23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מחזקים את יסודות הליכוד

חיים ביבס ויואב שמחי הודיעו על פתיחת המפקד הגדול בליכוד יו"ר המרכז לשלטון מקומי, חיים ביבס ויו"ר ההסתדרות הלאומית , יואב שמחי הודיעו הערב בכנס משותף שקיימו במודיעין על פתיחת המפקד הגדול בליכוד. השניים הודיעו על שילוב זרועות של השלטון המקומי וההסתדרות הלאומית.

250 פעילי ליכוד מרכזיים ובהם ראשי וחברי מועצות, ראשי סניפים, חברי מרכז ויושבי ראש ועדים הגיעו לכנס המשותף בו הכריז שמחי :"זהו כנס משותף להסתדרות הלאומית, לפורום החברתי שלצד ההסתדרות הלאומית והשלטון המקומי למען הליכוד. יחד נייצר מרכז כח עם מטרה משותפת" .

חיים ביבס נשמע נחרץ :"הגיע הזמן להתעורר. אנחנו רוצים לשמור על השלטון, והמפקד הגדול הוא הדרך. נלך למהלך הגדול ביחד , ההסתדרות הלאומית והשלטון המקומי ונוביל מהלך . זה הזמן לכל האנשים להתחיל ולהתכונן . כל מי שרואה עצמו ראוי צריך לעשות עבודה. בפעם הבאה יהיו חילופי דורות . "



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קול קורא לנבחרי הליכוד מאת לביא גלעד בבר אילן

אלי חזן

השר אלי כהן – כשרפורמה היא לא מילה גסה

משתתפים בצערו של יואל פדלי על פטירת אם המשפחה מרגלית פדלי.

אריק זיו ויזר

ירושלים, בית-שמש וחברון חוברו להן יחדיו

אריק זיו ויזר

הליכוד על גלגלים

הרויזיוניסט

מטה גוש עציון מציגים: עושים פריימריז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן