23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

מבט חביב על המדינה

דיעה אישית – יוסי חביב ירושלים יולי 2014

אחיי היהודים הגרים בציון , חברי בפייסבוק יקרים , הפוסט הזה נכתב על ידי כדיעה אישית שלי בלבד , הוא נכתב לפני מספר חודשים ורלוונטי מאוד גם היום , בחרתי כמובן לפרסם אותו היום , והעיתוי אינו מקרי , אינני מבקש לקיים דיון או ויכוח ציבורי , אינני מסיט או מתלהם ,עכשיו גם יובן מדוע העלתי את דברי רוה"מ אתמול . חשבתי לשתף אתכם במחשבותי ואינני מבקש גם לייק , כל שאבקש הוא ,שתקראו אותו, כבדו בבקשה בקשתי זו ,אפילו שהפוסט טיפה ארוך ממה שהורגלנו כאן . אם מישהו או מישהי מכם או מכן חושב כמוני, פשוט שישתף את הפוסט , ככל שיהיו יותר שיתופים אודה לכם .

אנחנו יהודים , העם היושב בציון , קיבלנו מדינה , הקמנו אותה לתפארת , במהלך 65 שנים עשינו מה שאף אומה בעולם לא עשתה, מעולם , כל העולם באים ללמוד מאיתנו איך עושים … במגוון תחומים ,כלכלה , מדע , חברה ,היי-טק , צבא. חכמים , אנטלגנטים ,חזקים, מאוחדים בעיתות משברים , עוזרים לזולת לא מושלמים, מתמודדים עם המון בעיות , לא כולנו צדיקים , יש הרבה בעיות ולא כולנו מפרגנים ,דתיים – חלוניים , מזרחיים – אשכנזים, שמאלנים – ימניים . מדינה יהודית בהתהוות ,עדיין ,באופן כללי, אבל יש במה להתגאות ! נלחמים על קיומנו וממשיכים לבנות .

הרבה דם נשפך כאן במהלך השנים ,מאז קום המדינה ועוד לפני ותמיד אבל תמיד מאותה הסיבה . הערבים רוצים לסלק אותנו מכאן ואנחנו יודעים רק לקטר , לחפש אשמים … הממשלה , הכנסת , האמריקאים ,האיחוד האירופי ,האוייב , חברי הכנסת הערבים ומי לא ? רק אנחנו לא אשמים , רק אנחנו לא עושים מה שאנחנו צריכים לעשות . אנחנו, העם הזה , עם הבחירה, אשר לנו הובטחה הארץ ולנו ניתנה בזכות . אנחנו שמיליונים מאיתנו הושמדו במלחמת העולם ה-2 . אנחנו שכ"כ רצינו לקבל פיסת קרקע קטנה ולהקים בה את מדינת היהודים . אנחנו שאבותנו עלו לכאן חסרי כל ועבדו קשה מאוד לבנות ולהיבנות , להקים משפחות בארץ ישראל .כן פיסה קטנה של קרקע לאחר שחילקו וחילקו , זה מה נשאר לנו . מדינה קטנה שהקימו אבותנו, רק לאחרונה בדור הקודם
.
אנחנו מתמודדים יום יום עם עשרות ארצות אוייב סביבנו , שלא יכולים לנו בכח , אנחנו מתמודדים עם בעיות פנימיות, חברתיות עצומות , עם בעיות כלכליות והכלכלה איתנה גם בעיתות משברים עולמיים גדולים ומתמודדים ומתמודדים ויכולים על הכל …הכל ? כמעט הכל .

העם הזה עם אכפתי , כולם כאן יודעים הכל, העם הזה הוציא רק בשנה שעברה מאות אלפים לרחובות בגלל מחיר הקוטג' .העם הזה עשה מהפכים בשילטון כל אימת שהרגיש שכך טוב לו , העם שאוהב לשנוא את ראש הממשלה שלו וממשיך לבחור בו כבר 10 שנים ,העם הזה שמפתח טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם ומכל מקום באים ללמוד אצלנו ומכל מקום רוצים לרכוש אצלנו את הידע והיכולת .
אבל ויש אבל ,רק עם נושא אחד אנחנו לא מצליחים להתמודד רק בעיה אחת אנחנו לא מצליחים לפתור ,שנים …. המון שנים … : הערבים , כן אלה החיים כאן בתוכנו, ערבים- פלסטינאים ,כמו שהם מכנים את עצמם, אלה שעובדים ומתפרנסים מאיתנו , בבניית בניינים , בעבודה כמלצרים , בעבודה טבחים , שוטפי כלים , פקידים ,רופאים אחיות ,כח עזר, עו"ד ,רו"ח , מהנדסים ,מוכרים בחנויות בגדים , חנויות לחמרי בנין , בתי ממכר שונים ומגוונים , בקניית סחורות , במיפעלים, בשמירה , באבטחה בבתי עסק ובקניונים , אנחנו קונים מהם ירקות , פירות , רהיטים , טכסטיל ובכל מקום, בכל מקום אנחנו מעסיקים אותם ודואגים להם לפרנסה .
והם , הם הרי שונאים אותנו ,את זה לא אני אמרתי – את זה אמר ראש השב"כ לשעבר כרמי גלאון רק לפני ימים בטלויזיה , כבל עם ועולם בעברית ובקול צח ורם, אני רק מסכים איתו , מסכים איתו לחלוטין,הם הרי לא רוצים אותנו כאן , ערבים ישראלים , פלסטינאים, חמאס,ג"יהאד, ועדות כאלה ,אחרות ,פת"ח מה ההבדל ? עד היום אני לא מבין אתה הבדל,ביננו נראה לי , שממש אין הבדל , אגב , גם הם חושבים כך , נבחרי הציבור שלהם יושבים בכנסת ושומרים רק על האנטרסים שלהם,מטיילים במדינות אוייב ומתקבלים בכבוד מלכים ונוהגים בניגוד לאנטרס הלאומי של המדינה היהודית,שלא לומר בגידה , ואנחנו לא מבינים או מסרבים להבין כיצד יכול להיות שהם לא מגנים רצח ילדים או שיט של מרמרה כזו או אחרת ,אנחנו תמהים מדוע הם כך מתבטאים, מה לא ברור לנו ? הם הרי מיצגים את בוחריהם , אלה ששלחו אותם לפרלמנט שלנו, הערבים הפלסטינאים, כדי שיביעו בדיוק את רחשי ליבם ,וכך הם נוהגים ועושים זאת הכי טוב שהם יכולים, להם אין לי טענות, ומדוע שתהיינה ?

כן הם הערבים-פלסטינאים , מפגעים בנו האזרחים בפיגועי התאבדות ,מטעני חבלה , הם הורגים אותנו בכבישים בכוונה ברכב או בטרקטור , הם משתינים לנו באוכל במסעדות שהם עובדים , הם מטמאים לנו את הבנות והנשים , הם רוצחים חיילים , הם רוצחים אזרחים , אונסים ,הם משתפים פעולה עם אוייבים מחוץ , הם מרגלים ומעבירים מיידע למדינות אוייב , הם מחבלים בעבודה שהם עצמם עושים אצלנו בבניית בניינים ,הם מחרימים ולא קונים סחורות שמיוצרות אצלנו ,הם מגייסים הון עתק של משאבים כדי להוביל קמפיינים במטרה שהעולם יחרימו סחורות שמיוצרות על ידנו ,הם משתדלים לקנות רק בבתי עסק שלהם , משתדלים לא לצרוך כאן , מעבירים כסף למדינות אוייב , מרוויחים כאן ומוציאים את הכסף לשם ,כידוע כאן מרויחים יותר ושם עולה לחיות פחות . טוב אולי לא כולם אבל תרשו לי במקרה זה כן לעשות הכללה ,מפני שאני מאמין שאלה שלא ממש כך נוהגים , בתוכם הם חושבים כך ובכל הזדמנות שיש להם להרע לנו הם עושים כן וביום שיוכלו להרע לנו יותר הם לא יהססו לרגע , אני לא מאמין בהם ולא מאמין שהם נאמנים או יהיו נאמנים למדינה שלי לעולם.
אני קורא לזה טרור ! כן טרור אזרחי , טרור צבאי , טרור כלכלי ,טרור לאומי, טרור לאומני ,טרור מיני, טרור דתי, טרור !!! טרור !!! טרור!!!!
ואנחנו ….. מה אנחנו עושים ? אנחנו העם: את , אתה , אנחנו , לא הצבא , לא המדינה, לא הממשלה , לא הכנסת ! אנחנו !!! אנחנו, מקטרים ,מקללים , משמיצים ומחפשים אשמים במצב .

רבות שמענו על רעיונות של טרנספר (שאלוהים ישמור ) , חילופי אוכלוסין בהסכמה , לגרש אותם (חס וחלילה ),נקמה (חס ושלום) ועוד כל מיני רעיונות הזויים יותר או פחות . ברור לרובנו שזה כנראה לא יקרה , הרי כל העולם יעמוד על רגליו האחוריות , גזענים, יקראו לנו , אפרטהייד , יטילו עלינו סנקציות וחרם בינלאומי אשר יקשה עלינו את החיים, הקשים ממילה, שיש לנו כאן. הפגנות ברחובות של כל הנשים בשחור ודי לכיבוש ועוד…ארגונים כאלה פרו ערביים הקיימים כאן למחביר וקולם נשמע ,כנראה טוב יותר מקולות אחרים . העדר מנהיג או הנהגה שיקבלו החלטה אמיצה כזו .בית משפט עליון שוודאי יעצור החלטה כזו ( ששהרי הכל מנוהל בסופו של יום על ידי שופטים עם המון כבוד, שמעולם לא נבחרו על ידי איש מהעם ) במידה וחלילה תתקבל על ידי הממשלה או חס וחלילה תאושר בכנסת והכל בשם הדמוקרטיה , הנאורות , הפתיחות , הפלורליזם , הדו קיום,הפחד מן העולם . אתם העם שנכחד בשואה עושים מעשים גזעניים , חס וחלילה ורק שלא תהיה הסלמה , שימרו על איפוק
.
אבל רק רגע , תעצרו תחשבו בהגיון , טיפה מחשבה , הכח והיכולת לשנות הוא בידנו ,רק בידינו, בידי העם , את ואתה ואני, כן אנחנו, לא אף אחד אחר , לא הממשלה , לא הכנסת , לא בית המשפט העליון ,לא השב"כ ,לא המוסד לא מג"ב בודאי שלא המשטרה ותתפלאו אפילו לא צבא הגנה לישראל . רק אנחנו . רק אנחנו יכולים לשנות את המצב הזה ולהפרע מהרעה החולה והקשה הזו שנפלה עלינו לכלותינו , או שהבאנו עלינו בידינו ובהתנדבות . חילקנו תעודות זהות ביד רחבה ופוחדים לקחת אותן בחזרה כאילו אנחנו חסרי אונים, כאילו כך נגזר עלינו משמיים לחיות בצל הפחד ,לחיות בחוסר בטחון אישי לקבל את הגזירות האלה ולהיות חזקים ומאוחדים להבליג ולשמור על איפוק.
למה ? אנחנו לא ! פשוט לא חסרי אונים !

אחדות העם ! היכולת ! ולא פחות חשוב הדבקות במטרה ! זה שם המשחק , אחדות העם . כוחנו באחדותנו ! תמיד היה נכון ,תמיד נכון , ולעולם יהיה ,כנראה נכון !
אילו היינו אנחנו מחליטים מחר בבוקר , כל אחד לעצמו , בלי שום תאום האחד עם השני , ללא שום התארגנות מסודרת , בלי הפגנות , ללא צעקנות , בלי ססמאות וללא מורא ,בלי להניף שלטים , ללא נס של מרד , ללא הצהרות בתקשורת , בלי טלויזיה וללא רדיו , ללא התלהמות וללא הסטה ,כן כל אחד מחליט ועושה ממחר בבוקר , לא מיתוך שנאה רק מתוך תחושת שליחות ,הכל על פי החוק כן החוק שלנו כאן בארץ , רק במסגרת החוק
.
אין חוק שאוסר עליך לא לאכול במסעדה שיש בה עובדים ערבים , אין חוק שאוסר עליך לא לקנות בחנויות שמועסקים בה ערבים , אין חוק שאוסר עליך לא ללכת לרופא או רו"ח ערבי , אין חוק שאוסר עליך לא לקנות בחנויות שבעליה הם ערבים , אין חוק שאוסר עליך לא לקנות טכסטיל ,ירקות ,פירות רהיטים שיוצרו על ידי ערבים או שיובאו ממקומות של ערבים , אין חוק שאוסר עליך לא לקנות בחנויות שמביאים סחורה מערבים ,אין חוק שאוסר עליך לא לקנות דירה שנבנתה על ידי פועלים ערבים ,אין חוק שאוסר עליך לא להעסיק עוזרת בית ערביה. אין חוק כזה אין ! פשוט אין !
אין גם חוק שאוסר עליך להעדיף להעסיק יוצאי צבא, למשל, על פני כאלה שלא עשו צבא או שרות לאומי , אתה יכול להעדיף אותם , מותר לך , זה עסק פרטי שלך ואתה יכול ממחר בבוקר להחליט שאתה חייב רק יוצאי צבא ושרות לאומי בעסק שלך , ומדוע ? מפני יש להם נסיון של כמה שנים במסגרות מוכרות , היררכיות או כל סיבה אחרת שנראית לך שהצבא והשרות הלאומי נותן יתרון למועמד לעבודה וכו…

העובדה שהממשלה קיבלה החלטה לתת עדיפות במקומות עבודה ואף סיבסוד מתקציב המדינה מכספי המיסים שאני ואתה משלמים ,לבעלי עסקים שיעדיפו להעסיק עובדים מבני המיעוטים ואף עשו קמפיין יקר על כך בטלויזיה ובאמצעי תקשורת אחרים, אינה מחייבת אותי לעשות כן , יש חוק נגד אפליה וההחלטה הזו של הממשלה היא מנוגדת לחוק כי היא מפלה לרעה יהודים , כן כאן בארץ ישראל , הממשלה מעדיפה לעשות אפליה נגד יהודים ובעד ערבים . למה כולם שותקים ? מפני שאין ארגון זכויות אדם פרו יהודים בישראל , אין גורם כזה שיפנה לבג"ץ ויגיש עתירה שממילה תידחה מהסיבות הידועות, כל הארגונים האלה הם פרו ערבים ו"לבכות ולדפוק" זו תכונה שהם יודעים מצויין להשתמש בה . ואנחנו ….אנחנו שותקים ! כאילו זו גזירה משמיים !

עכשיו תחשבו מה היה קורה אילו ….. אדם בהיותו אדם צריך עבודה , פרנסה למשפחה שלו , בהעדר כזו במקום מגוריו , מה יעשה ? מה שעושים האמריקאים,למשל, במדינה הענקית שלהם . מה הם עושים ? עוברים למדינה אחרת בה הם יכולים למצוא פרנסה למשפחה . זה טיבעי , מקובל , נורמלי ואנחנו עדים לערים רבות במדינות בארה"ב שפעם היו מאוכלסות והיום שוממות , ערי רפאים ,וכל זאת מדוע ? כי אין עבודה …אין פרנסה …. כולם עברו למדינות אחרות כדי למצוא עבודה , היכן שיש , היכן שאפשר לחיות , להתפרנס , לשרוד את החיים .

לערבים-הפלסטינאים כן אלה שגרים כאן וש"שונאים אותנו " יש עשרות מדינות סביבנו מהן הם הגיעו לכאן וכולנו מכירים אותן היטב . הם מכירים אותן הרבה יותר טוב , שם הם וודאי יוכלו למצוא עבודה , מגורים , פרנסה , אם לא במדינה אחת אזי בשניה אם לא בשניה אז בשלישית ואם לא בשלישית ברביעית וכן הלאה ….הם מבינים את שפת המקום ודוברים אותה , כך שלא תהיינה להם גם בעיות קליטה ,לרובם או אולי לכולם יש דרכונים של אחת או יותר ,ממדינות אלו , שם גם ה"דמוקרטיה " גדולה מאוד ואין הרבה אפשרויות להתפרע , להרוג , לרצוח , להשתין באוכל ובוודאי לא לפעול בכדי לגרש את תושבי המקום , שם הם יהיו אזרחים שווי זכויות אבל גם חובות , מה שכאן הם לא , יהיו חייבים גם לעבוד קשה כדי להתפרנס וכך יהיו עסוקים בעבודתם ולא בכל מיני רעיונות טרור כאלה ואחרים , שם חלקם זרים ולא יעשו שום פעולה שעלולה לסכן אותם כי הם עלולים להיות מגורשים ולאבד את פרנסתם, במקרה הטוב או במקרים פחות טובים …. כבר ראינו כיצד נוהגים במדינות אלה בסוררים , הרבה פחות בעדינות מאיתנו .
ולכן יהיו גם להם חיים יותר שקטים ,לערבים המהגרים , החוזרים לשורשיהם, פרנסה בשפע , כי הרבה מהמדינות האלה הינן מדינות עשירות מאוד ויש פרנסה בשפע ,המון מחצבי טבע, שם לא יעסקו בעבודתם הצדדית או העיקרית – כפי שנוהגים הם כאן מאז ועד היום בטרור (טרור לאו דווקא צבאי כאמור ) נגד היהודים , לרצוח יהודים , לטמא את הבנות היהודיות , לחבל בעבודה ולגרום נזקים , כי היהודים לא בנמצא במדינות אלו . כך יהיה להם שקט מאיתנו סוף סוף .
כך, אחיי היהודים , גם לנו יהיה יותר שקט , נוכל לשלוח את הילדים להסתובב ברחובות בבטחון גדול יותר , כך אחיי היהודים יתפנו מאות אלפי מקומות עבודה לכאלה שבאמת רוצים לעבוד ,כך אחיי אנחנו נבנה את בתינו כפי שבנו אבותינו , כך אחיי אנחנו נבשל ונמלצר , כך אחיי היהודים תהיה לנו מדינה כפי שחלמו עליה אבותינו ואבותיהם,כך רבותי נמנע התבוללות בארץ שלנו …כך נשמור אנחנו , רק אנחנו על מדינת היהודים !
מדינת יהודים !
תל חי .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עד מתי תימשך שתיקת הכבשים בליכוד?

משה איפרגן

50 שנה למשפטו ולביצוע גזר דינו של אדולף אייכמן

אריק זיו ויזר

לאן נעלמה המשנה הכלכלית-חברתית של הליכוד ?

אלי חזן

אליקים העצני על יום השואה

אלי חזן

למה העובדות הסוציאלית ממשיכות בשביתה?

אריק זיו ויזר

היחידה באוסטריה לצד ישראל : מפלגת החופש מגנה על היהודים

עינר אביב
דילוג לתוכן