11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

מבקר המדינה הגיש את הדו"ח השנתי ליושב ראש הכנסת

"הדו"ח הגדול מאז קום המדינה"

מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, הגיש היום (ג') את דו"ח הביקורת השנתי ליושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין. לדבריו, "זהו חג לדמוקרטיה. מדובר באחד הדו"חות הגדולים אם לא הגדול שבהם, מאז קום המדינה. אנחנו מתמידים ביעד של הכנת דו"חות בזמן אמת".
בהתייחס לדו"ח המיוחד שהוכן לבקשת הוועדה לביקורת המדינה בעניינו של השר אהוד ברק, אמר המבקר, כי לאחר קיום ישיבת הוועדה לביקורת המדינה בימים הקרובים, יוחלט האם ראוי כי הממצאים יועברו לטיפול היועמ"ש לממשלה, הגם שכלל הדו"ח מועבר לעיונו של היועמ"ש דרך קבע.
יו"ר הכנסת הביע הערכה לעבודת מבקר המדינה וצוות משרדו, והדגיש כי "המבקר מוכיח פעם אחר פעם כי עבודת הביקורת היעילה איננה נושאת פנים לאף גורם או בעל תפקיד, יהיה אשר יהיה". הוא ציין את חשיבות דו"חות המעקב של המבקר, המוצאים את ביטויים גם בדו"ח השנתי הנוכחי.
הדו"ח מקיף את כלל משרדי הממשלה ורשויותיה ועוסק בשורה ארוכה של נושאים, בהם: מצוקת הדיור, פיקוח על בשר, רשות השידור, הרשות השניה, נסיעות תלמידים לפולין, הגרלות והימורים, שיפוץ היכל הספורט יד אליהו וכאמור- חוות דעת מיוחדת על התנהלותו של השר אהוד ברק ובחינת שאלת ניגוד העניינים באשר לאחזקה ומכירה של מניותיו.
במעמד הגשת הדו"ח נכחה הפעם משלחת של משרד מבקר המדינה מהודו, בראשות המבקר ההודי, שהגיעו לביקור עבודה בהזמנת משרד מבקר המדינה. במשרד המבקר של הודו מועסקים מעל 60 אלף עובדים, ואוכלוסייתה מונה כמליארד ומאתיים מיליון נפש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם ראש הממשלה צריך להתחיל לדאוג ?

אלי חזן

שימוש חכם של בית המשפט בצו איסור פרסום

אריק זיו ויזר

איילת השחר, פריס, צרפת

אריק זיו ויזר

ביקורת חריפה של ריבלין ואלקין על דברי בייניש

אריק זיו ויזר

ח"כ ד"ר יובל שטייניץ נועד הבוקר עם שגריר ארה"ב בישראל

אריק זיו ויזר

נצחון לנשים בוועדה לקידום מעמד האשה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן