26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

מה קורה בצעירי הליכוד ?

בלעדי הצעירים תתנהל תנועה בלעדי הנוער לא תהיה תנועה אמר זאב ז'בוטינסקי אלא שמה שמתרחש בתוך צעירי הליכוד אמור להדאיג את ראשי התנועה. לליכודניק הגיע מידע שיו"ר צעירי הליכוד נוקט איפה ואיפה בתקצוב תאי סטודנטים. אז מעל לפני שנה נבחר סופסוף יו"ר צעירים. אז צעירים הצטרפו אל שורות הליכוד ועל כך יש לומר דיינו. אז תקציבים ניתנים ועל כך יש לומר תודה. אך נדמה שהניהול של צעירי הליכוד לוקה בחסר. לאחר המאבק חסר התכלית על צבעי חולצות התאים והאכזבות של צעירים רבים מיו"ר צעירי הליכוד הנבחר דוד שאין הדברים צפים על פני הקרקע. לליכודניק הגיע מידע ולפיו שיאן מסרב לתקצב את תא לביא באוניברסיטת תל אביב עקב סכסוך עם יו"ר התא הודיה שחר. יותר מכך, אחת הטענות העולות הן ששיאן מונע ממנה להגיע לאירועים. שחר הביע את אכזבתה משאין הן בשיחות סגורות אך גם בצורה פתוחה. יותר מכך, ביקורת מצד פעילים שתמכו בעומרי אקוניס ובשי קינן נשמעת יותר בהיחבא. ועתה עולות תלונות מקרב תא לביא באוניברסיטה העברית שיו"ר צעירי הליכוד לא רק שלא נלחם על תקציבים עבורם כפי שמצופה ממנו אלא חמור מכך. במהלך החודש הקרוב יקיים התא סמינר רעיוני ולטענת ראשי התא שאין מסרב לתקצבו אלא אם בין היתר יכנסו הפעילים מהתא  לקבוצות בוואטסאפ ויגיעו לאירועים ששאין רוצה לקדם״ אם אכן הדברים נכונים הם חמורים מאין כמותם.
בלעדי הנוער לא תהיה תנועה אמר זאב ז'בוטינסקי אלא שמה שמתרחש בתוך צעירי הליכוד אמור להדאיג את ראשי התנועה. לליכודניק הגיע מידע שיו"ר צעירי הליכוד נוקט איפה ואיפה בתקצוב תאי סטודנטים. תגובתו : "כמובן שאף איש ציבור אינו חף מטעויות וכל ביקורת בונה מתקבלת".
אז מעל לפני שנה נבחר סופסוף יו"ר צעירים. אז צעירים הצטרפו אל שורות הליכוד ועל כך יש לומר דיינו. אז תקציבים ניתנים ועל כך יש לומר תודה. אך נדמה שהניהול של צעירי הליכוד לוקה בחסר. לאחר המאבק חסר התכלית על צבעי חולצות התאים והאכזבות של צעירים רבים מיו"ר צעירי הליכוד הנבחר דוד שאין הדברים צפים על פני הקרקע.
לליכודניק הגיע מידע ולפיו שיאן מסרב לתקצב את תא לביא באוניברסיטת תל אביב עקב סכסוך עם יו"ר התא הודיה שחר. יותר מכך, אחת הטענות העולות הן ששיאן מונע ממנה להגיע לאירועים. שחר הביע את אכזבתה משאין הן בשיחות סגורות אך גם בצורה פתוחה.
יותר מכך, ביקורת מצד פעילים שתמכו בעומרי אקוניס ובשי קינן נשמעת יותר בהיחבא.
ועתה עולות תלונות מקרב תא לביא באוניברסיטה העברית שיו"ר צעירי הליכוד לא רק שלא נלחם על תקציבים עבורם כפי שמצופה ממנו אלא חמור מכך. במהלך החודש הקרוב יקיים התא סמינר רעיוני ולטענת ראשי התא שאין מסרב לתקצבו אלא אם בין היתר יכנסו הפעילים מהתא  לקבוצות בוואטסאפ ויגיעו לאירועים ששאין רוצה לקדם״
אם אכן הדברים נכונים הם חמורים מאין כמותם.
תגובתו המלאה של יו"ר צעירי הליכוד דוד שיאן :
1. קבלת ההחלטות בצעירי הליכוד לא מושפעת מעניינים אישיים. ישנה החלטה של הועד המנהל של צעירי הליכוד, כגורם האמון על פי החוקה על ניהול פעילות הצעירים, לאחד בין התאים בכל הנוגע לתקנון אחיד, שם אחיד וסממנים אחידים. אני סבור כי איחוד התאים הוא אמצעי להכפלת הכוח של צעירי הליכוד בקמפוסים. ויש לציין כי לאור עבודה קשה ומצויינת של אגף סטודנטים בצעירי בליכוד וראשי התאים ישנה פעילות עניפה בקמפוסים השונים ותאים חדשים קמים בהיקף חסר תקדים, כמו התא החדש במכללת רופין שקם ממש היום.
לצערי התא בת״א בחר בניגוד לכל שאר התאים שלא לקבל את ההחלטה של הועד המנהל ולפעול בניגוד לכך.
בנוסף, כדי לחסוך בעלויות מכספי ציבור, התקבלה החלטה להזמין ציוד אחיד וגדול לכל התאים. כמו שאר התאים, גם התא בתל אביב הוזמן לבוא לקחת את הציוד אך לא עשה זאת עד כה.
2. אין הנחתום מעיד על עיסתו. אך אני פועל ומשקיע ממרצי, מזמני ומכספי בהתנדבות מלאה למען צעירי הליכוד ומפלגת הליכוד מתוך אמונה בדרכנו. כמובן שאף איש ציבור אינו חף מטעויות וכל ביקורת בונה מתקבלת בברכה.
3. אף צעיר איננו ממודר משום פעילות והשערים פתוחים לכולם. בעלי התפקידים בצעירי הליכוד והוועד המנהל כוללים צעירים שתמכו באקוניס, בפסל, בקינן ובי. כולם פועלים בהרמוניה למען הליכוד. מאחר שלא מצויין מי הצעיר עליו מדובר אינני יכול להשיב באופן פרטני.
4. צעירי הליכוד פועלים בכל הרמות לגיבוש תקציב מסודר לפעילות הצעירים ועל כך יכולים להעיד ראש הממשלה, יו״ר המזכירות, יו״ר המרכז, מנכ״ל הליכוד, חברי ועדת הכספים במזכירות ועוד ועוד על שיחותיי הרבות בנושא עימם. לגבי הטענות בדבר הסמינר של ירושלים גם הן מנותקות מהמציאות מאחר ובקשתם לתקצוב נמצאת בטיפול במצודה כבר מספר ימים. יש לציין לחיוב כי עד כה המנכ״ל גדי אריאלי והדסה גרטשטיין אישרו את מרבית בקשות התקציב של צעירי הליכוד בכלל והתאים בפרט. באשר לביקורת הבונה שאני מעלה בפני ראשי תאים אינני מתכוון להתייחס בפני הציבור אלא בפני הגורמים הרלוונטיים. בכל אופן אין לקשור בין שני הדברים כי אין קשר כזה.
ליכודניק מקווה שכל הצדדים יגיעו לעמק השווה וימצאו דרך לעבוד ביחד למען הצלחת הליכוד והמחנה הלאבלעדי הנוער לא תהיה תנועה אמר זאב ז'בוטינסקי אלא שמה שמתרחש בתוך צעירי הליכוד אמור להדאיג את ראשי התנועה. לליכודניק הגיע מידע שיו"ר צעירי הליכוד נוקט איפה ואיפה בתקצוב תאי סטודנט

בלעדי הנוער לא תהיה תנועה אמר זאב ז'בוטינסקי אלא שמה שמתרחש בתוך צעירי הליכוד אמור להדאיג את ראשי התנועה. לליכודניק הגיע מידע שיו"ר צעירי הליכוד נוקט איפה ואיפה בתקצוב תאי סטודנטים. תגובת יו"ר צעירי הליכוד מובאת במלואה ועיקרה : להד"ם


אז מעל לפני שנה נבחר סופסוף יו"ר צעירים. אז צעירים הצטרפו אל שורות הליכוד ועל כך יש לומר דיינו. אז תקציבים ניתנים ועל כך יש לומר תודה. אך נדמה שהניהול של צעירי הליכוד לוקה בחסר. לאחר המאבק חסר התכלית על צבעי חולצות התאים והאכזבות של צעירים רבים מיו"ר צעירי הליכוד הנבחר דוד שאין הדברים צפים על פני הקרקע. לליכודניק הגיע מידע ולפיו שיאן מסרב לתקצב את תא לביא באוניברסיטת תל אביב עקב סכסוך עם יו"ר התא הודיה שחר. יותר מכך, אחת הטענות העולות הן ששיאן מונע ממנה להגיע לאירועים. שחר הביע את אכזבתה משאין הן בשיחות סגורות אך גם בצורה פתוחה. יותר מכך, ביקורת מצד פעילים שתמכו בעומרי אקוניס ובשי קינן נשמעת יותר בהיחבא.


ועתה עולות תלונות מקרב תא לביא באוניברסיטה העברית שיו"ר צעירי הליכוד לא רק שלא נלחם על תקציבים עבורם כפי שמצופה ממנו אלא חמור מכך. במהלך החודש הקרוב יקיים התא סמינר רעיוני ולטענת ראשי התא שאין מסרב לתקצבו אלא אם בין היתר יכנסו הפעילים מהתא  לקבוצות בוואטסאפ ויגיעו לאירועים ששאין רוצה לקדם. אם אכן הדברים נכונים הם חמורים מאין כמותם. 

 

תגובתו המלאה של יו"ר צעירי הליכוד דוד שיאן : 
"1. קבלת ההחלטות בצעירי הליכוד לא מושפעת מעניינים אישיים. ישנה החלטה של הועד המנהל של צעירי הליכוד, כגורם האמון על פי החוקה על ניהול פעילות הצעירים, לאחד בין התאים בכל הנוגע לתקנון אחיד, שם אחיד וסממנים אחידים. אני סבור כי איחוד התאים הוא אמצעי להכפלת הכוח של צעירי הליכוד בקמפוסים. ויש לציין כי לאור עבודה קשה ומצויינת של אגף סטודנטים בצעירי בליכוד וראשי התאים ישנה פעילות עניפה בקמפוסים השונים ותאים חדשים קמים בהיקף חסר תקדים, כמו התא החדש במכללת רופין שקם ממש היום.  
לצערי התא בת״א בחר בניגוד לכל שאר התאים שלא לקבל את ההחלטה של הועד המנהל ולפעול בניגוד לכך. 
בנוסף, כדי לחסוך בעלויות מכספי ציבור, התקבלה החלטה להזמין ציוד אחיד וגדול לכל התאים. כמו שאר התאים, גם התא בתל אביב הוזמן לבוא לקחת את הציוד אך לא עשה זאת עד כה.


2. אין הנחתום מעיד על עיסתו. אך אני פועל ומשקיע ממרצי, מזמני ומכספי בהתנדבות מלאה למען צעירי הליכוד ומפלגת הליכוד מתוך אמונה בדרכנו. כמובן שאף איש ציבור אינו חף מטעויות וכל ביקורת בונה מתקבלת בברכה. 


3. אף צעיר איננו ממודר משום פעילות והשערים פתוחים לכולם. בעלי התפקידים בצעירי הליכוד והוועד המנהל כוללים צעירים שתמכו באקוניס, בפסל, בקינן ובי. כולם פועלים בהרמוניה למען הליכוד. מאחר שלא מצויין מי הצעיר עליו מדובר אינני יכול להשיב באופן פרטני. 


4. צעירי הליכוד פועלים בכל הרמות לגיבוש תקציב מסודר לפעילות הצעירים ועל כך יכולים להעיד ראש הממשלה, יו״ר המזכירות, יו״ר המרכז, מנכ״ל הליכוד, חברי ועדת הכספים במזכירות ועוד ועוד על שיחותיי הרבות בנושא עימם. לגבי הטענות בדבר הסמינר של ירושלים גם הן מנותקות מהמציאות מאחר ובקשתם לתקצוב נמצאת בטיפול במצודה כבר מספר ימים. יש לציין לחיוב כי עד כה המנכ״לש גדי אריאלי והדסה גרטשטיין אישרו את מרבית בקשות התקציב של צעירי הליכוד בכלל והתאים בפרט. באשר לביקורת הבונה שאני מעלה בפני ראשי תאים אינני מתכוון להתייחס בפני הציבור אלא בפני הגורמים הרלוונטיים. בכל אופן אין לקשור בין שני הדברים כי אין קשר כזה.

 

אבקש שהתגובה תועלה מלואה". 

ליכודניק מקווה שכל הצדדים יגיעו לעמק השווה וימצאו דרך לעבוד ביחד למען הצלחת הליכוד והמחנה הלאומי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפגש לביא עם השר ארדן

אריק זיו ויזר

מצפון תבוא רוח ליכודית טובה

אלי חזן

ראש הממשלה מוקיר את הקבוצה הרשמית של צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

שבוע מודעות פוליטית באוניברסיטת תל-אביב -המטרה: הקמת תא "הליכוד" במעוז השמאל /מאת :עומרי אקוניס

אריק זיו ויזר

תא לביא מארח נציגים מחו"ל ביום חגה של ירושלים

אריק זיו ויזר

הליכוד התפוצץ מהדיבייט בין דנון ואיתן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן