19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פלאש 90
תקשורת

מורשת יהודית IN

פלאש 90פורסם המכרז לערוץ ייעודי למורשת ישראל הזוכה במכרז יוכל לשדר מגוון תכנים אשר יכללו תרבות יהודית, היסטוריה וציונות.
הזוכה במכרז יקבל רישיון לתקופה של 10 שנים עם אפשרות להארכה ב- 6 שנים נוספות.

המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין פירסמה היום את המכרז למתן רישיון מיוחד למשדר ערוץ ייעודי למורשת ישראל.  
שר התקשורת משה כחלון: “ערוץ מורשת, כמו גם ערוצים ייעודיים נוספים, הוא צורך חיוני במדינה רב-תרבותית כמו ישראל. הפעלתו של הערוץ תתרום לפלורליזם בחברה הישראלית, לגוון התכנים על המסך, ותיתן ביטוי ראוי למורשת היהודית”

יו”ר המועצה לשידורי כבלים ולווין, ניצן חן: “יש לקוות כי ערוץ יעודי למורשת ישראל ימלא חוסר תוכניתי המתקיים בימים אלה בטלוויזיה המסחרית והרב ערוצית ויהווה חלופה תרבותית ראויה לתוכניות הריאליטי ולשלטון הרייטינג.  התנאים שנכללו במכרז, ובייחוד בכל הקשור לאפיון הערוץ, השקעה בהפקות מקור והאפשרות להפצה באמצעות תחנת שידור ספרתית (D.T.T), יש בהם כדי לשפר את הסיכוי כי ערוץ ייעודי למורשת ישראל, קום יקום “.

מהות המכרז
במכרז מתבקשות הצעות לשם קבלת רישיון לשידורו של ערוץ טלוויזיה ייעודי למורשת ישראל, המיועד לציבור הרחב במדינת ישראל, ואשר ישודר במתכונת של ערוץ טלוויזיה כללי לכל המשפחה.
הערוץ יופץ באמצעות בעל רישיון לשידורי כבלים ובעל רישיון לשידורי לווין. בנוסף, רשאי יהיה בעל הרישיון לשדרו באמצעות תחנת שידור ספרתית (DTT), בכפוף להשלמת הליכי החקיקה הנדרשים ובהתאם להוראות החוק.  
הרישיון שיוענק לזוכה במכרז יינתן לתקופה של עשר (10) שנים, ויכלול נקודת זמן של בחינה מחדש לאחר ארבע (4) השנים הראשונות. בכפוף להוראות הרישיון, תתכן אפשרות להארכת תקופת הרישיון לשש (6) שנים נוספות, מעבר לתקופה האמורה של עשר שנים. הזוכה יחויב לשדר את הערוץ לכל אורך תקופת הרישיון, בהתאם לתנאי הרישיון.
מתכונת התכניות בערוץ ונושאיהן
שידורי הערוץ יקיפו מגוון רחב של נושאים, הקשורים למורשת ישראל, לדת היהודית, להסטוריה, לתרבות ולמסורת של העם היהודי בתפוצות ובמדינת ישראל, בהתחשב בהוויה התרבותית והחברתית של הציבור היהודי, על כל מרכיביו וגווניו.
בשידורי הערוץ תינתן במה לאמנים, ליוצרים וליצירה המקורית במדינת ישראל, במכלול רחב של תחומים התואמים את אופי הערוץ וייעודו.
שידורי הערוץ יתנו מענה הולם לייעוד המיוחד של הערוץ ולמאפייניו ויכללו מגוון של תכניות התואמות את אופי הערוץ וייעודו, מבחינת לוח השידורים, מתכונת התכניות ונושאיהן. הערוץ ישדר, בין היתר, תוכניות מהסוגים הבאים:

תכניות בענייני היום;
תכניות תרבות;
תכניות דרמה;
תכניות תעודה;
תכניות המיועדות לילדים ולנוער;
תכניות לכל המשפחה;
תכניות חדשות שתירכשנה בכפוף לאישור המועצה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חמשת האתגרים של נתניהו

אריק זיו ויזר

השר אלקין: אין משא ומתן עם הפלסטינים-אך ורק בגלל הפלסטינים

אריאל אילוז

רעיית רה”מ הגיעה לחתונת שרה ליטמן ששכלה את אביה ואחיה

Gilad Trugbild

האקרים פלסטינים פרצו לאתר של יולי אדלשטיין

אלי חזן

שר התקשורת משה כחלון קרא לספקיות האינטרנט להצטרף למהלך ההסדרה העצמית

אריק זיו ויזר

הקיסר שולט ברשת

תומר שמש
דילוג לתוכן