20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מחירי מים מופקעים או תא הליכוד בא לעזרת הסטודנטים באונ’ ת”א


למה דיירי המעונות באוניברסיטת ת”א משלמים תעריף מים כפול?



מעונות האוניברסיטה של אוניברסיטת תל אביב, בתפעולה ובניהולה של חברת “שיכון ובינוי נדל”ן” גובות מהסטודנטים מחירי מים בלתי סבירים. בחשבון המים הסטודנטים קיבלו תעריף חריג של 14.5 ש”ח לקו”ב מים, בעוד התעריף בתל אביב עומד על 7.96 ש”ח לקו”ב מים. לאור העובדה שמדובר בקהל סטונדטים, שממילא אינו משופע ממון, בלתי נתפש כי מעונות האוניברסיטה בחסות אוניברסיטת תל אביב גובים מהסטודנטים תעריפי מים, אשר כל קשר בינם לבין המציאות – מקרי בהחלט.

לאחר פניה של מספר סטודנטים, השיבה שיכון ובינוי כי: “החיוב נעשה מול אוניברסיטת תל אביב, מכיוון שהשטח שייך לאוניברסיטה” וכך הסטודנטים מופנים ממקום למקום בזמן שהם משלמים תעריפי מים מופקעים.

פימה, סטודנט להדנסת חשמל ודייר במעונות: “מתבצע פה ניצול ציני של מצב שבו אנשים שאין להם אפשרות לשכור דירה, שגרים הרחק ממרכז הארץ, בעלי מצב סוציו-אקונומי נמוך נאלצים בלית ברירה לשלם תעריף מים כפול. כל פניותינו לגורמים הרלוונטים נתקלו בחומה של אטימות בירוקרטית. במיוחד אפשר לציין את אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תaל אביב, שגוררת רגליים ומעדיפה להתעסק בדברים המקדמים באופן אישי את ראשיה במקום לדאוג לעוולות של סטודנטים מיעוטי יכולת. מפה אני רוצה לקרוא לציבור הסטודנטים להתייצב לצידנו, שכן אגודת הסטודנטים הוכיחה כי אינה מייצת אף אחד פרט לעצמם ולג’וב העתידי אותו הם מחפשים, בעוד האנשים שבחרו בהם נגזלים”.

הודיה שחר, יו”ר תא לביא גלעד באוניברסיטת תל אביב: “לאחר חוסר במענה הולם ובטיפול – פנו אליי מספר דיירי מעונות על מנת שאעזור בנושא. חורה לי מאוד כי סטודנטים באוניברסיטת תל אביב צריכים לחפש אלטרנטיבות לטיפול במקום לקבל מענה מגוף עתיר תקציב וכח אדם כאגודת הסטודנטים. אמרתי להם כי אני עומדת לרשותם בכל עת ומתחייבת להמשיך לעשות כל שביכולתי כדי לעזור בצורה הטובה ביותר שאני יכולה עבור הסטודנטים”. אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב מסרה לסטודנטים את התגובה הלקונית: “הנושא בבדיקה”.


מלשכת ח”כ דודי אמסלם נמסר: “במסגרת טיפולו של יו”ר ועדת הפנים ח”כ דודי אמסלם בנושא המים, הוא רואה את העניין בחומרה ומתכוון לזמן את נציגות הסטודנטים לדיון שיתקיים במושב הנוכחי בסוגיה זו”.
מלשכתו של יו”ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות , ח”כ ד”ר אברהם נגוסה נמסר: ” ח”כ נגוסה פנה אל גורמים באוניברסיטה על מנת לקבל הסברים. הוא ציין כי יש לפעול למנוע פגיעה בכיס של הסטודנטים וכי הוא ישמור על קשר עם נציגי תא לביא ( הליכוד) של אוניברסיטת ת”א על מנת לוודא שהנושא זוכה לטיפול ..”


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תא לביא-גלעד נפתח בקריה האקדמית אונו

אלי חזן

לביא ירושלים פתח שנה

אלי חזן

הבחירות לצעירים : רשמים מתוך מטה אקוניס

אלי חזן

משלחת ה – JU מתארחת בישראל

אריק זיו ויזר

מחזירים את הכח לצעירים – פתיחת הקמפיין של עומרי אקוניס בצפון

אלי חזן

על משק כנפי אלעד יונה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן