19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

מורשת רבין,אין דבר כזה

מדי שנה, ערב יום הזיכרון, פוצחים כלי התקשורת בפסטיבל ההילולא לאיש שמעולם לא הייתה לו כל מורשת ואנשי השמאל נוהרים לכיכר כדי לשמוע את המילים הנבובות ושירי הנוסטלגיה

 

 

אני הייתי בנוער הליכוד בתקופת ממשלת רבין,הפגנתי בצמתים,כתבתי גם אז מאמרים למקומונים ועשיתי כל מה שיכולתי על מנת להצר צעדיו.
בכל פעם שנתקלתי בתומכיו שאלתי אותם בתהיה,הכיצד יתכן שלמי שנפלו בפיצוץ אוטובוס או בבית קפה אנו נקרא “קורבנות השלום”,ממתי שלום גובה קורבנות בכלל?
כיצד יתכן שרובים שנלקחו מצה”ל יימסרו לאנשי פת”ח שרק אתמול הניחו מטענים וביצעו פיגועי ירי?
המקומם מכל הוא שבכל פעם לאחר פיגוע היה מגיע המסר “המרגיע” מלישכתו שאומר ש”ממשלת ישראל תפעיל לחץ על ערפאת להילחם בטרור”,איזו אימרה מגוחכת ואווילית,לבקש מערפאת להילחם בטרור,זה כמו להגיד לכנופיית שודדים לשמור על מיליון דולר במזומן.
תמיד קיבלתי את התשובה הנדושה שמדובר ב”מר ביטחון,הוא היה רמטכ”ל והוא בעל ניסיון אנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות,,הכריזמה שהוא שידר, אכן כישפה רבים מהציבור, אני כמובן לא קניתי וראיתי כיצד הוא מוליך שולל עם שלם באופוריית השלום בעוד ערפאת יושב לו זחוח דעת ורואה כיצד חלום חייו מתגשם לנגד עיניו.
לא אתפלא אם כל הויתורים המפליגים שלו נועדו למטרה אחת ,קבלת פרס נובל,למה לא?
אם בשנת 48′ הוא הפציץ במו ידיו אונייה והרג 16 יהודים לוחמי אצ”ל כדי למלא הוראה של בן גוריון ולשמור על עבודתו,מה זה בשבילו למסור ישובים ערביים כדי לקבל מיליון אירו?
בתקופת טרום הרצח ולאחריו השמאל האשים את הימין בהסתה,הסתה אכן היתה,כלפי המתנחלים כמובן,רבין צולם בכרזה בה לבוש במדי אס אס בהפגנה בכיכר ציון ,רק שכחו לציין שזה השב”כ שהיה תחת פיקודו כשר הביטחון הכין את הכרזה הזאת,על מנת להכפיש ולהכתים ציבור שלם,הוא לא בחל אף בלהסית נגד עצמו כדי לשפר את מגמת הירידה שלו בסקרים,אבישי רביב “שמפניה” שהיה סוכן שלו הודה בכך.
לרבין מעולם לא הייתה כל מורשת ,מדובר בקשקוש אחד גדול,על מה ניתן לאמר שהייתה מורשת?מי שסילק באכזריות ערבים בצעירותו ולעת זיקנה הפיח בהם את הרוח הלאומית ונתן להם הגדרה עצמית.
מי שהבטיח שמי שיעלה על הדעת לרדת מרמת הגולן יפקיר את בטחונה של ישראל ולאחר שנבחר ניהל באמצעות דניס רוס מו”מ למסירתה לסוריה ואלמלא נרצח ,כיום הייתה בידיו של רב המרצחים הסורי שהיה מזרים לכינרת את נהרות הדם של אחיו
גם מקורביו לא מכחישים שבימים של טרום הרצח הוא רקח תוכנית לבטל את הסכם אוסלו ולהשיב את הגלגל לאחור,אפילו הוא עצמו לא האמין בצעדיו ובדרכו המדינית.
האומנים המופיעים בכיכר מקבלים פרסום וסיקור נרחב,העיתונים ומשרדי הפרסום גורפים  מהפרסומות הקוראות לציבור לשוב לכיכר סכומים לא מבוטלים,נועה רוטמן הנכדה סידרה לעצמה מיליוני דולרים מתורמים, מרכז רבין המשמש גם כמוזיאון גובה 50 שקלים לאדם על כניסה ,אפילו את ביתו של רבין ברמת אביב הציעו בזמנו למכירה פומבית מתוקשרת בסכום כפול ואף משולש מערכו המקורי, אז למה לוותר על רעיון כזה שנקרא “מורשת רבין”?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מיומנה של פריימריסטית

אלי חזן

השר איתן: “מקבל את הדין”

אלי חזן

גבי אביטל – כח לליכוד

אריק זיו ויזר

ועידת הליכוד: פריימריז ב- 25/11

אלי חזן

רוכבי האופנועים יגשימו את כוחם הפוליטי?

אריק זיו ויזר

“רק השתעשעתי”

אלי חזן
דילוג לתוכן