן
דילוג לתוכן