23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מועמד חדש לראשות הליכוד: יואב קיש

היום הגיש יואב קיש את מועמדתו לראשות הליכוד. קיש נתמך על ידי הליכודניקים החדשים ומוביל אג'נדה חברתית.

 

 

היום ב13:00 הגיש יואב קיש, את מועמדותו לתפקיד יו"ר תנועת הליכוד. קיש, בן 46, נשוי לחגית אב ל 3 ילדים ומתגורר ברמת-גן. עובד כטייס בצי 777 בחברת אל-על, משרת כטייס קרב F16 פעיל בדרגת סגן אלוף במילואים ובעל תואר שני במנהל עסקים.

מעל 800 חברי ליכוד תמכו במועמדותו בחתימתם האישית במטרה ברורה: נלחמים על הבית. לאחר מחאת קיץ 2011 והדרישה לצדק חברתי, הבינו אנשיו של קיש שלעשרים אלף פקודים בליכוד – שקובעים מי יהיה ראש ממשלת ישראל – יש יותר כוח מלחצי מיליון איש שמפגינים ברחובות. "הגיע הזמן שהליכוד יחזור להוביל ולהניף את הדגלים החברתיים והכלכליים שעליהם גדלנו" אומר קיש "הליכוד חייב להוביל את ההתמודדות עם מצוקות מעמד הביניים ולחזור למורשת בגין, ששילב מנהיגות חברתית יחד עם עמידה בלתי מתפשרת על ערכי הדמוקרטיה".

לפני עשר שנים הבין פייגלין את הכוח שיש בהתפקדות. היום, בעזרת עשרת אלפים מתפקדים הוא מנסה להגיע לראשות הליכוד וליישם את המצע שלו בדרכים דמוקרטיות.

קיש נתמך ע"י קבוצת "הליכודניקים החדשים" (הל"ח), שמונים כמה אלפי מתפקדים וקוראים לכל הכוחות להתאחד סביבו ולהראות שיש אלטרנטיבה בליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אתר ליכודניק משתתף בצער משפחת כחלון

מערכת האתר

הליכוד עושה היסטוריה באירופה

עינר אביב

בעקבות אירועי סכנין : מכתב חמור של תומכי ליכוד לנבחרי הציבור

אריק זיו ויזר

יו"ר הקואליציה והסיעה חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

יריב לוין: "יואב גלנט מטעה את הציבור"

אריק זיו ויזר

סגן השר לשעבר איוב קרא חנך סניף של הביטוח הלאומי

אלי חזן
דילוג לתוכן