34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

מגדילים את התקציב, מפחיתם את הגרעון

שר האוצר  ד”ר יובל שטייניץ מגלה כלל פיסקלי חדש שקובע כי ניתן להגדיל את תקציב המדינה במקביל להפחתת הגרעון הלאומי

שר האוצר נאם אמש  בכינוס השנתי של שרי האוצר של ה-OECD והודה להנהלת ה- OECD   ולמזכ”ל אנחל גורייה .על הזמנת ישראל להצטרף לארגון . שטייניץ, נאם אחר הצהריים בפני משתתפי הכינוס השנתי של שרי האוצר של ארגון ה-OECD. הכינוס נפתח היום במטה הארגון בפאריז.

במסגרת דבריו בכינוס אמר שר האוצר כי “המשבר סייע למדינת ישראל לבצע רפורמות ולקיים חשיבה מחוץ לקופסא. אנחנו מנסים כעת לקיים תקציב דו שנתי בפעם השניה ברציפות ואני מודה לתמיכה של הארגון וקרן המטבע הבינלאומית במהלך החשוב הזה שגורם ליציבות”. ד”ר שטייניץ הוסיף בדבריו כי “זמן התכנון והביצוע של הכנת תקציב עומד היום על כמעט 8 חודשים ולכן ההגיון מחייב מעבר לתקציב ארוך טווח”.

שר האוצר גילה למשתתפי הכינוס כי מדינת ישראל אימצה השבוע כלל פיסקלי חדש שקובע כי ניתן להגדיל את תקציב המדינה במקביל להפחתת הגרעון הלאומי. לבקשת מטה ארגון ה-OECD יעביר בימים הקרובים משרד האוצר מידע מלא על הכלל הפיסקלי החדש כמו גם על הניסיון שנצבר בכל הנוגע לקיום תקציב דו שנתי במדינת ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המשרד לאזרחים ותיקים מקים את מועדון הצרכנות הגדול בישראל

אלי חזן

נתניהו: “התיאום של משרדי הממשלה ופיקוד העורף קריטי לניצחון על הטרור”

אלי חזן

אדלשטיין : הרש״פ בחרה אסטרטגיית טרור וחד-צדדיות

אריק זיו ויזר

חיילים משוחררים יהיו זכאים למילגת לימודים בשנה הבאה

אריק זיו ויזר

חולדאי אימץ את החלטת סער

אריק זיו ויזר

מסתננים כיעד סער

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן