11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

מה בין מירי רגב למדליות האולימפיות בטוקיו?

המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בטוקיו חוזרת עם שלל מכובד, כשהשיא (בינתיים) בזכייה במדליית זהב לארטיום דולגופיאט. אמש התראיין שגיא מוקי לטלויזיה הישראלית, והקדיש את מדלית הארד בה זכה "לעם ישראל, זה שלכם!", מסר.

ומה בין האולימפיאדה בטוקיו, הזכיות במדליות – ומירי רגב? ובכן, אין ספק שכמו רבים גם אני מתרגש מהזכיות במדליות, בעיקר בשל הטקסיות שמלווה את הניצחון. שיר התקוה ברקע, דגל ישראל מתנוסס – אלה הם רגעים היסטוריים בחייה של אומה. אבל בעיקר, התרגשתי נוכח הענקת המדליה לנו, העם – מי שיושבים בבית ותומכים מכל הלב.

התחושה הזאת שאופפת את הימים האחרונים שונה בתכלית מהקקופניה שעטפה את העליהום על מירי רגב, בהיותה שרת התרבות והספורט – כשהתנגדה לחלק מן העוגה התקציבית ליוצרי סרטים שהכפישו את שם ישראל בניכר ודרשו לקבל מתקציב התרבות למימון פעילותם. ומה בין מירי רגב למדליות מטוקיו? הממלכתיות. אותה ממלכתיות שטענו שאין לה – מתגלמת במלוא הדרה בימים אלה. כשהשחקנים האולימפיים שלנו יודעים גם לומר מילה טובה לנו בבית, למשלם המסים, למי שתומכים בהם – נעשה ונשמע להגדלת התקציב, למימון, ולהמשך נשיאת שמנו בגאון בחו"ל.

מירי התחילה את מה שמעתה רבים ירכבו עליו בקרדיט התודות. מי שיודע להעריך, יוסיף לקבל.

תמונה: עמוד הפייסבוק הרשמי של הועד האולימפי בישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מלחמת המטבעות הדיגיטליים

טל הראל

לפיד, מלפניך: המחוסן המיליון מציב את ישראל במקום הראשון בעולם

דניאל נחמיה

מרים בן חמו נפטרה

אריק זיו ויזר

אורן חזן, דגן ובנט "שלושת המוסקטרים שחיים מספין לספין"

אריק זיו ויזר

אדלשטיין, בלעדי לליכודניק: "העדר פסקת ההתגברות מזיק למדינה"

מתוך מגזין החגים של ליכודניק

אדלשטיין: ״עוצרים את ממשלת הפינוי״

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן