27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מבחן בית שמש

ביום שלישי, בעוד בדיוק כשבוע מהיום, יילכו תושבי בית שמש לבחור את ראש העיר שלהם ואת הקואליציה שתנהל את העיר. זוהי לא פחות ולא יותר שעת מבחן לרוב הציוני במדינת ישראל. מי שיכול להתנדב ולסייע בבחירות הרי שזה יהיה מבורך

 

 

ראשית, חשוב להדגיש : איננו נגד החרדים. איננו מבקשים לבצע הכללה גורפת. אך כשם שאנו סולדים מהמשתמטים משמאל ומאלו המבקשים לפגוע במדינה ומהקולקטיב המרכיב אותה, כך אנו סולדים מקבוצות חרדיות בבית שמש. יש ביניהן הרוצות לפגוע באופי הציוני של המדינה ולהחריף את הפגיעה באופי המסורתי – ציוני של בית שמש. אנו לא נעמוד מנגד.

זאת ועוד, במהלך ה – 5 השנים האחרונות כיהן בבית שמש ראש עיר חרדי מש”ס. הוא פגע אנושות במרקם החיים בעיר אך פגע אנושות בעיקר באלו הנותנים לעיר ולא השודדים אותה. יותר מכך, בבחירות האחרונות היו שותפים חלק מתומכיו לזיופים אשר הובילו לניצחונו הכוזב. לאור הממצאים הללו נקבעו בחירות חוזרות. יוצא מכך, שיש כאן מאבק לא רק על הדמות העתידית של בית שמש אלא גם על עקרונות נעלים של טוהר בחירות.

 

בית שמש היא משל. הנמשל הוא מדינת ישראל. אם קבוצת ש”ס תנצח בבית שמש הרי שזה יהיה סמל לנפילת מדינת ישראל.

 

בעוד שבוע מהיום הנוכחות שלכם בעיר חשובה וקריטית. להתנדבות בבחירות הללו יש ערך עליון.

ניתן לפנות למשה בטלפון 0526182288.

אם אתם מכירים בעלי זכות בבחירות בבית שמש אנא דברו איתם, שכנעו אותם והובילו אותם להצביע לאלי כהן לראשות העיר ולרשימת מח”ל למועצת העיר. בראש הרשימה עומד שלום אדרי ואילו מספר 2 הוא משה שיטרית, צעיר ליכודי מבטיח. המשך הרשימה מכיל גם יוצאת אתיופיה.

 

עשו מעשה קטן ותשפיעו על אופי העיר ואופי העתיד של כולנו.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפגש פורומים מרשים של צעירי וחברי הליכוד

אריק זיו ויזר

אוירה תוססת בכינוס מועצת צעירי הליכוד

Gilad Trugbild

צעירי הליכוד מכשירים דור הבא של יועצים פרלמנטרים

הרויזיוניסט

קלנר מכוון לנשיאות הצעירים

אלי חזן

חוטובלי : “הליכוד לוקה בסכיזופרניה לגבי עניין שתי המדינות”

אלי חזן

תכירו: שרן השכל- המתמודדת החדשה ברשימת הליכוד.

אלי חזן
דילוג לתוכן