20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

מה לעשות כדי להשאיר לילדינו, מדינה יהודית משובחת?

הגיע במייל

לכבוד
אחי ורעי
 
קראו והגיבו,
 
                        מה לעשות כדי להשאיר לילדינו, מדינה יהודית משובחת?
 
אין ספק שהמדינה היהודית היחידה בעולם אכן זקוקה לשינוי ושיפור, כמעט בכל תחום שהוא. לכל אחד ואחד מאיתנו, יש ודאי הצעות ודעות מוצקות, מה לשנות וכיצד לשנות. אבל מה שרובנו עושים, הוא לשבת מול מסך הטלוויזיה, או ליד מקלט הרדיו, ולהתלונן כלפי כל העולם, פרט לעצמנו.
 
יתכן שהדור שלנו, אכן ראוי להנהגה שאותה בחר, אבל ילדינו ונכדינו ודאי זכאים, להנהגה משופרת. שינוי כזה אפשרי, אך ורק על ידי פעילות בשדה הפוליטי, כיוון ששם מתקבלות ההחלטות הגורליות ושם נקבע המסלול, בה צועדת המדינה היהודית.
 
אבל כיצד משפיעים בפוליטיקה? שם ישנם הרבה עסקנים מקצועים, שעסקנותם הוא אמנותם וזהו מקצועם היחיד. אני מציע ללמוד בנושא זה, פרק מהתנהלות ערביי מדינת ישראל.
 
רבבות ערבים ישראליים התפקדו למפלגת העבודה ולקדימה, רוב רובם אינם מצביעים כלל למפלגות אלה, אבל הם בעלי זכות בחירה למוסדות ולחברי הכנסת של המפלגות הנ"ל. בשתי המפלגות השמאלניות הנ"ל, אחוז הערבים נע בין 20% ל – 25%. כוח עצום זה, מצביע פה אחד, למועמדים אשר מביאים לעסקנים הערביים הטבות כלכליות וכן לאלה שמביאים הטבות פוליטיות לטובת המגזר הערבי. לכן, כל חברי הכנסת בקדימה ובעבודה, עושים כל מאמץ לרצות את הערבים. מי מוותר על מאגר כה עצום של קולות לפריימריס? אנו רואים תופעה מדהימה, שאותם חברי כנסת, שמנופפים בסיסמא על "שלטון החוק" לגבי יהודים, נאלמים ונעלמים כאשר מדובר בהפרות החוק ע"י ערבים. אותם חברי כנסת שזועקים ברמה של בזבוז כספים לטובת יהודים, הם הפועלים במרץ להעביר נכסי המדינה לערבים. לדוגמא: השר שמחון מעביר לערבים, אלפי דונמים בגליל, כיוון שאלו, אומנם אינם מצביעים למפלגתו בבחירות לכנסת, אבל הם מצביעים לטובתו פריימריס של מפלגת העבודה, וזה העיקר!
 
אילו נתניהו היה יודע, שבליכוד ישנם 30,000 מתפקדים לאומיים, שאינם מחפשים ג'ובים וטובות הנאה, אלא רק המדינה היהודית יקרה ללבם, הוא ודאי היה מנווט את המדינה בדרך שונה, אילו יכולנו לפקוד לליכוד, עשרות אלפים מהגרעין הלאומי הקשה, הייתם שומעים כל בוקר, את כל חברי הממשלה נשבעים אמונים לארץ ישראל. אזי כל חברי הכנסת של הליכוד, היו מצהירים מדי יום, על זכויות היהודים בארץ ישראל.
 
כן רבותי, אני מכיר את כל חטאי הליכוד, טוב יותר מאשר רובכם, אבל מה לעשות, אינך יכול לשנות ולהשפיע, אם אתה מצטרף כחבר ל"איחוד הלאומי". אפילו כרטיס חבר ב"בית היהודי", לא ישנה את המדינה. הפוליטיקה היא אמנות האפשרי ולא האוטופי.
התאריך האחרון להתפקד, כדי להשתתף בבחירות הקרובות למוסדות  הליכוד, הינו 30.9.10!
 
מי שרוצה להשפיע יתפקד לליכוד
מי שרוצה להכריע יפעל לפקוד את חבריו לליכוד
                                        בכבוד רב,
                                                                                                                                           
                                                   רו"ח חיים יואבי רבינוביץ
                                                       מטה יהודי לאומי



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דמוקרטיה שפה קשה

אריק זיו ויזר

חוק לאום משילות אמיתית

סמי ג'ומאייל : לבנון זקוקה להגנה מפני כוחו של חיזבאללה !

אריק זיו ויזר

מי באמת לא באמת דמוקרט

אלי חזן

גאווה ישראלית : ביקורת הספרים של מרטין אינדיק על "בגין" של אבי שילון

אלי חזן

1992 = 2019 ?

אריק זיו
דילוג לתוכן