29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

מועמד הרפובליקנים לנשיאות אמריקה נפגש עם ח”כים מהליכוד

“על אובמה להבין כי לתמוך בהמונים המבצעים הפיכה במצרים כמוה כתמיכה בשלטון האחים המוסלמים העשויים לתפוס את מקומו של מובארק” – כך אמר סגן השר קרא אל המועמד לנשיאות מייק האקבי בפגישתם בכנסת”.

 

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה”ב בבחירות הבאות מייק האקבי התארח השבוע בכנסת. בין המארחים היה גם סגן השר איוב קרא שקיבל את פניו בחום ואמר לו: “אני מאוכזב מהפניית הגב של אובמה כלפי הנשיא המצרי מובארק. צריך להבין שאם המשטר המצרי יפול האחים המוסלמים יתפסו את מקומו – או אז תהיה בעיה חמורה לא רק למזרח התיכון אלא לעולם כולו. נכון שאובמה רוצה שתיכון דמוקרטיה במצרים, אך כל מי שעיניו בראשו רואה שאין תחליף ראוי למובארק כרגע ומי שדוחף את ההמונים להפיכה הם האחרים המוסלמים. על האמריקאים ללמוד ממה שהיה ועודנו בעיראק שכיום רוויית טרור”. 

סגן השר קרא הציע למר האקבי לאחד את כל מפלגות החופש שדוגלות במלחמה בטרור לרבות מפלגות באירופה ובמזרח כיוון שזהו צו השעה. בתוך כך, בסיום הכנס נפגש האקבי עם נציגי מפלגות החופש אורחי סגן השר קרא ממדינות שונות באירופה כמו שוודיה, גרמניה, אוסטריה ובלגיה להיכרות ראשונה ואולי לשיתוף פעולה בעתיד.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“יום של העשרה לעילא ולעילא. באתי, ראיתי, ניצחתם”!

אריק זיו ויזר

קילר אינסטינקט – לקרוא מקרוב על מצוינות של מקצוענים

אריק זיו ויזר

ביילין – סדר אותי, הנייה – שלח לי צ’ק

אריק זיו ויזר

השר קרא: “להקים במקום ישוב לזכרו של איהאב חטיב”

אריק זיו ויזר

עימות האלופים במוסד האקדמי הנחשב

אריק זיו ויזר

נשיא אנס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן