24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מהפך באוניברסיטה העברית לזכות הקואליציה של תנועת “לביא”

לקראת הבחירות לאגודת הסטודנטים בחרה תנועת “לביא” להצטרף לקואליציה של כוחות ציוניים בקמפוס האוניברסיטה העברית על מנת להשפיע על חיי הסטודנטים בירושלים בפרט ובישראל בכלל. ” הפורום למען הסטודנטים”, קואליציה בה חברים תנועת “התעוררות” שזכתה גם להצלחה בבחירות המוניציפליות , אופק – המזוהה עם תנועת העבודה ולביא – המזוהה עם תנועת הליכוד, זכו ברוב בבחירות לאגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים. 
הריצה של “הפורום למען הסטודטים” הביאה לעלייה ניכרת בשיעורי ההצבעה בבחירות והביאה למהפך באוניברסיטה שעד עכשיו נשלטה על ידי עמותת “רוח חדשה”, שהקים ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. בקמפוס הר הצופים הפורום זכה ב-16 מקומות ואילו “רוח חדשה” רק ב- 14.
מטרת התנועות המרכיבות את הפורום להביא להעלאת המעורבות החברתית והפוליטית של צעירים ולהילחם על זכויות הסטודנטים. 
יש לציין כי תוצאות בחירות אלו מצביעות על המשך מגמת עלייה במספר הצעירים בירושלים הלוקחים חלק במעורבות חברתית ופוליטית בעיר ועל ההצלחה של תאים סטודנטיאליים המייצגים תנועות פוליטיות דוגמת “לביא”.
תאים אחרים שרצו בבחירות דוגמת “אם תרצו” וקמפוס לכולנו – חבירה של תנועות שמאל (מרץ, חד”ש ואין זו אגדה) זכו למספר קולות מועט.
נציג תא לביא בבחירות, אדי יאיר פריימן, מסר כי הוא שמח לראות את תנועת לביא במרכז המפה הפוליטית בקמפוס. פריימן מסר כי “ההצלחה שלנו תראה גם לסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים וגם בקמפוסים אחרים שיש מקום לתאים ימניים באוניברסיטאות. אנו מאמינים ברווחת הסטודנט ובדאגה למילואימניקים – עקרונות הבאים מהאמונה בצדקת דרכנו ומערכי תנועת הליכוד. החבירה שלנו לקואליציית הפורום מעידה על העובדה שתנועת לביא היא מרכזית בשיח הפוליטי באוניברסיטה ושיש מקום להשמיע את דעותינו הלאומיים והציוניים ברבים בגאווה.
“כי בלעדי הנוער לא תיתכן שום תנועה”  [ז. ז’בוטינסקי[

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר במייל [email protected]



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עובדים בחזית החוץ של הליכוד

אריק זיו ויזר

עוז לביטן בקואליציה

אריק זיו ויזר

חרדי בצורה אחרת : יענקי פרבר

אריק זיו ויזר

מפגש צעירים עם השר בוגי יעלון – 27.12.09

אריק זיו ויזר

ארז תדמור – תדבק לשוני לחכי אם אשכחך ירושלים

אריק זיו ויזר

חניכי בית”ר בתל חי- מניפים את נס הקרב

אלי חזן
דילוג לתוכן