38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מדברים מהשטח מארחים את שטייניץ

המראה מדבר בעד עצמו – אולם מלון פארק בנתניה גדוש עד אפס מקום ושולחנות עמוסים סופגניות, לביבות, מאפים משובחים ואווירה חגיגית. ממתינים בסדר מופתי לאורחים המכובדים.
חברי פורום מדברים מהשטח יזמו כנס מרשים לשר האוצר, יובל שטייניץ, ולח”כ ציון פניאן.
בין המוזמנים הייתה אמורה להצטרף ראש עיריית נתניה, הגב’ מרים פיינברג, ומסיבות שלא היו תלויות בה נבצר מקום מושבה.
בין הנוכחים הצטרפו ח”כ איוב קרא, סגן ומ”מ ראש עיריית נתניה, מר אלי דלל, ראש עיריית חדרה, מר חיים אביטן, ד”ר יצחק בן-גד, קונסול מיאמי ושיקאגו בארה”ב לשעבר.
לצד הכבודה בלטו בנוכחותם, נשיא הפורום, שלמה מדמון, ויו”ר הפורום, אהרון גוזלן, החבר שאול אדם בבקיאותו המרשימה הנחה את הערב בהצלחה רבה.
הדלקת נר שישי של חנוכה זכה הקהל לשמוע ברכה מפי הרב שליט”א יחיאל מויאל שבנוסף היותו רב הינו מרצה בכיר בארגון “ערכים”.
שלמה מדמון ואהרון גוזלן הביעו את משנתם בעניין ייסוד הפורום ליצוק תכנים לפעילות ומחויבות ע”מ לעורר את פעילי השטח, מתפקדים, פעילים ואוהדים בכל רבדיה של התנועה, למנף את התנועה לעתיד פוליטי מבטיח ומזכה מעל 40 מנדטים בכנסת הבאה לשלטון יציב ולמשילות איתנה בראשותו של יו”ר התנועה וראש הממשלה, מר בנימין נתניהו.
המארח, ראובן בן-בנימין, ברך את קהל הנוכחים בברכת חג שמח והודה לקהל על הנוכחות המרשימה לכבוד השר וחברי הכנסת.
ח”כ ציון פניאן-אנו נאחזים בכל כוחנו להוביל איזון נכון בנושא התקציב באוצר בין הרצוי למצוי ע”מ להטיב עם העם. כמו כן יצא בקריאה נרגשת להימנע באופן נחרץ לאמץ סגנון המורדים שחווינו בעבר שהביא לפילוג וריסוק התנועה, לגלות סולידריות ותמיכה בראש הממשלה נוכח המדיניות הסבוכה מחוץ ופנים.
ואחרון אחרון חביב, שר האוצר, יובל שטייניץ, סקר בפני הקהל המרותק ופתח צוהר שמתאר את קשייו בקבלת החלטות גורליות בזמן כניסתו לתפקיד שר האוצר נוכח המשבר הכלכלי בעולם, הגירעון הגדול ביותר בקופת המדינה והחמלה שצריך לגלות מול הגזירות הקשות ההכרחיות המחייבות לייצב את המצב הכלכלי במשק.
ההחלטה הגורלית להעביר בפעם הראשונה, מאז הקמת המדינה, ואולי גם היחידה במדינות העולם אישור תקציב דו-שנתי מתוך ראייה עניינית שיאפשר פריסה לטווח ארוך בניגוד לדעתם של מומחי האוצר שגילו חרדה וסקפטיות. למעשה צעד זה לצד צעדים נוספים בתוכנית הכלכלית, התברר בדיעבד, ייצב את הכלכלה בישראל.
הערב הסתיים בשיר התקווה-לטובה.
בברכת חג אורים שמח

שלמה מדמון אהרון גוזלן
נשיא הפורום יו”ר הפורום
ויו”ר סניף הליכוד כ”ס
וחבר מזכירות הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לכו לעבוד לא להצביע

אריק זיו ויזר

יאללה מימונה

אריק זיו ויזר

ביקור של 55 פעילי ליכוד מרעננה והסביבה בחול המועד בירושלים

אלי חזן

הילולת בושאייף הפכה לארוע ליכודי מרשים

אריק זיו ויזר

מה שנכון לעשות עכשיו /מאת: בלהה ניסנסון

אריק זיו ויזר

משמעת, חינוך וערכים /מאת:משה קאריו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן