24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

מה אריק היה אומר על ציפי

כשמגיע יום ההזכרה להתפוגגות שרון, ציפורה נוהגת להופיע בתקשורת כדי לספר לנו כמה היא מתגעגעת, ואיזה מנהיג ענק הוא היה. מאוד מסקרן לדעת מה הענק המטונף הזה היה אומר על ציפורה שמפיצה תחזיות שחורות. הלכתי לארכיון…

בכל מדינה בעולם הדמוקרטי, האינטרס של האזרחים (כל האזרחים!) שראש הממשלה (כל ראש ממשלה!) יצליח. במקרה המיוחד של ישראל, יש שני סוגים של הצלחת המנהיג: הצלחה שאינה במחלוקת (כלכלית/חברתית), והצלחה שנויה במחלוקת (מדינית).

אם חס וחלילה אזרחי ישראל יזהו את נתניהו עם הצלחה, ציפורה לבני לעולם לא תגיע ללשכת ראש הממשלה. רוצה לומר- שהאינטרס הפוליטי של לבני, מנוגד לאינטרס של האזרחים. מהסיבה הזאת היא מפיצה תחזיות שחורות, ומפריעה איפה שהיא יכולה.

ישראל נמצאת בעיצומה של מלחמה מדינית והסברתית. ראש הממשלה נתניהו עושה כמיטב יכולתו הגבוהה. וציפי לבני?? אבו-מאזן סומך עליה. הוא שומע אותה מאשימה את נתניהו בקיפאון המדיני ואומר לעצמו: זכה סרבן שנעשתה מלאכתו בידי מטומטמת יהודיה. הוא רואה אותה מתעלמת מהסירוב שלו להכיר בישראל כמדינת הלאום היהודי ומתמלא אופטימיות. סאיב עריקאת מדבר על זכותם של שבעה מיליון פליטים פלסטינים לחזור לתוך ישראל- והיא מאשימה את נתניהו.

“אלמלא הבחירות” כך היא טוענת, “היינו מגיעים להסכם עם הפלסטינים במחיר יותר נמוך”. נתניהו מוכן לתת יותר- ולא מאמינים לו. נתניהו לא מבין את ההבדל בין ב”ש ליצהר, הוא חלש, מפלג סכסכן- שורה תחתונה(ציטוט): “נתניהו מוביל אותנו אל התהום”.

כשמגיע יום ההזכרה להתפוגגות שרון, היא נוהגת להופיע בתקשורת כדי לספר לנו כמה היא מתגעגעת, ואיזה מנהיג ענק הוא היה. גם אם תיחקר תחת השפעת היפנוזה, היא לא תזכור את השחיתות, זכות-השתיקה של הבנים, ההרשעה והכליאה של עומרי, ובעיקר- את הדילוג מעל כל מהמורה דמוקרטית שהפריעה לעקור את היהודים, שאבא איתן לבני העריץ. שרון היה ענק!- זה מה שהיא זוכרת, וזה מה שהיא אומרת.

מאוד מסקרן לדעת מה הענק המטונף הזה היה אומר על ציפורה שמפיצה תחזיות שחורות. הלכתי לארכיון. שופופו.

 

לקטע הוידיאו ולמאמר המקורי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תסמונת הכבשה הפועה

אריק זיו ויזר

ענת גוב, זה בשבילך

אריק זיו ויזר

ציפי לבני, בכי תמרור

אלי חזן

שאול מופז, זה בשבילך

אלי חזן

מכתב גלוי לנוני מוזס

אריק זיו ויזר

חזון העצמות הבוערות

אלי חזן
דילוג לתוכן