19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מדמון או אורן

אורן כהן קורא תיגר על מדמון, בבחירות מקדימות בכפר סבא יתמודדו אורן כהן ושלמה מדמון, בימים הקרובים נפרסם את אני מאמין של כל אחד.
בנתיים אנו מעבירים קטעים הממקומון בכפר סבאLOCAL
יו”ר מועצת סניף הליכוד בכפ”ס, אורן כהן קורא למדמון להצהיר, כי יקבל את התוצאות באשר יהיו ”אני סבור שעל הליכוד להגיע לקהלים חדשים, לרענן את השורות ולצאת במסרים ברורים לקראת הבחירות הבאות עלינו לטובה ועל כן אני מבקש להיות המועמד הראשון החושף את עיקרי מצעו”.

מהם עיקרי המצע?
”במועצת העיר הבאה אשאף להביא להקמת מנהלת השכונות ומנהלת אזורי התעשייה. יש לקבוע שאחד הסגנים יכהן כמחזיק תיק השכונות ואזורי התעשייה כדי להקנות למנהלת כוח ביצועי וסמכויות מטעם ראש העיר – חשוב שלתושבי השכונות ולעסקים באזורי התעשייה – תהיה כתובת לפניותיהם שכן המלאכה רבה ונדרשים שיפורים רבים. יש לשדרג את התשתיות בשכונות ובעיקר ביוספטל/קפלן/גבעת אשכול/עליה, יש לשפר את חזות השכונות ולהוסיף להם ריאות ירוקות. יש להנגיש את אזור התעשייה עתיר ידע לתושבי העיר ולאפשר בכך לתושבי העיר לעבוד בעתיר ידע. כיום כמעט ואין אוטובוסים שמגיעים לעתיר ידע ותושבים רבים לא יכולים לעבוד שם בשל קושי ההגעה. יש לטפח ולשדרג את גינות העיר ולהפכם לצבעוניות יותר”.

מה נדרש מבחינתך לשינוי?
”צריך לעצור את בניית המגדלים עד למציאת פיתרון לתחבורה ולחניה בעיר. שידרוג רחוב ויצמן – בקרוב אציע שורה של הצעות בעניין רחוב ויצמן שהינו חלון הראווה של העיר. יש לפתוח את ישיבות הועדה לתכנון ובניה לציבור הרחב.
בנוסף, בעניין ביתר כפ”ס – חשוב לעודד ולתגבר את ספינת הדגל של השכונות המזרחיות וכן להשביח את המפעל החינוכי והספורטיבי רב המשמעות הזה.
אני קורא לכל מתפקדי הליכוד לממש את זכותם ולהשפיע על בחירת ראש הליכוד בבחירות הקרבות. אני חושב שאם אבחר יוכל הליכוד להעביר מסר ברור של חדשנות וכך נוכל לצאת לדרך חדשה – דרך בה נשפיע על עיצוב דמותה של העיר בעתיד.
אין שום ספק כי זוהי חגיגה של דמוקרטיה – הליכוד היא התנועה הראשונה בעיר ואולי גם היחידה הבוחרת את ראשה בבחירות פתוחות על כל מאות המתפקדים שבתנועה ובכך גאוותנו”.

שלמה מדמון בתגובה מכריז כי ”הצגת מצע לתושבי העיר לקראת הבחירות, כמוה כהצגת הבטחות ותוכניות גרנדיוזיות על מנת להונות את ציבור הבוחרים. מוצר זה לדעתי הפך להיות מטבע שחוק ובלוי, ושימוש בו יותר ויותר מכלה כל אמינות. מי שעינו בראשו וצבר מאחוריו שובל של שנים בעשייה ציבורית מוניציפאלית ופוליטית ארצית יודע שהבטחות טובות על הנייר. מהסיבה הפשוטה שבזמן יישום התוכניות וההבטחות הדבר כרוך בהמון פרמטרים וגורמים רבים שלא תמיד תלויים במועמד המבטיח ישנה דינאמיקה משתנה בחיינו שמה שאתה מבטיח היום יכול לא להיות ישים מחר, וההפך.
לדעתי אתם אנשי התקשרות באפשרותכם לעזור ולסייע לציבור הבוחרים להציג מי האיש המתאים לעמוד בראש המערכה לא רק על בסיס מצע והבטחות אלה להציג גם רקע על המועמד שיהיה שקוף, נכון, ואמין, פעילות ציבורית במשך שנים מסלול ניסיון מצטבר, קשר מתמשך עם כל מוסדות הממשלה ושריה כי שם מקור המשאבים למנף ולקדם עשייה מוניציפאלית ולאוו דווקא הכיס של התושב. תכונות אישיות נדרשות לראות את טובת הקהילה והפרט, סבר פנים ופתיחות לדלת פתוחה לכל אזרח בעיר באגפי הרשות, שירות מהיר, לכל קריאה ומפגע. כמו כן צריך להימנע להשתלח במי שכיהנו עד היום כראשי ערים לכבד ולהעריך את פועלם על פי התקופה והאמצעים שעמדו לרשותם, נכון שיש תמיד עוד הרבה מה לעשות ולפעול אבל מכל מקום כפר סבא היא עיר שכל תושב יכול להתגאות בה. לסיכום אני כמועמד לראשות העיר מטעם הליכוד לא צריך מצע והבטחות אני כבר עשיתי עושה ובתוך זה”.

מדמון בתגובה לקריאתו של כהן להסכים עם תוצאות הבחירות:”הרי יש חוקה, מי שנבחר הוא שמתקבל. אורן כהן לא צריך לדאוג לזה כי הוא ממילא לא ייבחר. אני אבחר. אני אבחר. אני הולך לקחת ברוב גדול, כי פה צריכה להיות הכרעה. אני מכבד את ערכי הדמוקרטיה. אני מקווה שהוא לא יפעיל את האמוציות אחרי שאני אבחר, ויפסיק את הפעילות שלו. אני הייתי מצפה ממנו כאיש ליכוד שדוגל בבחירות הדמוקרטיות שבבחירות ב-11/11/2008, יפעל להצלחתי בבחירות לראשות העיר ולא יילך לים עם המשפחה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ אלקין:”גברת “פוליטיקה אחרת” ומפלגתה פוגעים באינטרסים הישראלים.

אריק זיו ויזר

סגור את הפינה עם איציק דדוש : והפעם, גבי יחיא

איציק דדוש

שלמה מאסלווי מוביל תכנית חברתית חינוכית חדשנית /מאת: אדי אליאס

אריק זיו ויזר

דנון לאחר פסיקת בג”צ: נמשיך במאבק! / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

בועז שרעבי – מלחין-זמר

אריק זיו ויזר

פיניאן וגמליאל במצודה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן