23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מה אמר אמסלם בדיוק ?

ניצב ריטמן והמלצות, גלעד שרון מול ליאור קצב, האם גבאי קנה תפקיד, חיים רמון מצדיק את לוין ושקד, גנור כזבן,דין ערוץ 20 כערוץ 10

יו"ר הקואליציה הנכנס אמסלם פותח חזק בסוף שבוע בכנס של לשכת עורכי הדין כאשר מצהיר :
"ראש ממשלה שמואשם בשוחד צריך להתפטר". אלא שיו"ר הקואליציה החדש, דוד אמסלם, התייחס רק למקרה של אישום בשוחד ולא לעבירות נוספות. עוד ציין: "לא חוקרים ראש ממשלה כי הוא מקבל מחבר שלו סיגרים.

ח"כ אמסלם מתקן את הרושם ומחריג את הסיפור של נתניהו בציוץ הטוויטר.

אמסלם: "צר לי לאכזב את השמאל והתקשורת, אבל זו עמדתי: להמלצות המשטרה מבחינה משפטית וציבורית אין שום משקל. מבחינתי שוחד זה קבלת מעטפות וכספים אסורים, לא סיגרים מחבר אישי. כתב אישום על שוחד במקרה הנ"ל אינו רלוונטי בכלל לנתניהו. שבוע טוב".
האם אנחנו עומדים מול שינוי של ניהול הסיעה והקואליציה בראשות אמסלם, אין ספק כי ביטן לקח ברצינות את ניהול הקואליציה וניהל אותה ביד רמה זאת לאחר שנה שבה צחי הנגבי ניהל את הקואליציה בחולשה יתרה וללא התלהבות, טענו כי צחי המתין לראות מתי מונה לשר והשאר לא עניין אותו, אך האמת נמצאת באמצע זה נכון אך היכולת שלו הייתה מוגבלת כאשר מונה בכירה לשעבר בליכוד אמרה על צחי שהוא פשוט עצלן ולא יצליח בתפקיד, היא זכרה אותו מהעבר.
עכשיו מעניין האם אמסלם יאמץ את הנחישות של ביטן הערכה כי אמסלם ימשיך את הדרך שבה נהג ביטן.

המקרה של אבי יצחק
עו"ד דן אבי יצחק עלה במוצאי שבת להגן על עמדת ראש הממשלה וקבע שהוא איננו צריך להתפטר רק בגלל המלצות המשטרה. הוא נקטע כאשר הסביר זאת אך לא שכח להזכיר את כל הבכירים שהמשטרה המליצה להאשימם אך הם יצאו זכאים או ללא כתב אישום. יתר על כן, לרוני ריטמן, מפקד להב 433 יש המלצה להגשת כתב אישום של מח"ש על הטרדה והוא מונה לתפקיד למרות זאת. אז האם כאשר יומלץ להעמיד את ריטמן לעונש, האם צריך לקבל את דעתו כאשר הוא לא קיבל את המלצת מח"ש?

הקרב בדרום
במחוז הנגב בליכוד יש שני מועמדים מובילים למקום בכנסת : גלעד שרון וליאור קצב. ליאור מסתמך על קבוצת קצב שהייתה דומיננטית בליכוד וגלעד מסתמך על קבוצה שתמכה באביו – אריאל שרון. המאבק בין השניים מאבק קשה זאת למרות שלשרון הבן יש יתרון משתי סיבות : נאמני שרון בליכוד לא נשכחו. הדבר הכי חשוב זה מסע הבחירות שעושה גלעד : מעבר לכנסים ומעבר לאירועים גלעד מגיע להרבה מחברי המרכז באופן אישי. יואב לאביוד מספר כי המליץ לגלעד לשתות 2000 כוסות קפה עם חברי המרכז והשמועות מדברות שגלעד אימץ את הרעיון ועד עכשיו שתה כבר כחמש מאות כוסות.

גבאי קנה תפקיד
אז יש לנו פקיד באוצר שהיה רגולטור של בזק. והפקיד עובר ישר משירות המדינה למשרה בכירה בבזק. בין היתר, בזמן ההפרטה. בשלב מסוים נחקר ונשלח למעצר בית, ובסוף מגיע עד למנכ"לות.

אחרי 4 שנים בינוניות כמנכ"ל, יוצא עם 52 מיליון. ואז קונה מכחלון תפקיד שר בחצי מליון.

מעניין מדוע גבאי לא נקרא לחקירה? הרי אם זה נכון מדובר בשחיתות לכל דבר ועניין. אבל אל דאגה גם אם יקרה הכול בסדר לא קוראים לו נתניהו.

חיים רמון

‏איילת שקד צודקת. ב- 1994 הנשיא ברק ביצע מהפכה אנטי דמוקרטית ללא סמכות ובניגוד לעמדת הכנסת ורוב מכריע של נשיאי העליון שקדמו לו. צריך להחזיר את ביהמ״ש העליון לימים המפוארים של השופטים אגרנט,לנדאו וחבריהם, בהם ביהמ״ש כיבד את הריבון והכנסת כיבדה את ביהמ״ש העליון.

חיים רמון מבכירי השמאל בישראל יוצא חוצץ כנגד כל אלה הסוגדים לשופט ברק, ומאשר את הטענות של השרים יריב לוין ואילת שקד כי השופט ברק פעל ללא סמכות.

הבעיה האמיתית היא שהטענות של השרים יריב לוין ואילת שקד הם מקובלות על רוב חברי הכנסת רק שההסתכלות היא עניין של מאבק פנימי של קואליציה ואופוזיציה.

מפגיני הימין בשרות השמאל

מיד עם הופעת מפגיני הימין בראשות יוסי הנדל הופיע מיד בסרקזם עכשיו יאשימו אותם בשמאלנות, אז לא זה לא נכון רק נאשים אותם כשאווישים של האנרכיסטים משמאל.

בכתבה שהופיעה בערוץ אחד מצאנו מי הם הבסיס של ההפגנות נגד נתניהו. מתברר כי הם אותם אנשים שהפגינו נגד הגז, נגד כל מה שהמדינה עשתה בשנים האחרונות הם נגד ממשלת נתניהו נקודה.

בשבועות האחרונים הצטרפו אליהם העמותות של מפלגת העבודה. זוכרים את V15 ? עכשיו זה דרכנו.

ואליהם מצטרפים יפי נפש מהימין או כאלה שיש להם התחשבנות עם נתניהו .

יועד הנדל ראה את הדלת מלשכת נתניהו ולא שכח ולכן כאשר יועז הנדל בא ומספר לנו :"אני בעד שלטון החוק", הוא משקר לציבור כי הוא לא בא בידיים נקיות.

כמו כן, בוגי, שנפגע כשלא קיבל את תיק הביטחון כאשר היו צריכים להכניס את ליברמן לקואליציה.

כן כמו עוזי ארד. הרי אם היו ממנים אותו לתפקיד השגריר בלונדון הוא היה ממשיך להגן על נתניהו .
לגבי הרב שרלו ודומיו :הם פשוט הולכו שולל וראשם מסתחרר מזה שהתקשורת מרוממת אותם.

עד מדינה כזבן
בפרשת הצוללות מתברר שעד המדינה הונה את הפרקליטות והמשטרה. יואב יצחק כבר התריע על כך בעת פרסום הידיעה כי מיקי גנור עד מדינה. יצחק התריע כי העד נתן עדות מסודרת אצל עורך הדין שלו שימחוני. כזכור גנור החליף את עורך הדין שלו כאשר הלך להיות עד מדינה מכיוון שעורך דינו שימחוני ידע את האמת וסירב ללכת במסלול השקר.
עכשיו מאשרים את מה שאמר יואב יצחק. יוסי מלמן כתב כי עד המדינה הונה את הפרקליטות וכפי הנראה לא יוכלו להתבסס על עדותו של גנור.


ערוץ 20
רדיפת ערוץ 20 עוברת א כל הגבולות. כאשר ערוץ 10 לא עמד בתנאי הרגולטור ולא שילם את חובו למדינה רוב התקשורת עמדה לצד ערוץ 10, אך עכשיו כשערוץ 20 נרדף ע"י גורמי שמאל שמושתלים בגופי הרגולטור לאורך השנה חוטף קנסות וראשי ערוץ 20 מבלים את זמנם במסדרונות בתי המשפט. רק מעניין היכן הם שוחרי חופש הביטוי שלא שומרים על חופש הביטוי של ערוץ שנמצא בקו לאומי ולא פוסט ציוני.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דווקא ביביסטים !

אריק זיו ויזר

ביבי התחיה של המפד"ל

אריק זיו ויזר

היינו כחולמים

אריק זיו ויזר

מתמחים מול מתפקדי מבשרת

אריק זיו ויזר

הבלוף הברקתי

אריק זיו - יומן פוליטי

הכשלונרים " הרצפה עקומה"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן