22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

מחאת חברי הועידה

ביום חמישי הקרוב תתקיים ישיבה מיוחדת של מזכירות הליכוד. שמעתם על זה?

אף אחד לא שמע על זה, לא רק אתם.
בשקט בשקט, מתבשל מתחת לאף של כולנו מהלך שערורייתי הנוגד את כל כללי הדמוקרטיה והמנהל התקין.

אבל אם מישהו חשב שנשתוק – אז הוא טעה. ובגדול.

*זו רק ישיבה סטנדרטית שעוסקת בנושאים תמימים?*

לפני כחצי שנה נבחרה ועידת הליכוד הרביעית, חוקת הליכוד קובעת כי הועידה היא הגוף העליון בתנועה ותפקידה וסמכותה הוא להחליט בכל ענייני התנועה.

רבים מאיתנו השקיעו כספים ועמל רב כדי להיבחר, לחלק נכבד מאיתנו זו גם הפעם הראשונה.

אבל מי שציפה להתנהלות דמוקרטית – התאכזב. מאז ועד היום אנשים מסוימים במנגנון עושים ה כ ל כדי לא לאפשר לנו, חברי הועידה, לממש את חובתנו וזכותנו הדמוקרטית להחליט בעניינים העומדים על הפרק.

לא יתכן שנקרא בתקשורת דיווחים על כך שישראל כץ הציע מתווה לנעילת ועידת הליכוד שמשאיר בידי נתניהו את היכולת לאשר איחוד עם "רשימות אחרות". כל זה בלי לשאול אותנו, חברי המרכז!

לא יתכן שמכנסים גוף שנבחר לפני יותר מעשור שנים, כ'מסלול עוקף ועידה'!

ראשית, צריך להיות ברור: משנבחרה ועידה חדשה, פג התוקף של הועידה הישנה והמוסדות הישנים.

שנית, כמדינה דמוקרטית, הגיע הזמן לרענן את השורות ולתת לחברים הנבחרים את זכותם הדמוקרטית לבחור את נציגיהם במזכירות, כפי שקובעת חוקת הליכוד: "בפתח המושב הראשון של המרכז יכונן המרכז את מזכירות התנועה". לא ישראל כץ מכונן את מזכירות התנועה. אנחנו מכוננים אותה!

*מה זה מזכירות הליכוד?*

מכיוון שלא ניתן לכנס 3,500 אנשים כדי להחליט על כל פרט מהנושאים השוטפים, בוחרים חברי המרכז נציגות, המכונה מזכירות. המזכירות מחולקת לועדות שונות (כספים, ארגון וכו'). חברי המזכירות דנים ומאשרים את כל הפעילות השוטפת של המפלגה והתנועה כבאי כוחם של כולנו, כלל חברי המרכז.

*עובדים עלינו!*

נכון. מנסים להעביר את סמכויות ההחלטה לגוף שנבחר לפני עשור ותוקפו פג, ולאחר מכן להעביר בו החלטות שנויות במחלוקת ללא צורך לספק דין וחשבון לאף אחד.

*לא עוד!*

הליכוד זה אנחנו! אנחנו נבחרנו בבחירות דמוקרטיות כחברים בגוף העליון של המפלגה. הליכוד היא תנועה דמוקרטית, ואנחנו לא ניתן לאף אחד לבצע מחטפים על גבנו, ויתרה מזו – בשמנו.

ביום חמישי הקרוב (28 ביוני) בשעה 17:00 נגיע כולנו לישיבת המזכירות המזויפת שתתקיים בקומה 14 במצודת זאב ברחוב המלך ג'ורג' 38 תל אביב – ונבקש הבהרות מישראל כץ (שעומד מאחורי ניסיון המחטף וכינוס הגוף הפיקטיבי) ומשאר משתפי הפעולה.

זהו. לא יהיו יותר מוסדות סודיים למקורבים, בהם יעברו החלטות שנויות במחלוקת. אנו דורשים בחירות מידיות לחברי וליו"ר המזכירות, ושקיפות מלאה על נושאי הדיונים.

אם יש צורך במזכירות, יתכבדו נא עובדי המנגנון ויזדרזו לקיים את הבחירות למזכירות. כל עוד לא יערכו בחירות, נעצור בגופנו כל ניסיון למחטף!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תזכורת:מתפקדי ג'ואריש לא יצביעו

אריק זיו ויזר

מוקירים את פרופסור אריה נאור

אלי חזן

מכתב לכחלון הצב משקיפים בקלפיות

אריק זיו ויזר

מנדי ספדי : "סייעו לי לכנס המרכז בעניין שחרור האסירים"

אלי חזן

אביו של דוד אושר

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף מעלות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן