18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

מהפכה בפנסיית אנשי הקבע: יוכלו לעבור בכל עת מקרן פנסיה אחת לאחרת

עם אישור החוק במליאת הכנסת, הפכה ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות ח”כ חיים כץ לשיאנית החקיקה בכנס החורף: אישרה 22 חוקים

מליאת הכנסת אישרה היום (ד’) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק שנדונה בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת בראשות ח”כ חיים כץ (ליכוד), לפיה חייל בשירות קבע, המצוי בהסדר פנסיה צוברת, יוכל לבחור בכל עת לעבור מקופת גמל לקצבה (קרן פנסיה) אחת לאחרת. 
יו”ר הוועדה, ח”כ חיים כץ: “זוהי בשורה של ממש לאנשי הקבע, אשר עד כה הופלו לרעה לעומת כלל עובדי המדינה והשירות הציבורי. אני גאה בעבודת הוועדה, אשר במאמצים משותפים הביאה לחקיקת מספר של שיא של 22 חוקים בכנס זה, והיא הוועדה הפורייה ביותר בכנס החורף של הכנסת”.
 
החוק החדש קובע כי חייל שמצטרף לשירות קבע יקבל מידע על זכויותיו לעניין ביטוח פנסיוני, ואם לא יבחר קופת גמל לקצבה עד תחילת שירות הקבע, הוא יהיה עמית בקופת ברירת מחדל שיקבע שר הביטחון בהסכמת שר האוצר.
בנוסף, העמיתים בקופות יירשמו באופן שמי ואינדיבידואלי, והקופות לא יהיו עוד גלובליות ובערבות הדדית. כך יידע כל משרת קבע על מצבו האישי המדויק בקרן הפנסיה שלו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חבר הכנסת החרוץ ביותר- ח”כ פיניאן

אריק זיו ויזר

לבני חוזרת לאזור חיוג הליכוד ?

אלי חזן

לראשונה בכנסת : אוטובוס מונגש במסגרת לבעלי מוגבלויות

אריק זיו ויזר

דנון עתר לבג”צ נגד העברת כספים לבשארה / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

השדולה של העם היהודי

אריק זיו ויזר

ריבלין לשרים ברק ובן אליעזר: השתלחותכם בוועדת האתיקה- פגיעה באמון הציבור בכנסת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן