20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מוביל את תא לביא ירושלים

יובל אלגד נבחר ליו”ר תא לביא באוניברסיטה העברית. אלי חזן ראיין אותו בעבר ובטוח שלא תשכחו אותו בעתיד

 

לפני מספר ימים קיים תא לביא באוניברסיטה העברית בחירות לראשות התא. לאחר שנים רבות בהן הושבתה הפעילות למעשה הוא חזר בשנה שעברה לפעול והשווה את שיא המנדטים בבחירות לאגודת הסטודנטים שהוביל יו”ר התא דאז יהודה חלפון. על המקהלה הפעם ניצח אייל טלר. מי שנבחר לרשת את מקומו של אייל הוא יובל אלגד. בעבר ראיינתי אותו לליכודניק אז אזכיר כי הוא בן 24, מתגורר בשכונת רמת בית הכרם בירושלים וסטודנט בשנה א’ למדע המדינה ומזרח תיכון באוניברסיטה העברית.

“בתחילת השנה הצטרפתי לתא “לביא” באוניברסיטה, עם הצטרפותי לתא שובצתי בצוות הפוליטי- מדיני. במהלך סמסטר א’ ריכזתי את כל מה שקשור למאבק למען בטחון בגבעה הצרפתית ובתחילת סמסטר ב’ מוניתי לראש הצוות הפוליטי- מדיני” אומר אלגד.

במסגרת פרויקט המתמחים של תא “לביא” התחיל להתמחות בלשכתו של סגן השר אופיר אקוניס. הוא מספר כי במהלך תפקודו כראש הצוות הפוליטי-מדיני הצוות לקח חלק בשבוע הגאווה הישראלית באוניברסיטה, אירועי יום העצמאות בהם הם תרמו לעמותת “חיים” והוא פעל בבחירות לאגודת הסטודנטים.

למה היית צריך את כל זה ?

“עוד לפני כניסתי לאקדמיה ידעתי את המצב הבעייתי בה. אירועים אנטי ישראליים ואנטי ציוניים שמאורגנים בה ולכן כשהתחלתי את לימודיי באוניברסיטה שמתי לי למטרה לשים סוף למסע ההכפשה שמתנהל באוניברסיטאות ברחבי הארץ, מסע שמנוהל על ידי תאי סטודנטים ערבים או תאי שמאל כל זאת באצטלה של הדמוקרטיה וחופש הביטוי. בעקבות זאת ובזכות היותי חבר במפלגת הליכוד היה לי ברור שמקומי בתא לביא, מקום שבא לקדם את ערכי הימין, ערכי הציונות וחבורה של אנשים יוצאי דופן שעומדים 24 שעות על המשמר ולא נותנים לאף עוכר ישראל לעשות את עבודתו בקלות.

לא חשת שבזבזת את הזמן?

“נהפוך הוא. לאורך כל השנה היה לי ברור שבמשך כל תקופת לימודיי לתואר אפעל למען השגת מטרתי, מהסיבה הזו החלטתי להציג את מועמדותי לתפקיד יו”ר תא לביא, ברצוני להמשיך ולקדם את ערכי התא, ערכי המפלגה וערכי הציונות, להוביל את חבורת הפעילים הזו בכדי להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו, השמעת קול ימני באוניברסיטה, עמידה כנגד מחאות אנטי ישראליות והכנסת נציגים לאגודת הסטודנטים. כיום האוניברסיטאות לעיתים קרובות לא מבחינות בקו שבין חופש הביטוי להסתה ואנטי ציוניות ולכן אני קורא לכל הסטודנטים שחברים בתאי לביא בכל הארץ ובכלל לצעירים בליכוד להמשיך ולעמוד חזקים על המשמר, כי אם אנחנו לא נעמוד – אף אחד לא יעמוד. אני רוצה לברך ולהודות למזכירות היוצאת בראשות היו”ר אייל טלר על שנה בה תא לביא התחיל להחזיר עטרה ליושנה. כמו כן לאחל הצלחה למזכירות הנכנסת, אין לי ספק כי כל חבריה ימלאו את תפקידם נאמנה”.

 

ליכודניק ליווה את תא לביא השנה מראשית פעילותו וילווה את התא גם בשנת הלימודים הבאה. אנו מאחלים ליובל ולחברי התא הצלחה רבה בתפקידם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יאיר את הליכוד

אלי חזן

כנס צעירי דור ההמשך של התנועה

אריק זיו ויזר

צורי שרון יוצא לדרך חדשה אך נשאר אקטיבי בתנועה

אלי חזן

צעירים לדרך חדשה ?

אלי חזן

נוער הליכוד בירושלים יצא לדרך מחודשת

אריק זיו ויזר

בית הדין של המפלגה קבע: בחירות ליו”ר צעירי הליכוד בספטמבר

אלי חזן
דילוג לתוכן