18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

מה גלית תגלה לשמאל הישראלי?

היום התבשרנו בשמחה רבה כי בכוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו לשריין את הסופרת, הפובליציסטית, אשת התקשורת ואושיית הרשת גלית דיסטל אטבריאן למקום ה-10 והמכובד ברשימת הליכוד וזאת מתוקף חוקת הליכוד המקנה ליו”ר שריונים.

גלית דיסטל אטבריאן, ילידת ירושלים, בת למשפחה יוצאת איראן, בעלת תואר ראשון בפילוסופיה מטעם אוני’ תל-אביב, הינה סופרת מוערכת וכותבת טורי דעה באתרים מהבולטים בישראל. כמו כן היא מגישה תוכניות רדיו ומשתתפת קבועה בפאנלים שונים בערוצי הטלוויזיה.

שמה של גלית חוצה מפלגות ומוכר בקרב ישראלים רבים. היא מהקולות השמרניים והימניים הבולטים ביותר ברשת ובתקשורת בשנים האחרונות. כתיבתה הרהוטה, החכמה והמשכילה, פרשנותה וקריאת המפה המדויקת שלה, מספקות לעוקביה הרבים זווית ראיה שמרנית בתוך ים של תקשורת שמאל.

גלית פועלת מידי יום ברשתות החברתיות, וחושפת בצורה אמיצה וגלויה את ההטיה התקשורתית והפייק ניוז שמופץ חדשות לבקרים בכל ערוצי המדיה שנשלטים על ידי השמאל- מסוגיות פוליטיות כמו סוגיית זכייתו של ג’ו ביידן והאופן המלטף והאוהד בו סוקרה השבעתו, ועד לנושאי הקורונה בהם מתקשים אנשי השמאל לקבל את ההישגים חסרי התקדים של ראש הממשלה נתניהו. רק ביממה האחרונה הצביעה גלית באופן מדויק על ההטיה בסיקור ההתכנסויות ההמוניות שנערכו בזמן הסגר בירושלים, מול אלו שנערכו בטמרה או בבלפור. כך עומדת גלית יום יום גם על הניסיון התקשורתי המגוחך לגמד את הישג מבצע החיסונים ההיסטורי:

“בלפוריסטים מפגינים באוויר הפתוח – סיקור מעריץ.

ערבים מפגינים באוויר הפתוח – סיקור אדיש.

חרדים מפגינים באוויר הפתוח – סיקור שוחט.

וזוהי חברים, שרשרת המזון של התקשורת הישראלית על רגל אחת.”

כך דייקה ואמרה רק לפני יממה. אין ספק שמינויה של גלית מציב בעמדת מפתח ברשימת הליכוד אישה ראויה, איכותית, חזקה ואמיצה, שביכולתה לתרום רבות למאבק בדרך להשגת משילות ימנית אמיתית ולמאבק באליטות השולטות בעמדות המפתח.

כתיבה: תומר רוזנטל ודניאל נחמיה, מערכת ‘ליכודניק’
תמונה: עמוד הפייסבוק של גלית דיסטל אטבריאן.

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פאשניסט – מירי רגב מפתיעה עם יעל אלקיים

חמוטל זיו

לא זו מלחמתי

מנדי ספדי

בין צפון קוראה לאיראן והלויה של הסכם הגרעין

חיים פוזן חבר ליכוד סניף צפת

הדור הבא של הימין: הכירו את המשפיען עידו גבעוני

רועי אזולאי

החזון של ישראל  “האי-פרדות” מעזה

אריק זיו ויזר

Hoy comenzó en Israel la campaña de vacunación contra el coronavirus

Daniel Nehemia
דילוג לתוכן