16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

מגדל העמק עושה כבוד לותיקים הודות לנס

סגנית השר נס:"המשרד לאזרחים וותיקים מקדם את התרבות והמורשת בקרב האזרחים הוותיקים ופועל למענם"

 

במסגרת אירועי מורשת עדות של המשרד לאזרחים ותיקים, התכנסו מאות מתושבי העיר מגדל העמק בהיכל התיאטרון במתנ"ס מגדל העמק, לערב מיוחד שהוקדש כולו למורשת יהדות מרוקו.

 

האירוע, פרי יוזמתו של המשרד לאזרחים וותיקים בשיתוף עיריית מגדל העמק התקיים במעמד סגן ראש העיר, אלי בקסיס, מנכ"ל המשרד לאזרחים ותיקים, אהרון אזולאי, ח"כ ד"ר לאה נס סגנית השר לאזרחים וותיקים ואישי ציבור נוספים. האירוע כלל את הופעת התזמורת האנדלוסית אשקלון בהשתתפות הסולנים שמעון סיבוני ויהודה שווקי.

 

 

סגנית השר נס ברכה את הנוכחים ואמרה כי היא "מבטיחה להמשיך ולפעול למען תושבי העיר ואזרחיה הוותיקים לשיפור איכות חייהם במכלול תחומים ", עוד ציינה בנוגע לערב המורשת כי "במשרד לאזרחים ותיקים מאמינים, כי עתידו של העם ועתידה של המדינה טמון בחיבור של דור העתיד עם עברו, שכן עם ללא עבר הנו עם ללא עתיד.באמצעות קיום ערבי מורשת ופעילות לתיעוד פועלם של הוותיקים, אנו מקדמים את כבודם ומעמדם של הוותיקים, לצד חיזוק הערכים בחברה".

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר החינוך גדעון סער, בבקעת הירדן : " ההתיישבות בבקעה תישאר תמיד".

אלי חזן

שטייניץ, הבול והמזכ"ל

אריק זיו ויזר

השר כץ: נמשיך לחזק את ההתיישבות במדינת ישראל

אריק זיו ויזר

כחלון: מורשת חללי האצ"ל מכתיבה לנו לשאוף לשלום

ישראל ורוסיה יחתמו על הסכם קופרודוקציה והסכם שיתוף פעולה בתחום התרבות

אריק זיו ויזר

שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת: "אנחנו מחוייבים לספק לספורטאים הפראולימפיים את כל מה שנחוץ להם"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן