21.1 C
תל אביב
17 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

מוגשת בקשה לכינוס מרכז מיוחד

בנושא כניסת עובדים זרים ומהגרי עבודה בלתי חוקיים לישראל

19.7.2010

ח’ באב, תש”ע

לכבוד:

שר התקשורת ח”כ משה כחלון

יו”ר מרכז הליכוד

 

הנדון: בקשה לכינוס מיוחד של מרכז הליכוד לדיון בנושא כניסת עובדים זרים ומהגרי עבודה בלתי חוקיים לישראל

השר לביטחון פנים התריע כי בכל יום מסתננים לישראל כ-1,200 מהגרי עבודה, ועד סוף השנה צפויים להיכנס למדינה עוד כ- 13,000 מסתננים. זאת בנוסף להערכות כי כ-2 מיליון מהגרים ממוצא אפריקאי ממתינים על הגבול המצרי בדרכם לישראל. בשנים האחרונות הולכת וגוברת תופעת ההסתננות של מהגרים בלתי חוקיים לגבולות מדינת ישראל ונראה כי הנושא אינו קרוב לפתרון.

על פי נתוני רשות ההגירה בישראל שוהים כיום למעלה מ-300,000 עובדים זרים, כמחציתם שוהים בלתי חוקיים. תופעה זו לא רק שחושפת את אוזלת ידה של מדינת ישראל כמדינת חוק, אלא היא גורמת לבעיות חברתיות ולפגיעה בביטחונם האישי של אזרחי ישראל. על פי נתוני המשטרה נוכחותם של השוהים הבלתי חוקיים הביאה להתגברות האלימות והפשיעה וכן נכרת פגיעה בשוק העבודה המקומי בשל אובדן מקומות עבודה וירידה בשכר, עלויות יומיומיות למדינה, הנאמדות במיליוני ₪ בשנה. לצד האיום החברתי- כלכלי נשקפת גם סכנה ממשית לאופייה היהודי דמוקרטי של מדינת ישראל.

העובדים הזרים מרוכזים בעיקר בערים תל אביב, אילת, ערד ואשדוד . על פי ההערכות בדרום תל אביב מתרכזים כ-50,000 מסתננים, ובאילת כ-15,000. (לאחרונה הצטרפו גם לאשדוד כ-2,000 מסתננים חדשים).

סוגיית העובדים הזרים ומהגרי העבודה כבר חרגה מגבולות העיר תל-אביב יפו והפכה לבעיה לאומית של ממש! העובדים הזרים משתקעים בשכונות בעלות אופי סוציו אקונומי נמוך, מכלים את כל המשאבים לפיתוח המושקעים בשכונות אלה על ידי הממשלה והרשויות המקומיות ומעלים את  אחוזי הפשיעה. 

מרביתן של המדינות המערביות כבר נקטו שורה של פעולות תקיפות להתמודדות עם הבעיה. על מדינת ישראל להצטרף למדינות אלה ולאמץ מדיניות הגירה תקיפה, על מנת להגן על האינטרסים הלאומיים של תושביה. לפיכך, אנו מבקשים לקיים דיון מיוחד בהקדם בנושא חשוב זה, על פי סעיף 147 לחוקת הליכוד, במרכז הליכוד.       

              בברכה,

           ארנון גלעדי

יו”ר סיעת הליכוד תל אביב- יפו

העתקים:

ראש הממשלה ויו”ר תנועת הליכוד- מר בנימין נתניהו

שר התחבורה ויו”ר המזכירות- מר ישראל כץ

 

 

 

 

 

שם

 

 

משפחה

 

ת.ז.

 

כתובת

 

טלפון/נייד

 

חתימה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חשיפה: ועידת הליכוד ב – 12 מרץ

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף קרית ביאליק

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף רמת החייל ת”א

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף עכו

אריק זיו ויזר

הודעה:לחברי/ות מרכז הליכוד הצבעה על תיקון החוקה

אריק זיו ויזר

מירי רגב:אני חברת ליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן