20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מה מפחיד את אשכנזי

טורקיה מסוכנת לישראלים,מצודת החופש,”אם תרצו” את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק.

מסמך אשכנזי
קשה לי לקרוא למסמך גלנט מסמך אשכנזי אך הפרשה הזאת מוכיחה שאשכנזי מתנהג כמו פוליטיקאי קטן. לא סוד שרבים מהפוליטיקאים לוקים בפרנויה מוגזמת אך מתברר כי אשכנזי לוקה בפרנויה המוגזמת כרמטכ”ל.
רבים מאלו שקראו את המסמך בראשונה, היה להם ברור כי המסמך נועד לפגוע בראש וראשונה בשר הביטחון ברק והמסמך נועד לסכסך בין ברק לאשכנזי. ואולם, אשכנזי לא השכיל לקחת את המסמך לברק ולהראות לו כדי לנקות שולחן. הרי ברור כי ברק היה מבטל את המסמך כלאחר יד, הרי ברור כי לברק יש כבר מועמד לתפקיד אך היה מי שדאג לחמם את היחסים בין ברק לאשכנזי. מי שהצליח לשקם את הצבא נכשל בשמירת העורף האישי שלו כאשר נתן למסמך אחד להוביל אותו למצב של הסלמה במערכת היחסים עם ברק.

אשכנזי, ברק לא האויב שלך, האויב שלך היא הפרנויה.

 

המחדל הטורקי
השבוע הוכח, שוב ובצורה לא מפתיעה, כי טורקיה מאמצת ביתר שאת אוריינטציה אנטי ישראלית מובהקת. עוד הוכחה לכך קיבלנו השבוע : ביום שלישי נכנס פלשתינאי  לשגרירות הטורקית ותפס בני ערובה מקרב הפקידות הטורקית. הפלשתינאי ביקש מקלט מדיני. הדבר מראה בבירור כי  הכניסה שלו לשגרירות היוותה מחדל של מערכת הביטחון של הטורקים. ואולם, הרי זה פלא – שוב אנחנו אשמים. מייד לאחר האירוע ביקשה טורקיה להדק את האבטחה מסביב לשגרירות שלה. צריכים לזכור כי הפלשתינאי נכנס לשגרירות לאחר שהפקידים הטורקיים אפשרו לו להיכנס. הוא לא פרץ לתוכה אלא הוזמן לתוכה.  ובכלל, ביום שאחרי מתברר כי בית משפט בטורקיה דורש להוריד את האבטחה מסביב לשגרירות הישראלית שם, כלומר הממשלה הטורקית מסמנת את הסגל הישראלי כברווזים במטווח.
מי שלא הבין צריך לקרוא בין השורות. אין להתפלא כי הטורקים בעצמם ארגנו את כל האירוע על מנת שיהא להם קזוס בלי לפגוע בשגרירות הישראלית עצמה. טורקיה רוצה לראות שידור חוזר של השתלטות הטרוריסטים שלה על שגרירות ישראל. תרשמו לעצמכם : אני לא אופתע אם יום אחד נקום ונגלה כי תיירים ישראלים נלקחו בשבי בטורקיה.
טורקיה צריכה לרדת מהמפה הישראלית בתיור ומשרד החוץ צריך להשאיר שם רק מספר פקידים בשגרירות. כל עוד ארדואן וחבר מרעיו בשלטון לטורקיה צריך להתייחס לטורקיה כאל מדינת אויב. נקודה.
וזאת, כדי שלא נקום בבוקר הבא עם חטופים חדשים.

מצודת החופש
השבוע יצאה המצודה לחופשה מרוכזת. כן. חופשה,חופשה, למי זה הפריע שהמצודה בחופשה? לאף אחד.
כנראה שהם בחופשה כל השנה, למעט מערכות בחירות. כלומר במצודה יש יום יום חופשה.

אם תרצו

לפני מספר שנים באו אלי חברים ואמרו שיש קבוצה קטנה של סטודנטים שרוצה לעשות מהפכה : “לחזור לציונות, להלחם על ערכי הציונות”. בתקופה שהפוסט ציונות שולטת בכיפה האקדמית, שפרופסורים קוראים לתלמידים שלהם להיות סרבנים,שפרופסורים ומרצים לא מוכנים ללמד חייל שחזר מהקרב,שמרצים קוראים לחרם על מדינת ישראל, קמה תנועת אם תרצו.
הייתי ספקן ולא האמנתי שיש מי שיכול להרים את המאבק להחזרת ערכי הציונות.
כאשר הגיע אלי אחד מהם ואמר לי  : “אנחנו נעבוד בשיטה של שלום עכשיו, חרם מול חרם, נחשוף את ערוותם בציבור ולא נשתוק”. צחקתי.
אבל מתברר כי אם תרצו הדביקו הרבה אזרחים והשבוע הם הצליחו לעלות לסדר היום את האוניברסיטאות והכיפה הפוסט ציונית החלה להתערער.
היום אני מאמין שאם תרצו האוניברסיטה העברית תהפוך להיות ציונית, ובאר שבע תלמד את הלקח ותשנה את דרכה.
יש לזכור כי השמאל ניוון את האקדמיה בישראל, כאשר נקט קו פוליטי בקבלת הסגל האקדמי. בריחת המוחות היא לא של השמאל, בריחת המוחות הם המוחות של אוהבי ציון, שהדלת האקדמית בישראל נעולה בפניהם.
מתברר כי בשנים האחרונות השיר של אנשים טובים באמצע הדרך, מגיעים לדרך ללא מוצא, ואנשים רעים בשמאל הדרך, מגיעים לכביש מהיר. אם תרצו נשנה זאת בעזרתכם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שני צדדים לליברמן

אריק זיו ויזר

נכהן כשרים בממשלת ליברמן

הַיּוֹם שָׂרָה הַקְּטַנָּה נִפָּגש בְּצֵאתִנו לַמִּלְחָמָה

אריק זיו ויזר

בנט טרחן קטן

אריק זיו ויזר

צעירים חסרי כח בליכוד

אריק זיו ויזר

פראיירים רבין אשם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן